Gewoon zonder opzet-stukje. Standje 0 dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:29 schreef bolivian het volgende:
Ha, het befaamde 'festival-kapsel!
Als je dan toch een dag of zeven in de modder moet doorbrengen, zonder geschikte douche voorhanden, dan is 'standje drie' een uitkomst,!
Zo'n mes over de schedel lijkt me enerzijds aangenaam, anderzijds onomkeerbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:38 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gewoon zonder opzet-stukje. Standje 0 dus
Ik kan me voorstellen dat het wel lekker aanvoelt, zo'n kale kop.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:49 schreef Siegfried het volgende:
Joh, ik doe het voortdurend. Je moet alleen uitkijken met eventuele moedervlekken. Voor de rest geen probleem.
Er zit sowieso nog een bescherm-ijzertje voor het daadwerkelijk mes hè
Stiekem wil ik al een tijdje zo'n echt scheermes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:58 schreef Siegfried het volgende:
Zo voelt t gelijk al
Het is niet echt helemaal kaal dan hoor. Daarvoor zul je het scheermes moeten gebruiken.
Ik hou het voor m'n hoofd voorlopig op "gedistingeerd kort",quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:16 schreef Siegfried het volgende:
Ach, het hoeft allerminst radicaal te staan.
Tenminste, ik vind bij mezelf niet gelukkig
Mijn haar groeit anders altijd weer terug...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zo'n mes over de schedel lijkt me enerzijds aangenaam, anderzijds onomkeerbaar.
Zeg...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef bolivian het volgende:
Ik denk dat mijn werkgever zulke radicale haartechnische ingrepen niet echt gaat waarderen.
Ik hou het voorlopig op standje max 3,.
Zo is het: en netjes geschoren weer naar huisquote:Op zondag 24 juni 2007 06:19 schreef NiTiN het volgende:
Binnen nu en een week maar weer, zodat ik vers gemilimeterd aankom op Schiphol, en @ Bacheloruitreiking.
Geen idee...nooit gezien... misschien is het wel schoenpoets om de grijze haren weg te werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef hoofd88 het volgende:
*Soms zie ik mensen met een soort van (schoenpoets ?)borsteltje lopen, waarmee ze af en toe over hun haar gaan, waar is dit goed voor?
mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Chrrris het volgende:
Ah al dat leuke haar
Beetje bijknippen joh, hoeft er toch niet meteen allemaal af![]()
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Steenarend het volgende:
Ga ook een kaalscheren proberen. Nu ben ik toch vrij van school.
Komt wrs ook omdat je een beetje smal bent...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Sanderrrr het volgende:
ja m'n ogen zijn wat aan de rare kant maar de webcam maakt het net nog wat erger.
[..]
Die 12 mm misstaat je zeker niet, lijkt je haarverdeling nu wat regelmatiger?quote:mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.
Ook hierbij: just one way to find outquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of kaal je staat, omdat je zo smal bent.....![]()
En dat is helemaal waar. En je moet er wat aan wennen. Vooral je omgeving was mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ook hierbij: just one way to find out
Je kunt echt moeilijk vantevoren bepalen of het eruit gaat zien. Maar het mooie is: het is zo weer terug gegroeid
Ik was er toen als deelnemer van het Nationaal Jeugddebat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Stoer Sieg! wat deed je in het parlement?
Ik heb vandaag mijn borsthaar afgeschoren, jeukt als de ziekte nu
A little bit scary maar toch sexyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Dat laatste is meestal zoquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
Thank you, maar tis alweer een behoorlijk oude fotoquote:
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
haha, so true. Deze week gaat de tondeuse weer doorheen, het is alweer te lang (4mm ofzo)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hooren ook jou staat het prima, dus...
Dat sowieso. Het is saai om altijd met dezelfde coupe (of gebrek daaraan) rond te lopen, vind ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Dus het bevalt me prima al denk ik niet dat ik het altijd zo laat, gewoon weer laten groeien en als het dan te lang wordt weer mm'teren (scheelt me weer veel geld voor de kapper).
Ga je gang, vóór en náquote:Als jullie benieuwd zijn wil ik wel een foto plaatsen.
Daar heb je gelijk in, het was standje 5 op de tondeusequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ziet er wel flink langer uit dan 5mm eigenlijk.
Meestal (denk ik):quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Daar heb je gelijk in, het was standje 5 op de tondeuse.
Dacht dat 5mm was srry, maar het is wel kort genoeg?
Ik ga denk ik volgende week standje 3 (hoeveel mm is dat?)
Ziet er wel sexy uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Jammer. Voor vind ik veel mooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Voor
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
Ik ben niet op me best tijdens die foto's, maar ik heb eigenlijk alleen maar foto's dat ik echt op de dansvloer sta en dan zie je me haar niet tegen de zwarte achtergrond
.
Mijn unibrauwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ziet er wel sexy uit![]()
Alleen dat daar tussen je wenkbrauwen?![]()
Van die streepjes zijn echtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef Empathologica het volgende:
Pfff![]()
Mijn wenkbrauwen zijn close to perfect als ik ze netjes bijwerk. Maar ik heb dan ook niet 2 van die ielige dunne streepjes.
Maaruhm ff je fotoboek zoeken![]()
* Siegfried gaat KPD in de gaten houdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Empathologica het volgende:
Best wel een goed idee ja zo'n wenkbrauwtopic. Ik kan wel kale dingen gaan tonen maar dat is meer iets voor KPD aangezien m'n lange lokken er niet af gaan
Er is echt niemand in de buurt om je wakker te schudden he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef SCH het volgende:
Vrouwen vinden kort haar erg tof inderdaad.
Ik ben zoveel betast dat ik de vertrouwenspersoon heb ingeschakeld
In ieder geval heb je het geprobeerd...enne hoe rot het misschien staat (zal ongetwijfeld meevallen trouwens) je moet toch toegeven dat het ge-wel-dig aan voelt?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Dirkmaat het volgende:
had het er ook afgehaald maar het staat me niet echt, toen ik het ietsjes langer had stond het weer wel want ik had em voor de lol gewoon op stand 0 gezet.
Enfin, ik lijk op de een of andere manier beter haar teruggekregen te hebben, misschien lijkt het alleen maar zo maarja tis leuk weer aangegroeidOver tijdje maar weer 3 mm doen ofzo
Neem zo een zware tondeuse en het liefst babyliss, zijn al te krijgen vanaf 30 euro. Ik heb die zelf ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef roburt het volgende:
nog iemand een tip voor een niet al te dure tondeuse? (+- 20/30euro denk ik)
heb er nu 1 van 5 euro van de blokker die werkte prima maar na bijna een jaar bij niet veel gebruik lijkt het als of de accu kapot is. bijna geen kracht meer.
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef roburt het volgende:
vast wel.
maar ik dacht misschien is er een goede aanrader voor niet al te veel geld.
ja ik zie hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
In de laatste Blokker folder staat er een voor ¤ 6.99 ...
Doe's effe normaal Private Pyle,.quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Jij gaat toch ook niet krimpen gekkiequote:Op zondag 30 september 2007 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's effe normaal Private Pyle,.
Anders gaan we niet daten hoor.
Scheermes of tondeuze?quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik laat het ook niet groeien hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |