Ook al was het de schuld van die rog, die rog is normaal een oude vriend van me. Dus dan had je eerst langs mij gemoeten, de mensen hebben je dan ook voor mij behoed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:34 schreef Wessiej het volgende:
Ik sta nog steeds te trillen op mijn benen, uiteindelijk hebben mensen mij moeten tegenhouden om die rog een lesje te leren maar ik kan het nog steeds niet bevatten [afbeelding]
Wow, dat jij je veter strikte.....dat moment...dat zal ik nooit vergeten, ik zat in de auto en hoorde het op het nieuwsquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus je doet alsof het Dianna was.
Waar was TS toen ik vanmorgen mijn veter strikte?
Mên, Steve was veel toffer dan zo'n suffe half-prinses.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus je doet alsof het Dianna was.
oh my godquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:24 schreef Herald het volgende:
Ja mensen, het is alweer een jaar geleden dat de grootste nationale held van Australie tragisch om het leven kwam. Dit is zo'n gebeurtenis die je altijd zal bijblijven net als de aanslagen in Munchen in 1972, 11 september, en de dag dat Firefly werd gecancelled door FOX. Maar waar was jij toen Steve Irwin van het leven werd beroofd?
Ik las het op FOK! onder werktijd en had toch enkele momenten nodig voordat ik het echt goed besefte dat de wereld zo'n mooi figuur als Steve was ontnomen. Ik snikte stilletjes en ben even later naar het toilet gegaan om wat tranen te laten.
RIP Steve
Bericht van vorig jaar Krokodillenjager Steve Irwin (44) gedood
Ik kan het nog steeds niet zonder beven lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |