en de moslima's? volgens mij hebben die liever geen maagd(en)quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
77 hoeri's. En daar geloven lang niet alle moslims in.
Vrouwen zijn van ondergeschikt belang binnen de Islam. Ze worden bij wijze van spreken als voetveeg gebruikt. Dat blijkt ook uit het gegeven dat binnen de Isam het geoorloofd is voor een man om een vrouw te verkrachten, je zult als man zijnde niet gestraft worden. Maar als verkrachtte vrouw zijnde ontvang je straf, oftewel een hondertal stokslagen of zelfs de doodstraf door steniging.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en de moslima's? volgens mij hebben die liever geen maagd(en).
Ga toch jumpen, man!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van ondergeschikt belang binnen de Islam. Ze worden bij wijze van spreken als voetveeg gebruikt. Dat blijkt ook uit het gegeven dat binnen de Isam het geoorloofd is voor een man om een vrouw te verkrachten, je zult als man zijnde niet gestraft worden. Maar als verkrachtte vrouw zijnde ontvang je straf, oftewel een hondertal stokslagen of zelfs de doodstraf door steniging.![]()
Hoezo, ik baseer alles op bekende voorvallen in Islamitische landen. Er zijn al een aantal zaken bekend waarin vrouwen een straf hebben gekregen of zelfs 'ter dood zijn veroordeeld ' nadat ze zijn verkracht, in sommige gevallen neemt de bevolking zelf het heft in handen. Blijkbaar ben jij meer van het jumpen aangezien je niet in staat bent gebleken inhoudelijk te reageren.quote:
Wat doe jij in mijn topic, man? Opdonderen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
-braak-
Dat het in Islamitische landen gebeurd betekent nog niet dat het volgens de Islam moet natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo, ik baseer alles op bekende voorvallen in Islamitische landen. Er zijn al een aantal zaken bekend waarin vrouwen een straf hebben gekregen of zelfs 'ter dood zijn veroordeeld ' nadat ze zijn verkracht, in sommige gevallen neemt de bevolking zelf het heft in handen. Blijkbaar ben jij meer van het jumpen aangezien je niet in staat bent gebleken inhoudelijk te reageren.
Dat sommigen hier in dit topic de feiten niet onder ogen willen zien en dan direct maar gaan zitten schelden, is een zwaktebod. En het voordeel van het leven in een democratische samenleving is de vrijheid van meningsuiting. Ook hier mag ik iets posten, waar jij het wellicht niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn topic, man? Opdonderen!
Officieël heet dat dan buitenechtelijke seks maar meestal is er dan gewoon sprake van verkrachting terwijl de verkrachte vrouw al uitgehuwelijkt of getrouwd isquote:In 1979 werd de zogenaamde Hudood-verordening in Pakistan van kracht. Onder de wetgeving kunnen vrouwen gestenigd worden als ze buitenechtelijke seks hebben. Op drinken staat tachtig zweepslagen en diefstal wordt bestraft met amputatie van de rechterhand. De Hudood-wet maakt het vervolgen van verkrachters bijna onmogelijk omdat een vrouw tijdens een rechtszaak de getuigenis van vier mannelijke moslims nodig heeft.
Anders doe je even niet zo uptight.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
Er zijn voldoende FOK-topics om dit te bespreken....pfffff
Kunnen mannen geen maagd zijn dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en de moslima's? volgens mij hebben die liever geen maagd(en).
jawel. ik bedoel: mannen moeten presteren en als ze maagd zijn heb je er niet veel aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kunnen mannen geen maagd zijn dan?
Als je nou eerst het aantal goed hebt dan praten we verder...quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vind je het om je 99 maagden in het paradijs op te geven?
halloquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
Om er voor te zorgen dat Double-Helix niet er alleen voor staat en om op de oproep van Floris pas te reageren. Heb ik er voor gekozen om nu lang gluren te registreren!
Ok ff snel: Ben dus een "ex-moslim", ook al wil mijn familie daar niet aan :S. En zoals het geld binnen de Marokaanse gemeenschap: Niet zeggen is de andere de kans te geven het te ontkennen.
Ik woon nu 2 jaar samen met een mooie blonde en geloof in een universele God. Dus op mijn manier geloof ik in alles en in niets. Vage zin, maar denk dat jullie het snappen.
Dus met andere woorden: Kom maar op met de vragen
Jij zal vast geen maagd zijn met je mooiboy skillzzquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kunnen mannen geen maagd zijn dan?
Ik ben nog nooit een "Mocro" ouder dan 15 tegen gekomen die kan zeggen dat hij maagd is zonder te liegen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jij zal vast geen maagd zijn met je mooiboy skillzz![]()
![]()
Dan zijn het dus gewoon heel jonge Mocrootjes die je krijgt als je martelaarster wordt.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een "Mocro" ouder dan 15 tegen gekomen die kan zeggen dat hij maagd is zonder te liegen.
Als vrouw zijnde wel he. En homo's bestaan niet binnen de Islam.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan zijn het dus gewoon heel jonge Mocrootjes die je krijgt als je martelaarster wordt.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde wel he. En homo's bestaan niet binnen de Islam.
Hoorde je dat geluid? Zo klinkt het als tienduizend lurkende middelbare huisvrouwen tegelijk op een fotoboekprofiel klikken.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jij zal vast geen maagd zijn met je mooiboy skillzz![]()
![]()
Valt me wel weer tegen van je. Flori zonder fotoquote:Op woensdag 12 september 2007 14:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoorde je dat geluid? Zo klinkt het als tienduizend lurkende middelbare huisvrouwen tegelijk op een fotoboekprofiel klikken.![]()
Ik heb wel iets beters te bediscussieren op Fok! dan hoe ik er uitzie.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Valt me wel weer tegen van je. Flori zonder foto![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |