Helaas is je liefdesleven beduidend minder Wolkeriaans.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef sigme het volgende:
Vrij naar Jan Wolkers.
Nou, gestolen bootjes, brandende steigers, betarpt worden...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Apropos het volgende:
Helaas is je liefdesleven beduidend minder Wolkeriaans.
En in het gezelschap verkeren van iemand die door de staat werd afgerost. Verrek, je hebt gelijk. Wolkers zou zoiets alleen nooit als jeugdzonde beschouwd hebben, of ''schattig'' genoemd hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, gestolen bootjes, brandende steigers, betarpt worden...
Degene die me in mijn gezicht schattig durft te noemen kan een muilpeer verwachtenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
En in het gezelschap verkeren van iemand die door de staat werd afgerost. Verrek, je hebt gelijk. Wolkers zou zoiets alleen nooit als jeugdzonde beschouwd hebben, of ''schattig'' genoemd hebben.
Dit vind ik heel aanneembaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
Degene die me in mijn gezicht schattig durft te noemen kan een muilpeer verwachten.
Je noemde de arsonisering van de steiger (zeventiend'eeuwse leukdoenerij) toch ''een soort van schattig''?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Degene die me in mijn gezicht schattig durft te noemen kan een muilpeer verwachten.
Da's een huilie.quote:
Best aardig, maar ik geloof dat ik het recentelijk al bij ''10'' gezien had. Niettemin dank.quote:
Nee, ik noemde mijzelf als zestienjarige "vermoedelijk een soort van schattig", waar ik werd aangeduid als "beest". Verder mag ik mijzelf vanalles noemen wat een ander me beter niet rechtstreeks kan toevoegen. Even schattig als blondquote:Op zondag 20 mei 2007 21:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je noemde de arsonisering van de steiger (zeventiend'eeuwse leukdoenerij) toch ''een soort van schattig''?
Ik heb het hoogste niveau bereikt in iedergeval.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Apropos het volgende:
Hoeveel soorten schattigheid zijn er eigenlijk?
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het hoogste niveau bereikt in iedergeval.
Ligt eraan waar je precies naartoe gaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Apropos het volgende:
Trouwens, Mutant (en het meisje achterin met de hotpants): hoe warm is het 's zomers - zeg, juli - in Noord-Afrika?
Urgup, Nemrut Dagi, Urfa, Damascus, Cairo...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je precies naartoe gaat.
De onderscheiding ''zeer goed'' is op z'n plaats.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Monidique het volgende:
(Het idee is dus dat je Bookmarks automatisch in je MyAT gaan staan, zodat je niet meer hoeft te *tvp*-en, maar simpel een rechtermuisklik af bent van een topic in je MyAT.)
Goed, hè?
1337 Mon FTW, 14.gif.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Monidique het volgende:
(Het idee is dus dat je Bookmarks automatisch in je MyAT gaan staan, zodat je niet meer hoeft te *tvp*-en, maar simpel een rechtermuisklik af bent van een topic in je MyAT.)
Goed, hè?
Hoe was het op de camping van Appelscha?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Landgenoten, lekker geruzied tijdens mijn heerlijke verblijf in verre oorden?
Bronquote:De dikste mensen van Nederland wonen in de provincie Groningen. Dat blijkt uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. Vrouwen zijn het zwaarst met een gemiddeld gewicht van 87 kilo. Groningse mannen wegen net een kilo minder.
De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo. De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.
Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.quote:
Jij mag er toch niet aanzitten tot je getrouwd bent.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang ze maar lekkere tieten hebben!
*Ril. "Bourgondische vrouwen".quote:Op maandag 21 mei 2007 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.![]()
Ik vraag me af of ze niet per ongeluk een paar koeien en varkens hebben mee gewogen.
zou het nog kunnen varen?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/108(...)pper_Cutty_Sark.html
quote:Vanwege de restauratiewerkzaamheden was de helft van het schip echter niet op het droogdok aanwezig.
In 't Oost-Gronings drinken de vrouwtjes de frituurvet met een rietje uit de frituurpan.quote:
't Is wel het beeld wat ik voor de Noorderlijke vrouwen heb: kort geknipt roodgeverfd kapseltje, bolle kop, reet XXL in vormloze 10-euro spijkerbroek of felgroene broekquote:Op maandag 21 mei 2007 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.![]()
Ik vraag me af of ze niet per ongeluk een paar koeien en varkens hebben mee gewogen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
't Is wel het beeld wat ik voor de Noorderlijke vrouwen heb: kort geknipt roodgeverfd kapseltje, bolle kop, reet XXL in vormloze 10-euro spijkerbroek of felgroene broek, ongeschoren
en compleet a-sexy.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang ze maar lekkere tieten hebben!
Wat heb je misdaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik ben uit de SEX-SC getrapt en kom hier even buurten
Ik zie dat er hier ook over tieten gesproken wordt?
Schoonzoonquote:
1/3 tot de helft van elke SC-topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tjah, wat is teveul....?
Ik ben Arbeiten.
Wis en waarachtig.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
Sic semper tyrannis oid is dat toch eigenlijk.
Ik lees net dat Brutus iets dergelijks toevoegde aan Ceasar.quote:
Geen idee, ik ben niet zo bekend met het Germaans recht. Maar het is heel goed mogelijk. Ik heb ook wel eens gelezen dat zij een god die z'n plicht niet had gedaan, afzwoeren, maar ik heb nooit kunnen achterhalen of dit een betrouwbaar verhaal is.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
Hadden Germaanse stammen ook niet een clausule btw. Dat zij een tiran, dwz een leider die zich aldus ontpopte, mochten afzetten?
Nee. Is dat nodig dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Apropos het volgende:
Israël bombardeert huis Palestijnse politicus
Is er geen gerichter methode denkbaar om zo'n vent uit te schakelen?
Volgens mij zijn die nooit alleen, om deze reden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Apropos het volgende:
Nou, je blijft toch altijd met mogelijkheden als de volgende zitten:quote:
,quote:Volgens zegslieden van de Islamitische Verzetsbeweging Hamas is al-Haya zelf niet onder de slachtoffers omdat hij niet thuis was.
Sinds wanneer wordt poging tot moord op een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger niet meer bestraft door de internationale gemeenschap?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Apropos het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist niet dat SEX-posters zoiets nuttigs konden zeggen
Uiteraard, de testosteronlucht die hier hangt ruik je nog wanneer de PC al lang uit is.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uiteraard, de testosteronlucht die hier hangt ruik je nog wanneer de PC al lang uit is.
Ze hadden me verteld dat dit de plek met de meeste wanhopige mannen was buiten de nerd-subforaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uiteraard, de testosteronlucht die hier hangt ruik je nog wanneer de PC al lang uit is.
Wat een mooie status hebben we toch.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze hadden me verteld dat dit de plek met de meeste wanhopige mannen was buiten de nerd-subfora![]()
Wie had dat verteld, want je hebt wel gelijk Jehan te pakken hè..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ze hadden me verteld dat dit de plek met de meeste wanhopige mannen was buiten de nerd-subfora![]()
Heb het ook een keer lang geleden gelezen, hoor. Over tirannenmoord (want gewoon afzetten deed men niet in die tijd) ging het.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo bekend met het Germaans recht. Maar het is heel goed mogelijk. Ik heb ook wel eens gelezen dat zij een god die z'n plicht niet had gedaan, afzwoeren, maar ik heb nooit kunnen achterhalen of dit een betrouwbaar verhaal is.
'T één heeft weer niets met het ander te maken dan, mag ik aannamen.quote:Het is waarschijnlijk ook de kreet die John Wilkes Booth slaakte nadat hij Lincoln vermoord had - het motto van Virginia.
Het is een publiek geheim dat Blackadderadepten geen kans maken op de huwelijksmarkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie had dat verteld, want je hebt wel gelijk Jehan te pakken hè..
Kennelijk zijn ze niet alleen wanhopig, maar ook nieuwsgierigquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie had dat verteld, want je hebt wel gelijk Jehan te pakken hè..
"ze"quote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze niet alleen wanhopig, maar ook nieuwsgierig![]()
En ook niet zo snelquote:
Kijk eens aan, je hebt echt mensenkennis.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Of ben jij een mietje?
Zeg, kom jij hier de boel opfleuren of versigmiserenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En ook niet zo snel![]()
Ze, de mannen in POL... Of ben jij een mietje?
Verwattesen?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeg, kom jij hier de boel opfleuren of versigmiseren
Je bedoelt die kreet en de daad zelf? Booth had geen bijzondere band met Virginia, geloof ik, maar hij was wel fel pro-zuidelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Ryan3 het volgende:
'T één heeft weer niets met het ander te maken dan, mag ik aannamen..
Begin maar op de achterste rijquote:
Is sloom van begrip zijn een vereiste voor ex-uitsmijters?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Apropos het volgende:
Pas op hoor, Sadie, hij is ex-uitsmijter en dat zijn de ergsten.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is sloom van begrip zijn een vereiste voor ex-uitsmijters?
Nee, een kenmerk. Voor uitsmijters daarentegen is het een vereiste.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is sloom van begrip zijn een vereiste voor ex-uitsmijters?
Kom je nog wel eens in De Drie Gezusters?quote:
Nee, idd, dat bedoelde ik, staat op zichzelf.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bedoelt die kreet en de daad zelf? Booth had geen bijzondere band met Virginia, geloof ik, maar hij was wel fel pro-zuidelijk.
Hier (links) neemt hij overigens deel aan een uitvoering van Julius Caesar:
[afbeelding]
De Drie Gezusters is door de week een verzamelplek voor scholieren en 1e en 2e jaars en in het weekend komt al het tuig van buiten de stad er. Maw nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens in De Drie Gezusters?
Heeft het iets te maken met de vermaarde sigme?quote:
Dan kun je een beetje toezicht houden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Drie Gezusters is door de week een verzamelplek voor scholieren
quote:en 1e en 2e jaars
De uitsmijters zijn er anders knap op berekend.quote:en in het weekend komt al het tuig van buiten de stad er. Maw nee.
2 per deur, en nog een x aantal binnen. Gezelligheid troef.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:50 schreef Apropos het volgende:
De uitsmijters zijn er anders knap op berekend.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de vermaarde sigme?
Als ik op je pikkie heb getrapt moet je het gewoon zeggen hoor, zoentje erop en de pijn is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |