een cm zei iemand in het vorige deel geloof ik.quote:
Haha ja klopt ja... maar ik denk dat ik stop bij de korste tondeuse stand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Zolang je het niet kunt kammen valt het wel min of meer onder de "doelgroep" lijkt mij, 't gaat toch van kwaad tot erger
Ja, toen ik het met de tondeuse deed, inderdaad ook een keer per week, tegenwoordig scheer ik het om de dag (met een scheermesje dus) alles went, dus het gaat steeds makkelijker/eenvoudiger en vooral: sneller! Ik scheer me gewoon als ik mijn kin/baard ook scheer, ga gewoon als het ware iets verder doorquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef uppie83 het volgende:
Is het niet zo dat hoe korter het is, hoe vaker je het moet bijhouden? Met opzetklem 1 op de tondeuse doe ik het nu 1 keer in de week... maar ik neem aan dat wanneer je het korter hebt en zo wilt houden dat je vaker bezig bent?
bron: Met kale kop gratis naar hiphopper Extincequote:Met kale kop gratis naar hiphopper Extince
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 5 maart 2008 @ 15:11
Mensen die hun hoofd kaal laten scheren, mogen op zaterdag 22 maart gratis naar het concert van hiphopper Extince in het Patronaat in Haarlem. Bij de ingang staan twee kappers klaar met een scheerapparaat om bezoekers van hun hoofdhaar te ontdoen, aldus het muziekcentrum woensdag. Vervolgens graveren ze een P van Patronaat op het achterhoofd.
Ook als het concert is uitverkocht, kunnen mensen met een kaalwens gratis naar binnen. Zij kunnen zich aanmelden bij het Patronaat, waardoor ze op een speciale kaallijst komen te staan. Bezoekers die hun haardos willen behouden, betalen 12,50 euro.
De Nederlandse hiphopartiest Extince, een pseudoniem van Peter Kops, maakte raps als Spraakwater, Viervoeters en Kaal of Kammen.
ja, om nou naar de kapper te gaan en 16 euro te dokken om met een tondeuse eroverheen te gaan gaat mij idd een beetje verquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet...) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
dan mogen ze dat wel met style gedaan hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:03 schreef TeChNo2 het volgende:
Aan de andere kant: David Beckham betaalde ooit 1000 Engelse pond voor precies zo´n kapsel
Milimeteren zonder het netjes af te werken met een kappersmesje is lelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet...) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
Ik heb deze http://www.hairshop.nl/product_info.php?products_id=797 Bevalt best en wordt ook vaak aangeraden. Heb er alleen meer voor betaaldquote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef gers het volgende:
Sinds afgelopen donderdag ook bijna kaal en bevalt prima alleen van de week nog even een tondeuse kopen,suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |