quote:Op zondag 2 september 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:
En straks schijt die duif weer lekker mensen onder![]()
en mijn autoquote:Op zondag 2 september 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Wat hier bedoeld wordt: Wat een lamlul ben jij zeg!quote:Op zondag 2 september 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Hoelang vliegt een duif daarover, Hoorn-Apeldoorn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
quote:Op zondag 2 september 2007 15:05 schreef PekingDuck het volgende:
Even voor de goede orde: Deze duif stond aan onze kans, hij maakte zich nuttig voor de maatschappij!En duiven met ringetjes schijten m'n auto dus niet onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele geruststelling.Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
Kijk wat je gedaan hebt.quote:Zes tieners dood bij auto-ongeluk Hoorn
08:14 uur, 2 september 2007
Bij een auto-ongeluk in Hoornzijn in de nacht van zaterdag op zondag zes tieners gedood, in leeftijd variėrend van zestien tot achttien jaar. De auto werd bestuurd door een 18-jarige jongen.
Die verloor in een bocht de macht over het stuur en botste tegen een muur, nadat er een duif tegen zijn voorruit aan vloog waardoor de jongen schrok. De auto vloog daarbij in brand, zo meldde het persbureau TASR.
quote:
Eindelijk de eer die mij toekomt, dank je welquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 15:23 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Eindelijk de eer die mij toekomt, dank je wel![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:33 schreef JDude het volgende:
Postduiven zijn ouderwets, dat gaat tegenwoordig per e-meeuw.
Wow.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef PekingDuck het volgende:
D'r zat sinds gisteravond een uitgeputte duif op m'n balkon, dus die heb ik een beetje liefde, aandacht, water en een biscuitje gegeven. Nu is 'ie een half uur geleden terug naar zijn huis gevlogen.
M.a.w.: IK HEB HEM GERED!Als ik hem geen water had gegeven, was 'ie vast en zeker uitgedroogd
Dat zeggen we van jouw familie ook.quote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Tism het volgende:
Ik heb een hekel aan duiven, als ik een balkon had en hij zou er bij mij opzitten, had ik 'em er vanaf getikt.
Het zijn domme vogels, ze zijn een plaag, en ze schijten alles onder.![]()
Groetjes, Tism.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |