daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vermoed dat het je niet zal staan, je zal er denk ik een beetje een kinderlijk koppie van krijgen.
Kijk hier eens: http://teenhairstylesheadshaving.baldlygo.com/ !quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.
maar fijn om het ook van iemand anders te horen![]()
Ben je zo ijdel en onzeker danquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
daar was ik zelf ook al bang voor, maar om het nu alsnog af te gaan scheren en erachter komen dat het inderdaad zo is zie ik niet zo zitten.
Ik denk juist dat het je veel stoerder zal maken. Je hebt nu best een jongig en wat kinderlijk gezicht en dat korte zal je een heftige boost geven, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
maar fijn om het ook van iemand anders te horen![]()
ijdel niet, onzeker best welquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je zo ijdel en onzeker dan?
Je kan het gewoon 's proberen op de langste stand, zoals je zei. Is het niks, wacht je een paar weken, is het weer okay. No harm done. (Zogenaamd) impulsieve acties kan iedereen wel waarderen.
Nee, niet doen. Het zal je niet staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.
ik heb een paar foto's bijgevoegd: wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr.
Als het mij echt zou schelen wat het er het beste uit zou zien zou ik waarschijnlijk geen gladgeschoren hoofd hebben... wat me echt interesseert is dat ik me gewoon veel lekkerder voel als het geschoren is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:31 schreef JeroenBulters het volgende:
Een beetje voor 'lul' lopen is nog nooit iemand slechter van geworden... helpt bij het opbouwen van karakter ;-)
Gewoon doen dus
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen, heb je het gedaan ? en zo ja, beviel het ? vertel (liefst met foto's natuurlijk).quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik weet het niet hoor. ik twijfel echt ontzettend of het mij wel staat. het lijkt me ontzettend makkelijk om kort haar te hebben. ik wil (als ik het ga doen) eigenlijk beginnen met een standje van een mm of 10 of zo. zodat, mocht ik het niks vinden, redelijk snel weer een 'bewerkbare' lengte haar heb.
ik heb een paar foto's bijgevoegd: wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr.
de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaalquote:Jan Smit scheert hoofd kaal
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Nu.nl
Gepubliceerd: woensdag 21 november 2007 @ 18:15
In navolging van Britney Spears heeft nu ook Jan Smit zijn hoofd kaalgeschoren. De succesvolle vertolker van de palingsound is de laatste tijd een beetje depri, aangezien hij zich een behoorlijke tijd koest moet houden. Vandaar dat hij volgens manager Jaap Buys heeft besloten eens lekker gek te doen.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
de rest van het artikel kun je hier vinden: Jan Smit scheert hoofd kaal
[ afbeelding ]
"Hij heeft eens lekker gek gedaan..."zeker de laatste 5 jaar niet meer op straat rond gelopen en gezien dat dit helemaal niet zo bijzonder is... staat hem wel goed trouwens...
FF wennen, maar een hoofd heeft ie er wel voorquote:Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het hem ook veel beter staan dan die bos hippiehaar:
[ afbeelding ]
d'r is zelfs een hyves over gestart
http://janvaynemoetkaal.hyves.nl/
Ja, en z'n dikke kop valt nu wel erg op...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
onder zijn wenkbrauwen wordt het wel snel een stuk minder![]()
Dat lange haar stond hem ander ook heel leukquote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou ja, misschien bedoel ik eigenlijk alleen maar: "liever kaal dan een hippie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |