abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53098930
Wil je deze informatie per telefoon? PM dan je nummer !!!

Ben ik nu ook een oplichter? of pas als ik gebeld heb?

Kom eens met argumenten waaruit onomstotelijk vast staat dat diegene een oplichter was en waarom.
er is contact geweest met de politie, wat was de klacht/aangifte?

echt stomme dat je er bent, tyf op, krijg de..........

zomaar mensen beschuldigen van oplichting omdat er telefonisch word verwezen naar een banknummer zonder enige argumentatie te geven dat het niet in de haak is.

Oh ja wacht, je argument, mijn mama zegt

(edit bashen)

[ Bericht 2% gewijzigd door zaans_boefje op 11-09-2007 17:13:29 ]
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:32:47 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53098971
Serieus, ben jij stiekem een ex van mij ofzo? Wtf is je probleem .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53098997
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Er is er maar 1 die op moet tieven, en dat ben jij Zaans_boefje, met je verwensingen en bullshit....

cool omdat ik het niet hebben kan dat mensen zomaar worden beticht van oplichting zonder enige argumentatie.

fine by me

als het zo werkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:38:48 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53099095
Jij voert geen normale discussie, jij bashed mij.

Ik weet niet precies hoe men wilde oplichten want ik was er niet bij. Wel weet ik dat het oplichting betreft. Klaar.
Ik neem het woord van de politie toch eerder aan dan dat van een gefrustreerd mannetje dat zijn gelijk moet halen door mensen proberen de grond in te stampen.

En wederom, verlaat dit topic svp
pi_53099206
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

cool omdat ik het niet hebben kan dat mensen zomaar worden beticht van oplichting zonder enige argumentatie.

fine by me

als het zo werkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet om de inhoudelijke discussie ansich, tegen argumenten zijn prima. Alleen dat ge "krijg dit" etc is gewoon ordinair bashen en niet de bedoeling nee, gek he?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53099947
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het gaat niet om de inhoudelijke discussie ansich, tegen argumenten zijn prima. Alleen dat ge "krijg dit" etc is gewoon ordinair bashen en niet de bedoeling nee, gek he?
Ok, kan niet anders dan je gelijk geven. zal míjn posts editten zover mogelijk
bedoelde trouwens alleen maar,
krijg de... inzichten die jouw doen leiden naar een nieuw standpunt dat het geen oplichting hoeft te zijn

maar goed, ik pak me tipex en ga aan de slag
pi_53100115
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Jij voert geen normale discussie, jij bashed mij.

Ik weet niet precies hoe men wilde oplichten want ik was er niet bij. Wel weet ik dat het oplichting betreft. Klaar.
Er is niemand schade toegebracht, er is geen geld verduisterd of een poging daartoe.
Je beschuldigd wel iemand van oplichting.

vind het vreemd om zomaar te strooien met beschuldigingen die niet beargumenteerd kunnen worden of zelfs maar aangetoond.

Vind het erg raar dat mensen dat zomaar onnadenkend doen en ja dan gaan me nekharen overeind staan en ga ik uitdagen om er een verantwoorde beschuldiging ervan te maken.

Wat overigens dus niet gebeurd, het verhaal blijft dat er iemand belt met juiste gegevens.

strange world, ga me afvragen of ik wel op de juiste planeet ben.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:26:54 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53100238
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Er is niemand schade toegebracht, er is geen geld verduisterd of een poging daartoe.
Je beschuldigd wel iemand van oplichting.

vind het vreemd om zomaar te strooien met beschuldigingen die niet beargumenteerd kunnen worden of zelfs maar aangetoond.

Vind het erg raar dat mensen dat zomaar onnadenkend doen en ja dan gaan me nekharen overeind staan en ga ik uitdagen om er een verantwoorde beschuldiging ervan te maken.

Wat overigens dus niet gebeurd, het verhaal blijft dat er iemand belt met juiste gegevens.

strange world, ga me afvragen of ik wel op de juiste planeet ben.
Okay, laatste keer.
Iemand die zich voordoet als KWF. KWF weet van niets. Bellende persoon is niet van KWF.
Bellende persoon zegt "Ik ben van KWF. KWF komt niet meer aan de deuren dus geef mij je rek.nr."
Bellende persoon doet zich voor als KWF én probeert mensen op te lichten.

Dat het toevallig in jóuw woordenboek geen oplichting is, so be it. In het normale woordenboek wel.

Mijn moeder kreeg dit dus te horen van een collectant. Mijn moeder heeft KWF gebeld, wederom, KWF bevestigd dat dit geen persoon van KWF is.
Ergo, iemand die zich voordoet als KWF en zo mensen probeert op te lichten.

Verder waarschuw ik mensen alleen, en ik heb totaal geen zin om me tegenover jou te gaan verantwoorden. Dat jij niet bekend bent met het wetboek is niet mijn probleem. En hoeveel je ook gaat typen, de wet gaat daardoor niet ineens magisch veranderen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:19:35 #59
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53109323
jah lekker waarschuwen zo

Tis alleen een beetje jammer, dat je zo eerder mensen weerhoudt van storten op de daadwerkelijke girorekening wanneer zij gebeld worden dan dat je deze schandalige - maar nog steeds vermoedelijke - oplichting voorkomt.

Overigens, iemand zei: niets is zo erg als collectant te horen krijgen 'we maken het over' terwijl dat niet gebeurt.
Sowieso hoe weet jij dat dat niet gebeurt?
En 2) ik vind het ook enorm irritant dat als ik al elke periode geld overmaak naar een stichting, zij ook nog eens aan de deur komen bedelen en ik veroordeeld word voor niks geven. Moet niet gekker worden.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53110040
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:46 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Doe toch normaal, er zijn 24 collecteweken per jaar en ik geloof er niks van dat die stichtingen allemaal bij je langs komen. Stel dat het er 10 zijn (zou ik al veel vinden!) dan kostte het je 10 x 2,50 = 25 euro per jaar. Oeh... 3 uurtjes werken per jaar voor alle goede doelen die bij je langs komen. Dat zijn inderdaad wel kapitalen

link
Hier komen ook de lokale voetbalclub, de lokale stichting huppeldepup voor Roemenië en weet ik welke goede doelen allemaal langs voor een collecte of de verkoop van totaal nutteloze dingen om zo de clubkas te spekken. Veel meer dan de standaard collecteweken en toch echt praktisch wekelijks.

En daarnaast heb ik van een heleboel 'goede' doelen helemaal geen behoefte om ze te steunen. Omdat ik het geen goed doel vind, of omdat ik het niet eens ben met de organisatie, omdat ik er niet van overtuigt ben dat het geld goed terecht komt, er zijn zat redenen om niet in iedere collectebus geld te gooien.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')