Join the club, welkomquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:08 schreef teamlead het volgende:
ik zie nu pas voor het eerst dat deze reeks bestaat
Sinds een paar maanden echt kaal, daarvoor tondeuze
Maandag maar meteen even doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Drie manieren , hangt van het soort moedervlek af :
1 electro-coagulatie (electrisch wegbranden na verdoving geeft amper littekens ), (nadeel pathologisch onderzoek is niet meer mogelijk, dat gaat zo lastig met verbrand weefsel)
2 Curatatie: na verdoving wegschrapen, ook weinig litteken
3 chirurgisch: wegnijden, wel litteken.
Maar voor advies kan je het beste huisarts raadplegen.
Vriendinnen hebben niets te zeggen, toch als het om dit onderwerp gaat? Vrouwen vinden het vaker niet mooi, maar daar heb ik gewoon schijt aanquote:Op zondag 20 mei 2007 05:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vriendin he... anders kwam ik hier regelmatig.
whehehe.. jij zit onder de plakquote:Op zondag 20 mei 2007 05:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goed plan. Altijd beter, want huisarts zal eerst (liefst met dermascoop) de moedervlek bekijken op evt kwaadaardigheid. In geval van twijfel valt electro-coagulatie meteen af, want hierbij verbrandt het weefsel direct en gaat in rook op (stinkt niet slechtquote:
Ja, het zit ook altijd een beetje in de huid. Bij electro-coagulatie snijd je ook altijd ietwat onder de oppervlakte van de huid, echter dat groeit met enkele maandjes weer dicht, zodat je er zo goed als niets meer van zit. Electro-coagultaite is vooral geschikt bij wratachtige moedervlekken. De behandeling is na verdoving (als die goed gezet isquote:Is het niet zo dat moedervlekken normaal gesproken ook in je huid zitten dus dat optie 2 alleen afplatting van de moedervlek oplevert?
Volgesn mij zitten ze meestal niet zo diep, maar huisarts kan dat beter beoordelen als hij het gezien heeft.quote:Ok, kan me niet voorstellen dat een moedervlek aan de zijkant van mn schedel erg diep naar binnen zit... maar toch
Het voelt heel prettig. Zeker als je later met een scheermes aan de gang gaat.quote:Overigens, mn mamma heeft de tondeuze al klaargelegd... kan niet wachten tot ze aan de slag mag.
Dan zou ik ze zeker laten weghalen, anders krab je ze steeds open bij het scheren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef JeroenBulters het volgende:
Wratachtig zijn ze wel ja.. naja, morgen even langshobbelen bij de overbuurman.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:29 schreef TeChNo2 het volgende:
langer haar past wel beter bij je denk ik
Ben ik dus een van de weinige vrouwen die al met een tondeuse of scheermesje klaarstaat zodra het iets te lang word naar mijn zin.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben niets te zeggen, toch als het om dit onderwerp gaat? Vrouwen vinden het vaker niet mooi, maar daar heb ik gewoon schijt aan![]()
Je wederhelft heeft het dus geweldig getroffen met jou.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ben ik dus een van de weinige vrouwen die al met een tondeuse of scheermesje klaarstaat zodra het iets te lang word naar mijn zin.
Ja...eigenlijk schrik ik ook van mij eigen uitspraak... goh... misschien moet je het niet millimeteren maar voor model biljartballetje gaan...quote:
Heb al jaren model biljartballetjequote:Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja...eigenlijk schrik ik ook van mij eigen uitspraak... goh... misschien moet je het niet millimeteren maar voor model biljartballetje gaan...
Waar blijft de foto ? (en ook die van gebruikersnaam trouwens)quote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Heb al jaren model biljartballetje![]()
Niet helemaal, hij gaat ze er gewoon vanaf schrapen; zijn volgens hem erg mooie moedervlekken om weg te halen... dat scheelt al weerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zou ik ze zeker laten weghalen, anders krab je ze steeds open bij het scheren.
Wordt waarschijnlijk electrisch coaguleren. Dat is goed te doen hoor. Als het goed gebeurd, dan blijft er vrijwel geen littekens van over. (bij mij tenminste) Werk van een paar minuten. Lijkt op een mini lasappaatje, nou ja het principe is zo ongeveer hetzelfde. Maar werkt met hoogfrequente stroompjes![]()
Benieuwd of je overbuurmandokter met mijn idee eens is![]()
Dus toch curatatie. Stelt niets voor, geen zorgen daarover. Succesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef JeroenBulters het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij gaat ze er gewoon vanaf schrapen; zijn volgens hem erg mooie moedervlekken om weg te halen... dat scheelt al weer
Hmmm. Pas je wel op, want je hebt wel schaafwondjes. Misschien toch ff handig om het met je arts te bespreken of zo kort na de behandeling wel verstandig is (vuil in wondjes etc.) . Ik zou liever een paar weekjes wachten met die tondeuse, totdat eea wat hersteld en rustig is geworden...quote:Maandag ochtend 0900 wordt ik verwacht voor de koffie + verwijdering. Dinsdag de tondeuze maar eens uit de kast trekken.
Als je pa er goed er uitziet, dan is dat vast niet erg. Wel benieuwd uiteraard.quote:Het enige enge is dat ik dan waarschijnlijk helemaal veel op mn pa ga lijken. Voor en na foto's volgen
Succes ermee. Benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef JeroenBulters het volgende:
Tjah, ik zal natuurlijk nooit zeggen dat mn pa er goed uit ziet. Nu lijkt hij wel op mij dus tjah, de conclusie spreekt voor zich![]()
De mijne wil juist dat ik het afscheerquote:Op zondag 20 mei 2007 05:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik weet niet, ben je een hippie? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Van die vieze dreadlocks ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 06:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De mijne wil juist dat ik het afscheer
Zie je wel, stelt niets voor, he?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:25 schreef JeroenBulters het volgende:
Het hele gebeuren heeft om precies te zijn 5 minuten gekost. Vis alleen nog wel restje moedervlek uit mn haar en van mn t-shirt. Tondeuze mag er in principe morgen overheen![]()
Ff wenne, straks wil je niet mee andersquote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef McFarmer het volgende:
Zaterdag op een feestje schoor iemand een stukje haar weg op mijn achterhoofd. Daarna maar met de tondeuze, zonder kapje, alles afgeschoren.. Ik had al niet zo lang haar, maar dit is wel erg kort
Nou uhh, niet echt... maar wel al kalendquote:Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Je omgeving zal best reageren. Of had je het al heel kort?![]()
Pracht oplossing, dusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:22 schreef JeroenBulters het volgende:
[..]
Nou uhh, niet echt... maar wel al kalend![]()
Na: is veeeeeeel beter!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:39 schreef JeroenBulters het volgende:
Woei... Mn ex heeft uiteindelijk toch gekozen voor het kortste opzet stukje. Volgende keer haalt ze die er ook af... Persoonlijk vind ik het zonder echt een stuk beter.
Voor:
[afbeelding]
Let vooral op die sexy inhammen
Na:
[afbeelding]
Sexy inhammen nog steeds aanwezig, maar wel een stuk beter
edit 2: Zal bij daglicht nog wel even een degelijke pic maken. Dit ziet er ook niet uit natuurlijk
ik denk dat je toch moet oppassen met die wondjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef JeroenBulters het volgende:
Die opzet kam zat er nu nog op in verband met een paar GIGANTISCHE korsten die nog op mn schedel hangen.
Succes. Het mooiste beroep wat er is...quote:p.s. Ja, ik ga voor piloot studeren (nog een maandje, nog een maandje *stuiter*).
dat went snel he...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef JeroenBulters het volgende:
Ja absoluutHeerlijk om 's morgens mn haar niet meer te hoeven doen...
Wat dat laatste betreft: dat maakt weinig verschil tussen helemaal kaal en gemillimeterd, hooguit is het insmeren makkelijker als je echt kaal bent... en in de bloedhete zon moet je sowieso een petje op doen, kaal of gemillimeterd maakt dan echt weinig uit. Ik ben wel eens verbrand met gemillimeterd haar, nog nooit helemaal kaal... (je houdt er denk ik vanzelf ook wel meer rekening mee denk ik). Kortom: geen enkele reden om nog langer te wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Pauluzzz86 het volgende:
ben de afgelopen 3 zomers al wel gemillimeterd geweest en zit nu wel heel erg te twijfelen of k n keertje helemaal kaal zal doen.... maa rben alleen zo bang dat k mn knar keihard verbrand in t zonnetje
enige weken geleden...??? kortom de hoogste tijd om dat ding weer eens te voorschijn te halen...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef SCH het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
Enige weken geleden tot 1 mm gegaan en nu alweer wat langer uiteraard. Vandaag tondeuse via internet besteld.
Ik vind het heerlijk, krijg positieve reacties en blijk een mooie schedel te hebben zonder oneffenheden, vlekken, bobbels, littekens.
o jee een afvalligequote:Op maandag 18 juni 2007 17:56 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Heb het een keer een zomertje gehad (tot op het bot). Wel lekker maar ik ben net zo'n crimineel dan
Heb het ook verder niet meer kort gehouden ofzo... meteen weer laten groeien.
Popo ben jij tegenwoordig een mod ?? waar ??quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Farenji het volgende:
Ik heb het inmiddels alweer bijna anderhalf jaar heel kort, het kortste standje met de tondeuze. Helemaal kaal durf ik toch nog niet helemaal, gek eigenlijk...
Mijn rug is er nogquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil mijn eigen harige vriendje weer terug
Wedden dat het volgende week 1 mm is ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
Heb vandaag 3 mm gedaan - voor het eerst met eigen tondeuze
Een omnidirectionele fotoquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Siegfried het volgende:
Only one way to find out
Mijn vers kaal koppie:
[afbeelding]
Wat voor bult?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:03 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil ook wel eens kaal proberen maar ik heb zo'n bult achter op kop zitten.
Dat ligt eraanquote:Ziet het er strax niet raar uit ?
Mwa, als jij het topic sluit stop ik stiekem met draaien.. Dus niet te lang kijken ajb, anders val ik inderdaad van m'n stoel.quote:
OK, dat zal ik doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, als jij het topic sluit stop ik stiekem met draaien.. Dus niet te lang kijken ajb, anders val ik inderdaad van m'n stoel.
Gewoon zonder opzet-stukje. Standje 0 dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:29 schreef bolivian het volgende:
Ha, het befaamde 'festival-kapsel!
Als je dan toch een dag of zeven in de modder moet doorbrengen, zonder geschikte douche voorhanden, dan is 'standje drie' een uitkomst,!
Zo'n mes over de schedel lijkt me enerzijds aangenaam, anderzijds onomkeerbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:38 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gewoon zonder opzet-stukje. Standje 0 dus
Ik kan me voorstellen dat het wel lekker aanvoelt, zo'n kale kop.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:49 schreef Siegfried het volgende:
Joh, ik doe het voortdurend. Je moet alleen uitkijken met eventuele moedervlekken. Voor de rest geen probleem.
Er zit sowieso nog een bescherm-ijzertje voor het daadwerkelijk mes hè
Stiekem wil ik al een tijdje zo'n echt scheermes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:58 schreef Siegfried het volgende:
Zo voelt t gelijk al
Het is niet echt helemaal kaal dan hoor. Daarvoor zul je het scheermes moeten gebruiken.
Ik hou het voor m'n hoofd voorlopig op "gedistingeerd kort",quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:16 schreef Siegfried het volgende:
Ach, het hoeft allerminst radicaal te staan.
Tenminste, ik vind bij mezelf niet gelukkig
Mijn haar groeit anders altijd weer terug...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zo'n mes over de schedel lijkt me enerzijds aangenaam, anderzijds onomkeerbaar.
Zeg...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef bolivian het volgende:
Ik denk dat mijn werkgever zulke radicale haartechnische ingrepen niet echt gaat waarderen.
Ik hou het voorlopig op standje max 3,.
Zo is het: en netjes geschoren weer naar huisquote:Op zondag 24 juni 2007 06:19 schreef NiTiN het volgende:
Binnen nu en een week maar weer, zodat ik vers gemilimeterd aankom op Schiphol, en @ Bacheloruitreiking.
Geen idee...nooit gezien... misschien is het wel schoenpoets om de grijze haren weg te werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef hoofd88 het volgende:
*Soms zie ik mensen met een soort van (schoenpoets ?)borsteltje lopen, waarmee ze af en toe over hun haar gaan, waar is dit goed voor?
mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Chrrris het volgende:
Ah al dat leuke haar
Beetje bijknippen joh, hoeft er toch niet meteen allemaal af![]()
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Steenarend het volgende:
Ga ook een kaalscheren proberen. Nu ben ik toch vrij van school.
Komt wrs ook omdat je een beetje smal bent...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Sanderrrr het volgende:
ja m'n ogen zijn wat aan de rare kant maar de webcam maakt het net nog wat erger.
[..]
Die 12 mm misstaat je zeker niet, lijkt je haarverdeling nu wat regelmatiger?quote:mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.
Ook hierbij: just one way to find outquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of kaal je staat, omdat je zo smal bent.....![]()
En dat is helemaal waar. En je moet er wat aan wennen. Vooral je omgeving was mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ook hierbij: just one way to find out
Je kunt echt moeilijk vantevoren bepalen of het eruit gaat zien. Maar het mooie is: het is zo weer terug gegroeid
Ik was er toen als deelnemer van het Nationaal Jeugddebat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Stoer Sieg! wat deed je in het parlement?
Ik heb vandaag mijn borsthaar afgeschoren, jeukt als de ziekte nu
A little bit scary maar toch sexyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Dat laatste is meestal zoquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
Thank you, maar tis alweer een behoorlijk oude fotoquote:
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
haha, so true. Deze week gaat de tondeuse weer doorheen, het is alweer te lang (4mm ofzo)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hooren ook jou staat het prima, dus...
Dat sowieso. Het is saai om altijd met dezelfde coupe (of gebrek daaraan) rond te lopen, vind ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Dus het bevalt me prima al denk ik niet dat ik het altijd zo laat, gewoon weer laten groeien en als het dan te lang wordt weer mm'teren (scheelt me weer veel geld voor de kapper).
Ga je gang, vóór en náquote:Als jullie benieuwd zijn wil ik wel een foto plaatsen.
Daar heb je gelijk in, het was standje 5 op de tondeusequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ziet er wel flink langer uit dan 5mm eigenlijk.
Meestal (denk ik):quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Daar heb je gelijk in, het was standje 5 op de tondeuse.
Dacht dat 5mm was srry, maar het is wel kort genoeg?
Ik ga denk ik volgende week standje 3 (hoeveel mm is dat?)
Ziet er wel sexy uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Jammer. Voor vind ik veel mooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Voor
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
Ik ben niet op me best tijdens die foto's, maar ik heb eigenlijk alleen maar foto's dat ik echt op de dansvloer sta en dan zie je me haar niet tegen de zwarte achtergrond
.
Mijn unibrauwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ziet er wel sexy uit![]()
Alleen dat daar tussen je wenkbrauwen?![]()
Van die streepjes zijn echtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef Empathologica het volgende:
Pfff![]()
Mijn wenkbrauwen zijn close to perfect als ik ze netjes bijwerk. Maar ik heb dan ook niet 2 van die ielige dunne streepjes.
Maaruhm ff je fotoboek zoeken![]()
* Siegfried gaat KPD in de gaten houdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Empathologica het volgende:
Best wel een goed idee ja zo'n wenkbrauwtopic. Ik kan wel kale dingen gaan tonen maar dat is meer iets voor KPD aangezien m'n lange lokken er niet af gaan
Er is echt niemand in de buurt om je wakker te schudden he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef SCH het volgende:
Vrouwen vinden kort haar erg tof inderdaad.
Ik ben zoveel betast dat ik de vertrouwenspersoon heb ingeschakeld
In ieder geval heb je het geprobeerd...enne hoe rot het misschien staat (zal ongetwijfeld meevallen trouwens) je moet toch toegeven dat het ge-wel-dig aan voelt?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Dirkmaat het volgende:
had het er ook afgehaald maar het staat me niet echt, toen ik het ietsjes langer had stond het weer wel want ik had em voor de lol gewoon op stand 0 gezet.
Enfin, ik lijk op de een of andere manier beter haar teruggekregen te hebben, misschien lijkt het alleen maar zo maarja tis leuk weer aangegroeidOver tijdje maar weer 3 mm doen ofzo
Neem zo een zware tondeuse en het liefst babyliss, zijn al te krijgen vanaf 30 euro. Ik heb die zelf ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef roburt het volgende:
nog iemand een tip voor een niet al te dure tondeuse? (+- 20/30euro denk ik)
heb er nu 1 van 5 euro van de blokker die werkte prima maar na bijna een jaar bij niet veel gebruik lijkt het als of de accu kapot is. bijna geen kracht meer.
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef roburt het volgende:
vast wel.
maar ik dacht misschien is er een goede aanrader voor niet al te veel geld.
ja ik zie hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...
Doe's effe normaal Private Pyle,.quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Jij gaat toch ook niet krimpen gekkiequote:Op zondag 30 september 2007 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's effe normaal Private Pyle,.
Anders gaan we niet daten hoor.
Scheermes of tondeuze?quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Ik vond je met kort haar leuker.quote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef SCH het volgende:
Tondie!
We hebben toch al heel wat stormen doorstaan samen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vond je met kort haar leuker.
Mijn grote liefde, oh oh oh, wat moet daar van komen?
quote:
Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:06 schreef JeroenBulters het volgende:
De meest rechter ben ik...
Netjes rechts, volgende keer iets breder en langer laten groeien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Met 1 mm ben je gewoon kaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:01 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand foto hoe 1 mm kapsel eruit ziet?
Staat je goed...,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef ikJur het volgende:
Heb t nu al een tijdje kaal, 12mm. ben er wel heel tevreden over het is zo makkelijk vooral als je zo lui bent als mij.
M'n vriendin (destijds) wou t niet hebben, maar ik wou t al een hele tijd, toen was ze 2 weken op vakantie en heb ik me ma me laten scheren ^^
Zit nog even te denken of ik t nu weer lang laat groeien of weer de tondeuse erover.
zo is t nu
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niks![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Staat je goed...,
maar is natuurlijk niet kaal... gewoon kort, niks mis mee, maar niet kaal...
Als ik het 12 mm laat groeien wordt ik voor hippie uitgescholden...
bron: Humberto knapste kale BN'erquote:Door de luisteraars van Q-music is Humberto Tan verkozen tot de knapste kale BN'er. Vandaag heeft de sportpresentator de Kaal Is Het Helemaal Bokaal in ontvangst mogen nemen.
Humberto heeft 60 procent van de stemmen gekregen, en versloeg zo Rob Kamphues en Paskal Jakobsen. De luisteraars mochten drie weken stemmen.
Naast deze prijs reikt de kale dj Jeroen van Inkel woensdag een prijs uit voor de meest knappe onbekende kale man. Het is niet bekend of Danny heeft meegedaan.
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vermoed dat het je niet zal staan, je zal er denk ik een beetje een kinderlijk koppie van krijgen.
Kijk hier eens: http://teenhairstylesheadshaving.baldlygo.com/ !quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.
maar fijn om het ook van iemand anders te horen![]()
Ben je zo ijdel en onzeker danquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.
Ik denk juist dat het je veel stoerder zal maken. Je hebt nu best een jongig en wat kinderlijk gezicht en dat korte zal je een heftige boost geven, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
maar fijn om het ook van iemand anders te horen![]()
ijdel niet, onzeker best welquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je zo ijdel en onzeker dan?
Je kan het gewoon 's proberen op de langste stand, zoals je zei. Is het niks, wacht je een paar weken, is het weer okay. No harm done. (Zogenaamd) impulsieve acties kan iedereen wel waarderen.
Nee, niet doen. Het zal je niet staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.
ik heb een paar foto's bijgevoegd: wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr.
Als het mij echt zou schelen wat het er het beste uit zou zien zou ik waarschijnlijk geen gladgeschoren hoofd hebben... wat me echt interesseert is dat ik me gewoon veel lekkerder voel als het geschoren is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:31 schreef JeroenBulters het volgende:
Een beetje voor 'lul' lopen is nog nooit iemand slechter van geworden... helpt bij het opbouwen van karakter ;-)
Gewoon doen dus
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen, heb je het gedaan ? en zo ja, beviel het ? vertel (liefst met foto's natuurlijk).quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.
ik heb een paar foto's bijgevoegd: wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr.
de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaalquote:Jan Smit scheert hoofd kaal
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nu.nl
Gepubliceerd: woensdag 21 november 2007 @ 18:15
In navolging van Britney Spears heeft nu ook Jan Smit zijn hoofd kaalgeschoren. De succesvolle vertolker van de palingsound is de laatste tijd een beetje depri, aangezien hij zich een behoorlijke tijd koest moet houden. Vandaar dat hij volgens manager Jaap Buys heeft besloten eens lekker gek te doen.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaal
[ afbeelding ]
"Hij heeft eens lekker gek gedaan..."zeker de laatste 5 jaar niet meer op straat rond gelopen en gezien dat dit helemaal niet zo bijzonder is... staat hem wel goed trouwens...
FF wennen, maar een hoofd heeft ie er wel voorquote:Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het hem ook veel beter staan dan die bos hippiehaar:
[ afbeelding ]
d'r is zelfs een hyves over gestart
http://janvaynemoetkaal.hyves.nl/
Ja, en z'n dikke kop valt nu wel erg op...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
onder zijn wenkbrauwen wordt het wel snel een stuk minder![]()
Dat lange haar stond hem ander ook heel leukquote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou ja, misschien bedoel ik eigenlijk alleen maar: "liever kaal dan een hippie"
Zo is hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef dennis80 het volgende:
Ik scheer me hoofd al jaren kaal
Was 18 toen kreeg ik al inhammen en heb toen de tondeuse gepakt
Meestal steer ik me hoofd om de dag.
Heb dus een lekker glimmende kop.
En over suc6 heb ik niet te klagen hoor
Want iedereen wil over me kop wrijven.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
Tja, ik ook (natuurlijk), hoort ook bij de "standaard-uitrusting" he net als een petje in de zomer voor als het per ongeluk een keertje echt warm mocht worden...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:51 schreef Ritchie het volgende:
Heb alleen die afgelopen koude dagen wel een muts op gehad.
Ben nu wel blij met deze temperaturen.
Daarna heb je ook niet zoveel keuze meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Steve-O het volgende:
Voor het eerst standje 2 genomen ben er wel tevreden mee mischien volgende keer nog iets korter maar dan houd het ook echt op .
Ik denk alleen mooi zwart. En het is nieuwer he.. dat verkoopt ook..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de stealth versie en de "normale" verse, of is dat alleen maar 't feit dat ie zwart is ?
Roooytje moet zich inderdaad niet laten opfokken, door wie dan ook, maarre wat mij betreft, ik wil minstens de helft van de wereld niet kaal (kale vrouwen vind ik dan weer he-le-maal niks, behalve Sinead o'Connor die staat stond het dan weer wel) en mijn huisdieren zijn mega-harig,.. het is hooguit een (behoorlijk onschuldige) tik, geen obsessiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:57 schreef SCH het volgende:
Roooytjuh, laat je niet opfokken door de mensen in dit topic, die willen iedereen kaal, de hele wereld kaal, alle vrouwen kaal, alle huisideren kaal
Bron: De Telegraafquote:do 21 feb 2008
Kalende mannen niet onaantrekkelijk
AMSTERDAM - Kalende mannen hoeven niet meer te treuren. In tegenstelling tot wat veel wordt gedacht, vindt een groot deel van de Nederlandse vrouwen deze coupe helemaal niet onaantrekkelijk, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok NetPanel onder 543 mensen, in opdracht van shampoomaker Andrélon.
Voor 36 procent van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos. Maar wie probeert zijn minimale bezit te camoufleren tot een plakkerige 'Bob de Rooij-look', alsof het nog heel wat is, wordt genadeloos afgemaakt. Zeker 88 procent van de vrouwen zegt dan liever een kale man te zien.
Uit de studie blijkt voorts dat mannen steeds 'vrouwelijker' met hun haar omgaan. Zo vindt ruim een derde van de mannen dat hun dag pas goed is als ook hun haar goed zit. „Niet voor niets wast 39 procent van de mannen dan ook elke dag zijn haar. Een op de tien mannen föhnt zijn haar wel eens en eenzelfde aantal waagt zich wel eens aan een kleurtje”, stellen de onderzoekers.
That's the spirit...;) ze went er wel aan (mijn moeder schrok zich halfdood de eerste keer dat ze me kaalgeschoren zag maar is er nu helemaal aan gewend en vind het nu zelfs wel grappig...) succes er meequote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ah mooi zo
Goede reden om binnenkort eens standje 1 te proberen. Alleen mijn moeder wil het niet, dan doe ik het zelf maar
Het moet je maar net staan. Niet iedereen heeft zonder haar een mooi kaal hoofdquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Mijn moeder was de eerste keer (toen was ik 15) ook niet echt "amused" ze went er wel aan, zal wel moeten toch...
zo te zien niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef Huppelei het volgende:
Zou gemillimeterd haar goed staan bij een gezicht met bolle wangen?
Meestal:quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef st0fzuiger het volgende:
hoe kort is stand 3? ja 3 mm dat weet ik wel maar wil het voor de eerste keer niet té kort doen daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een minder korte stand te gebruiken ( kga het wel bij een kapper laten doen)
Dit is lelijk als je het niet bijwerkt met een contourmesje.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Euh... nu op ned 3, de gast van paul de Leeuw... das ongeveer 3 mm !
edit: beter nog, dit is een plaatje van ongeveer 2 a 3 mm:
[ afbeelding ]
nee al lang niet meer, maar ik vind dit nog wel een grappig topicquote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Ritchie het volgende:
Kiwi, jij ook al kaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |