Krijg je 5 euro per uur zie je dat de winkel 5 euro verdiend op 1 pak wasmiddelquote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook in een winkel
En zo denkt iedereen er over.
Nou, dat niet. Maar ik ga niet het risico lopen dat iemand me wat aan gaat doen omdat er een barbie tussen de bananen verstopt zit.quote:Op zondag 9 september 2007 19:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Krijg je 5 euro per uur zie je dat de winkel 5 euro verdiend op 1 pak wasmiddel
Je zou spontaan zo'n neger 50 euro geven voor het stelen daarvan
Was ook overdrevenquote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Maar ik ga niet het risico lopen dat iemand me wat aan gaat doen omdat er een barbie tussen de bananen verstopt zit.
Nou, verdienen die winkels wel zoveel?quote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was ook overdreven
Kan me wel voorstellen dat je je als cassiere gaat ergeren bij het verdienen van amper 7 euro per uur terwijl je de winsten voor je neus voorbij ziet gaan.
Waarom geen 20 euro per uur geven als het bedrijf toch dik winst boekt?
Wie weet zorgt dat wel voor een betere klanten-binding?
20 euro per uur moet in mijn ogen ook makkelijk kunnen gezien de winsten, maar dan moeten advocaten zeker 4000 euro per uur gaan verdienen.
Als ik soms zie hoe constant de producten over de toonbalk vliegen. Hoe de vakkenvullers constant bijvullen.......quote:Op zondag 9 september 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou, verdienen die winkels wel zoveel?
Zimbabwe is een *erg* mooi land, heb ik me laten vertellen. Wel zelf voldoende eten meenemen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Je vergelijkt alweer appels met peren en koeien met paarden
Een zak aardappelen of een pak wasmiddel zijn primaire behoeftes en zouden in mijn mening niet veel hoger dan de kostprijs verkocht mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |