Urgup, Nemrut Dagi, Urfa, Damascus, Cairo...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je precies naartoe gaat.
De onderscheiding ''zeer goed'' is op z'n plaats.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Monidique het volgende:
(Het idee is dus dat je Bookmarks automatisch in je MyAT gaan staan, zodat je niet meer hoeft te *tvp*-en, maar simpel een rechtermuisklik af bent van een topic in je MyAT.)
Goed, hè?
1337 Mon FTW, 14.gif.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef Monidique het volgende:
(Het idee is dus dat je Bookmarks automatisch in je MyAT gaan staan, zodat je niet meer hoeft te *tvp*-en, maar simpel een rechtermuisklik af bent van een topic in je MyAT.)
Goed, hè?
Hoe was het op de camping van Appelscha?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Landgenoten, lekker geruzied tijdens mijn heerlijke verblijf in verre oorden?
Bronquote:De dikste mensen van Nederland wonen in de provincie Groningen. Dat blijkt uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. Vrouwen zijn het zwaarst met een gemiddeld gewicht van 87 kilo. Groningse mannen wegen net een kilo minder.
De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo. De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.
Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.quote:
Jij mag er toch niet aanzitten tot je getrouwd bent.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang ze maar lekkere tieten hebben!
*Ril. "Bourgondische vrouwen".quote:Op maandag 21 mei 2007 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.![]()
Ik vraag me af of ze niet per ongeluk een paar koeien en varkens hebben mee gewogen.
zou het nog kunnen varen?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/108(...)pper_Cutty_Sark.html
quote:Vanwege de restauratiewerkzaamheden was de helft van het schip echter niet op het droogdok aanwezig.
In 't Oost-Gronings drinken de vrouwtjes de frituurvet met een rietje uit de frituurpan.quote:
't Is wel het beeld wat ik voor de Noorderlijke vrouwen heb: kort geknipt roodgeverfd kapseltje, bolle kop, reet XXL in vormloze 10-euro spijkerbroek of felgroene broekquote:Op maandag 21 mei 2007 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Brrrr, de gemiddelde Groningse vrouw weegt 87 kilo.![]()
Ik vraag me af of ze niet per ongeluk een paar koeien en varkens hebben mee gewogen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
't Is wel het beeld wat ik voor de Noorderlijke vrouwen heb: kort geknipt roodgeverfd kapseltje, bolle kop, reet XXL in vormloze 10-euro spijkerbroek of felgroene broek, ongeschoren
en compleet a-sexy.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang ze maar lekkere tieten hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |