abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:37:50 #151
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53091267
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Mijn God pff, moeilijk hoor om hier even neer te zetten. In mijn ogen is een God de vertegwoordiging van het evenwicht. Het streven naar het goed, maar om te weten wat goed is is slecht nodig. Een geheel waar aan jij verantwoording bent verschuldigd. En door dat deze God alles is, inclusief mij zelf ben ik een onderdeel van het geheel. Dus mijn God is jij net als ik tot het gras spreitje aan toe.
Je bent dus....Taoist...?
Een serieuze vraag. Heb je je weleens verdiept in Oosterse godsdiensten?
pi_53091302
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Mijn God pff, moeilijk hoor om hier even neer te zetten. In mijn ogen is een God de vertegwoordiging van het evenwicht. Het streven naar het goed, maar om te weten wat goed is is slecht nodig. Een geheel waar aan jij verantwoording bent verschuldigd. En door dat deze God alles is, inclusief mij zelf ben ik een onderdeel van het geheel. Dus mijn God is jij net als ik tot het gras spreitje aan toe.
Dus de god oordeelt na je dood? Hij bepaalt wat goed en slecht is? Hoe?
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:41:40 #153
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53091363
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je vertelt dus aa niemand dat je niet meer vast strakjes, of vijf keer bidt?
Dat jij in je eigen ogen geen moslim meer bent?
Waarom niet?
Je moet geen slapende honden (de term alleen al in deze context) wakker maken. Het leven is al moeilijk genoeg zonder dat andere constante druk uitoefenen. Heb sins kort in mijn ogen mijn eigen leven op de rails. En dat wil ik zo veel mogelijk zo houden.

Het probleem met een Marokaanse/Islamitische gezin (in mijn familie dan) is in eerste instantie eer. En door een of andere vage constructie is het kunnen ontkennen een onderdeel van de eer hoog houden.

Kort om: Het is makkelijker om mijn mond te houden, af en toe tegen gas te geven. Dan er vol tegen in te gaan want daar schiet niemand wat mee op. Ik woon ook bewust niet in de buurt van mijn familie.
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:45:06 #154
191256 Nakur_de_Islani
pi_53091435
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:37 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hè...

Nakur_de_Islani, is die god van jou een persoonlijke god? Een die naar gebeden luistert, een scheppende, oordelende, normen stellende god?

Waar houdt die god zich mee bezig?
Mijn god is mijn geweten. Stelt normen en eisen, maar daagt mij ook uit om over grenzen heen te stappen. Mijn god is, en zal ook oordelen op het geheel van keuzes die ik heb gemaakt. En ja mijn god heeft alles geschapen wat is, zal zijn en ooit zal worden.
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:48:08 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53091511
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom die drang mensen in te delen in een hokje?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:48:12 #156
191256 Nakur_de_Islani
pi_53091513
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja maar niet zo diep zinnig. Buddah zegt dat het ultieme doel het niets is. Het opgaan in het geheel. Is dat niet eigenlijk anders dan op gaan in God? In mijn ogen zijn alle geloven gelijk. Uit eindelijk is een roos no altijd een roos ook al noem je 'm anders
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:49:43 #157
191256 Nakur_de_Islani
pi_53091544
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dus de god oordeelt na je dood? Hij bepaalt wat goed en slecht is? Hoe?
Door de mens. Door onze eigen morele keuzes. Als ik iets zou stelen weet ik instictief dat ik verkeerd bezig ben. Waar komt dat instinct vandaan? Het zit ook in dieren, alleen is bij een dier de instinct om te overleven groter als kennis van eigendom.
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:51:34 #158
191256 Nakur_de_Islani
pi_53091595
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Waarom die drang mensen in te delen in een hokje?
Dat is een oer-instinct. Kwestie van overleven. Alle hokjes maken uit eindelijk deel uit van: Gevaarlijk en niet gevaarlijk.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:28:12 #159
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_53093761
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:45 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Mijn god is mijn geweten. Stelt normen en eisen, maar daagt mij ook uit om over grenzen heen te stappen. Mijn god is, en zal ook oordelen op het geheel van keuzes die ik heb gemaakt. En ja mijn god heeft alles geschapen wat is, zal zijn en ooit zal worden.
Een paar van de tandwielen in je logica draaien volgens mij tegen elkaar in. Je god is toch almachtig en alwetend? Hij heeft je gemaakt zoals je nu bent, dus weet-ie al lang wat je gaat doen (welke keuzes je gaat maken). Daar nog eens over oordelen is een beetje overbodig, toch? Laat staan straffen; da's gewoon sadisme.

Zo'n machtig wezen heeft toch niet een heel mensenleven nodig om je iets te leren?
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:04:36 #160
191256 Nakur_de_Islani
pi_53094483
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:28 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Een paar van de tandwielen in je logica draaien volgens mij tegen elkaar in. Je god is toch almachtig en alwetend? Hij heeft je gemaakt zoals je nu bent, dus weet-ie al lang wat je gaat doen (welke keuzes je gaat maken).
En ondanks dat ben ik toch vrij om die keuze te maken. Ik zie het leven als een boom. God maakt de boom en ik bepaal welke takken ik volg.
quote:
Daar nog eens over oordelen is een beetje overbodig, toch? Laat staan straffen; da's gewoon sadisme.
Ach kik wel op hoor een Sadimse, zorgt dat het leven kleur krijgt
quote:
Zo'n machtig wezen heeft toch niet een heel mensenleven nodig om je iets te leren?
Niet een heel mensenleven, maar een onbeperkt aantal mensen levens. Tipje, lees de hele reeks van Raymond E. Feist. Geeft een beetje weer wat ik bedoel, zijn wel een hoop boeken hoor
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:09:09 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53094582
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Je moet geen slapende honden (de term alleen al in deze context) wakker maken. Het leven is al moeilijk genoeg zonder dat andere constante druk uitoefenen. Heb sins kort in mijn ogen mijn eigen leven op de rails. En dat wil ik zo veel mogelijk zo houden.

Het probleem met een Marokaanse/Islamitische gezin (in mijn familie dan) is in eerste instantie eer. En door een of andere vage constructie is het kunnen ontkennen een onderdeel van de eer hoog houden.

Kort om: Het is makkelijker om mijn mond te houden, af en toe tegen gas te geven. Dan er vol tegen in te gaan want daar schiet niemand wat mee op. Ik woon ook bewust niet in de buurt van mijn familie.
Interessant. Jij weet het natuurlijk net zo min als ik, maar hoeveel zijn er als jij, in tegenstelling tot de jami's van deze wereld?
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:10:41 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53094605
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:48 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Ja maar niet zo diep zinnig. Buddah zegt dat het ultieme doel het niets is. Het opgaan in het geheel. Is dat niet eigenlijk anders dan op gaan in God? In mijn ogen zijn alle geloven gelijk. Uit eindelijk is een roos no altijd een roos ook al noem je 'm anders
Heb jij wel eens iets van Socrates gelezen (Plato, dus)? Wat vind je daarvan?
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:12:25 #163
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_53094636
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:04 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

En ondanks dat ben ik toch vrij om die keuze te maken. Ik zie het leven als een boom. God maakt de boom en ik bepaal welke takken ik volg.
[..]

Ach kik wel op hoor een Sadimse, zorgt dat het leven kleur krijgt
[..]

Niet een heel mensenleven, maar een onbeperkt aantal mensen levens. Tipje, lees de hele reeks van Raymond E. Feist. Geeft een beetje weer wat ik bedoel, zijn wel een hoop boeken hoor
Vanaf hier kan je god niet almachtig genoemd worden. Wat heeft een omnipotent iets nou aan ons?

edit: Wat voor doel heeft een almachtig wezen überhaupt...?
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:35:52 #164
191256 Nakur_de_Islani
pi_53095110
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Interessant. Jij weet het natuurlijk net zo min als ik, maar hoeveel zijn er als jij, in tegenstelling tot de jami's van deze wereld?
Ik denk dat er meer zijn zoals ik dan mensen zullen toegeven. Tot nu toe zijn er alleen openlijke steun betuigingen voor Jami van uit de niet Moslim kant van Nederland. Ik ben vooral benieuwd hoe groot zijn leden bestand is.

Vaak is uit de Islam stappen niet de grote stappen, maar een bepaalde verhouding zien te behouden met de familie. Want de familie is volgens de oude garde toch Islam. Die worden niet los gezien van elkaar.

Ik heb meer respect voor de zo genaamde liberale moslims. Dat zijn de mensen die hun best doen de Islam van binnen uit te veranderen. En die worden zwaar onderbelicht in het hele verhaal.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:01:08 #165
191256 Nakur_de_Islani
pi_53095698
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:12 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Vanaf hier kan je god niet almachtig genoemd worden. Wat heeft een omnipotent iets nou aan ons?

In mijn ogen is dat wel zo, dat jij beslist op grond van een korte uitleg iemands geloof op zij te schuiven. Vind ik heel jammer.

Wat voor nut heeft Pluto? Sorry voor een vraag met een wedervraag te stellen, maar de nut/doel voor de een kan een ander niet schelen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:03:14 #166
191256 Nakur_de_Islani
pi_53095728
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heb jij wel eens iets van Socrates gelezen (Plato, dus)? Wat vind je daarvan?
Misschien op een indirecte manier, maar heb zelf de werken niet gelezen. Zou ik toch wat meer moeite voor moeten doen
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:06:22 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53095774
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:12 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat is hier in dit topic ècht niet aan de orde. Het is hier bedoeld om te praten over ervaringen, niet om anderen te overtuigen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:11:01 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53095871
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:03 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Misschien op een indirecte manier, maar heb zelf de werken niet gelezen. Zou ik toch wat meer moeite voor moeten doen
Lees je goed Engels of Frans?
Hier is een Engelse versie: http://psychclassics.yorku.ca/Plato/Timaeus/timaeus1.htm
Maar er zijn ook prima papieren vertalingen.
Het idee is dat Socrates debatteert met een stel leerlingen. Door vragen te stellen en atwoord te geven proberen ze antwoorden te zoeken op vragen over het universum.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:23:28 #169
191256 Nakur_de_Islani
pi_53096153
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lees je goed Engels of Frans?
Hier is een Engelse versie: http://psychclassics.yorku.ca/Plato/Timaeus/timaeus1.htm
Maar er zijn ook prima papieren vertalingen.
Het idee is dat Socrates debatteert met een stel leerlingen. Door vragen te stellen en atwoord te geven proberen ze antwoorden te zoeken op vragen over het universum.
Thanks, zal het "even" lezen. Frans moet je me trouwens niet voorschotelen. Kom niet verder dan ehm moi.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:24:32 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53096174
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:23 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Thanks, zal het "even" lezen. Frans moet je me trouwens niet voorschotelen. Kom niet verder dan ehm moi.
Het is niet zo lang, hoor. Maar laat het even op je inzinken.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:35:50 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53096414
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Dat is een oer-instinct. Kwestie van overleven. Alle hokjes maken uit eindelijk deel uit van: Gevaarlijk en niet gevaarlijk.
Ik bedacht me dat het mischien is omdat de meeste mensen niet iets kunnen begrijpen door eerst een soort van herkenning te hebben met iets algemeners/simplistisch.

Ik houd daar absoluut niet van, van die stickers.
Ik noem mezelf wel polytheistisch maar dat is dan weer de enige manier om dus mensen het te laten herkennen, ik kan moeilijk steeds zeggen dat ik gewoon alles geloof, dat gaat er bij mensen niet in.
pi_53097689
Hoe vind je het om je 99 maagden in het paradijs op te geven?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:34:34 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53097784
Waarom eten moslims babies ?
zzz
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:36:50 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53097853
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
77 hoeri's. En daar geloven lang niet alle moslims in.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:37:26 #175
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53097871
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom eten moslims babies ?
Ik hoop dat jij stikt in het nekbotje van je volgende verorbering, ooft.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:40:20 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53097956
Gatverdamme Floripas wat ben jij een jankende zeikerd, een beetje verdraagzaamheid zou je sieren.
pi_53098110
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

77 hoeri's. En daar geloven lang niet alle moslims in.
en de moslima's? volgens mij hebben die liever geen maagd(en) .
pi_53099036
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Vrouwen zijn van ondergeschikt belang binnen de Islam. Ze worden bij wijze van spreken als voetveeg gebruikt. Dat blijkt ook uit het gegeven dat binnen de Isam het geoorloofd is voor een man om een vrouw te verkrachten, je zult als man zijnde niet gestraft worden. Maar als verkrachtte vrouw zijnde ontvang je straf, oftewel een hondertal stokslagen of zelfs de doodstraf door steniging.
pi_53099920
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn van ondergeschikt belang binnen de Islam. Ze worden bij wijze van spreken als voetveeg gebruikt. Dat blijkt ook uit het gegeven dat binnen de Isam het geoorloofd is voor een man om een vrouw te verkrachten, je zult als man zijnde niet gestraft worden. Maar als verkrachtte vrouw zijnde ontvang je straf, oftewel een hondertal stokslagen of zelfs de doodstraf door steniging.
Ga toch jumpen, man!
pi_53100134
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ga toch jumpen, man!
Hoezo, ik baseer alles op bekende voorvallen in Islamitische landen. Er zijn al een aantal zaken bekend waarin vrouwen een straf hebben gekregen of zelfs 'ter dood zijn veroordeeld ' nadat ze zijn verkracht, in sommige gevallen neemt de bevolking zelf het heft in handen. Blijkbaar ben jij meer van het jumpen aangezien je niet in staat bent gebleken inhoudelijk te reageren.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:31:57 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53100337
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
-braak-
Wat doe jij in mijn topic, man? Opdonderen!
pi_53100783
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hoezo, ik baseer alles op bekende voorvallen in Islamitische landen. Er zijn al een aantal zaken bekend waarin vrouwen een straf hebben gekregen of zelfs 'ter dood zijn veroordeeld ' nadat ze zijn verkracht, in sommige gevallen neemt de bevolking zelf het heft in handen. Blijkbaar ben jij meer van het jumpen aangezien je niet in staat bent gebleken inhoudelijk te reageren.
Dat het in Islamitische landen gebeurd betekent nog niet dat het volgens de Islam moet natuurlijk.
Ik snap niet goed waarom alles wat binnen de Islam en Islamitische cultuur gebeurd gezien wordt als DE Islam terwijl we prima in staat zijn om binnen het Christendom en de westerse cultuur het onderscheid te maken tussen de mainstream en de extremen of uitzonderingen.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:58:49 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53100997
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat doe jij in mijn topic, man? Opdonderen!
Dat sommigen hier in dit topic de feiten niet onder ogen willen zien en dan direct maar gaan zitten schelden, is een zwaktebod. En het voordeel van het leven in een democratische samenleving is de vrijheid van meningsuiting. Ook hier mag ik iets posten, waar jij het wellicht niet mee eens bent.
Verder ben ik ook niet in strijd met de forumregels aangezien ik alleen de feiten weergeef en niet offtopic ga.
quote:
In 1979 werd de zogenaamde Hudood-verordening in Pakistan van kracht. Onder de wetgeving kunnen vrouwen gestenigd worden als ze buitenechtelijke seks hebben. Op drinken staat tachtig zweepslagen en diefstal wordt bestraft met amputatie van de rechterhand. De Hudood-wet maakt het vervolgen van verkrachters bijna onmogelijk omdat een vrouw tijdens een rechtszaak de getuigenis van vier mannelijke moslims nodig heeft.
Officieël heet dat dan buitenechtelijke seks maar meestal is er dan gewoon sprake van verkrachting terwijl de verkrachte vrouw al uitgehuwelijkt of getrouwd is
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:06:24 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53101073
Asskicker, er zijn 100.000 topics waar jij vrij je mening mag uiten. Dit topic gaat niet over de waarde van islam.
Kijk anders even in NWS of POL of LIF
pi_53101084
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
Er zijn voldoende FOK-topics om dit te bespreken....pfffff
Anders doe je even niet zo uptight.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53102066
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Kunnen mannen geen maagd zijn dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53104934
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

jawel. ik bedoel: mannen moeten presteren en als ze maagd zijn heb je er niet veel aan .
  woensdag 12 september 2007 @ 07:25:33 #189
191256 Nakur_de_Islani
pi_53113285
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je nou eerst het aantal goed hebt dan praten we verder...
pi_53120184
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
Om er voor te zorgen dat Double-Helix niet er alleen voor staat en om op de oproep van Floris pas te reageren. Heb ik er voor gekozen om nu lang gluren te registreren!

Ok ff snel: Ben dus een "ex-moslim", ook al wil mijn familie daar niet aan :S. En zoals het geld binnen de Marokaanse gemeenschap: Niet zeggen is de andere de kans te geven het te ontkennen.
Ik woon nu 2 jaar samen met een mooie blonde en geloof in een universele God. Dus op mijn manier geloof ik in alles en in niets. Vage zin, maar denk dat jullie het snappen.

Dus met andere woorden: Kom maar op met de vragen
hallo
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_53120243
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij zal vast geen maagd zijn met je mooiboy skillzz
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 12 september 2007 @ 14:12:16 #192
191256 Nakur_de_Islani
pi_53120914
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:45 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

hallo
Hay
  woensdag 12 september 2007 @ 14:13:15 #193
191256 Nakur_de_Islani
pi_53120944
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een "Mocro" ouder dan 15 tegen gekomen die kan zeggen dat hij maagd is zonder te liegen.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:24:37 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53121265
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een "Mocro" ouder dan 15 tegen gekomen die kan zeggen dat hij maagd is zonder te liegen.
Dan zijn het dus gewoon heel jonge Mocrootjes die je krijgt als je martelaarster wordt.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:28:22 #195
191256 Nakur_de_Islani
pi_53121380
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan zijn het dus gewoon heel jonge Mocrootjes die je krijgt als je martelaarster wordt.
Als vrouw zijnde wel he. En homo's bestaan niet binnen de Islam.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:29:26 #196
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53121409
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Als vrouw zijnde wel he. En homo's bestaan niet binnen de Islam.

Dan heb je in plaats van sex met bloedmooie hoeri's zeventig kleine kinderen om op te passen.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:35:34 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53121541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Hoorde je dat geluid? Zo klinkt het als tienduizend lurkende middelbare huisvrouwen tegelijk op een fotoboekprofiel klikken.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:41:11 #198
191256 Nakur_de_Islani
pi_53121707
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hoorde je dat geluid? Zo klinkt het als tienduizend lurkende middelbare huisvrouwen tegelijk op een fotoboekprofiel klikken.
Valt me wel weer tegen van je. Flori zonder foto
  woensdag 12 september 2007 @ 14:44:07 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53121794
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Valt me wel weer tegen van je. Flori zonder foto
Ik heb wel iets beters te bediscussieren op Fok! dan hoe ik er uitzie.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:45:44 #200
165802 Reki
no comment.
pi_53121838
Hoe reageerde je familie? (in Marokko)
zie ondertitel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')