abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57311590
Gaaf, dat we al aan een 6e topic toe te zijn, de vorige waren:
deel 1: Hoofd kaal scheren
deel 2: Hoofd kaal scheren #2
deel 3: Hoofd kaalscheren #3
deel 4: Hoofd kaalscheren #4
deel 5: Hoofd kaalscheren #5

Alles over het kaalscheren van je hoofd.

Het einde van topic #5 ging trouwens over hoe te starten, hoe kort is kort:
Meestal:
standje 4 : 12 mm
standje 3 : 9 mm
standje 2 : 6 mm
standje 1 : 3 mm
scheermesjes doen het TT het meeste recht natuurijk : 0 mm !

Kortom hier kunnen we weer verder over: waarom, hoe, hoe vaak, wat vinden anderen er van, enz. enz.
Dit soort coole (of: koele) "kapsels" dus:

of ietsje minder heftig:

of gewoon met je hele team :

Zie je trouwens hoe vrolijk al die kale koppen kijken? (dat kan toch geen toeval zijn )

Er wordt nu zelfs geadverteerd met kaalgeschoren hoofden:

en:
Reclame gilette Brazilie

Filmpje heeft dezelfde strekking: knappe jongen scheert zich, krijgt de smaak zo te pakken dat ie niet meer kan stoppen en eindigt met een kaal hoofd ;-)

[ Bericht 3% gewijzigd door TeChNo2 op 11-03-2008 19:15:37 ]
Gelukkig zonder haar
pi_57312464
Tot hoeveel mm mag je je hier melden?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_57312570
te laat, je hebt je al gemeld... nu zit er niets anders meer op dan een kale kop
Gelukkig zonder haar
pi_57312668
haha ik gebruik tot nu toe het korste opzetstukje... ben van plan om de tondeuse zonder opzetstukje te gaan gebruiken... goed genoeg?
pi_57313017
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:44 schreef uppie83 het volgende:
Tot hoeveel mm mag je je hier melden?
een cm zei iemand in het vorige deel geloof ik.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57313306
Zolang je het niet kunt kammen valt het wel min of meer onder de "doelgroep" lijkt mij, 't gaat toch van kwaad tot erger
Gelukkig zonder haar
pi_57314300
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Zolang je het niet kunt kammen valt het wel min of meer onder de "doelgroep" lijkt mij, 't gaat toch van kwaad tot erger
Haha ja klopt ja... maar ik denk dat ik stop bij de korste tondeuse stand.
pi_57314610
Dat heb ik ook wel eens gezegd
Gelukkig zonder haar
pi_57315300
Toch ironisch: hier is iedereen blij met z'n kale kop, terwijl RounderX er zelfs suicidale neigingen van krijgt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57315640
Tja, ik kan me best voorstellen dat mensen er van balen als ze kaal worden, of misschien wel meer van het feit dat ze weinig/geen keuze in kapsel meer hebben dan gemillimeterd/kaal, maar aan de andere kant: tegenwoordig is het echt niet meer zo bijzonder om kaal te zijn. En voor vrouwen lijkt me het probleem van kaal worden veel groter, ook omdat het veel minder voorkomt dan bij mannen, maar vooral omdat het voor hun niet zo vanzelfsprekend is als voor de meeste mannen om dan maar te denken: okee dan maar alles er af...
Tja en dan zijn er nog de figuren zoals ik die het gewoon mooi vinden.
Gelukkig zonder haar
pi_57316533
Zo was het bij mij:

Dit was trouwens nog zonder dat ik het zelf wist

Waarschijnlijk donderdag standje 1 erover heen.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_57330698
Oh, hier zijn jullie
- NAC Breda -
pi_57330805
We waren je al kwijt kale !
Gelukkig zonder haar
pi_57355532
Is het niet zo dat hoe korter het is, hoe vaker je het moet bijhouden? Met opzetklem 1 op de tondeuse doe ik het nu 1 keer in de week... maar ik neem aan dat wanneer je het korter hebt en zo wilt houden dat je vaker bezig bent?
pi_57356103
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef uppie83 het volgende:
Is het niet zo dat hoe korter het is, hoe vaker je het moet bijhouden? Met opzetklem 1 op de tondeuse doe ik het nu 1 keer in de week... maar ik neem aan dat wanneer je het korter hebt en zo wilt houden dat je vaker bezig bent?
Ja, toen ik het met de tondeuse deed, inderdaad ook een keer per week, tegenwoordig scheer ik het om de dag (met een scheermesje dus) alles went, dus het gaat steeds makkelijker/eenvoudiger en vooral: sneller! Ik scheer me gewoon als ik mijn kin/baard ook scheer, ga gewoon als het ware iets verder door

enne:
quote:
Met kale kop gratis naar hiphopper Extince
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 5 maart 2008 @ 15:11
Mensen die hun hoofd kaal laten scheren, mogen op zaterdag 22 maart gratis naar het concert van hiphopper Extince in het Patronaat in Haarlem. Bij de ingang staan twee kappers klaar met een scheerapparaat om bezoekers van hun hoofdhaar te ontdoen, aldus het muziekcentrum woensdag. Vervolgens graveren ze een P van Patronaat op het achterhoofd.

Ook als het concert is uitverkocht, kunnen mensen met een kaalwens gratis naar binnen. Zij kunnen zich aanmelden bij het Patronaat, waardoor ze op een speciale kaallijst komen te staan. Bezoekers die hun haardos willen behouden, betalen 12,50 euro.

De Nederlandse hiphopartiest Extince, een pseudoniem van Peter Kops, maakte raps als Spraakwater, Viervoeters en Kaal of Kammen.
bron: Met kale kop gratis naar hiphopper Extince

Tja dat vind ik dan wel weer bizar waarom zou je in vredesnaam je kop kaal scheren om gratis naar een concert te gaan, en dan nog wel van een Extince, bijna alle andere redenen zijn beter om dat te doen

[ Bericht 45% gewijzigd door TeChNo2 op 13-03-2008 19:23:54 ]
Gelukkig zonder haar
pi_57394936
Sinds 2 weken geleden ook de tondeuse over mij heen laten halen wel gemillimeterd dan maar goed

Maar is het makkelijk om het zelf met een tondeuse bij te houden?
Moet er namelijk binnenkort toch nog 1 aanschaffen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_57395209
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet... ) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
Gelukkig zonder haar
pi_57395241
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Millimeteren is echt het simpelste/goedkoopste kapsel dat bestaat om zelf bij te houden... echt niet slim om daarvoor een kapper te bezoeken, het idee is simpel, opzetkam kiezen (of beter ng: niet... ) en dan net zo lang (tegen de groei in) over je hoofd gaan totdat er niets meer afkomt en klaar/cool ben je.
ja, om nou naar de kapper te gaan en 16 euro te dokken om met een tondeuse eroverheen te gaan gaat mij idd een beetje ver

eens zien of ik er vanmiddag 1 haal dan...
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_57395380
Aan de andere kant: David Beckham betaalde ooit 1000 Engelse pond voor precies zo´n kapsel
Gelukkig zonder haar
pi_57396876
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:03 schreef TeChNo2 het volgende:
Aan de andere kant: David Beckham betaalde ooit 1000 Engelse pond voor precies zo´n kapsel
dan mogen ze dat wel met style gedaan hebben
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_57423780
Sinds afgelopen donderdag ook bijna kaal en bevalt prima alleen van de week nog even een tondeuse kopen,suggesties?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 16 maart 2008 @ 23:55:55 #22
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57423969
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:51 schreef TeChNo2 het volgende:
Milimeteren zonder het netjes af te werken met een kappersmesje is lelijk gelukkig kost dat maar 2 euro bij me kapper, dus voor 2 euro in de week heb ik een hippe sexy kapsel

Rest doe ik wel allemaal zelf.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57429259
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef gers het volgende:
Sinds afgelopen donderdag ook bijna kaal en bevalt prima alleen van de week nog even een tondeuse kopen,suggesties?
Ik heb deze http://www.hairshop.nl/product_info.php?products_id=797 Bevalt best en wordt ook vaak aangeraden. Heb er alleen meer voor betaald
pi_57430056
Ik trim mijn complete hoofd (inclussief baard) eens in de twee weken op standje 1, 3mm dus.

Mijn hals scheer ik om de 2/3 dagen.

Hoor alleen complimentjes.
pi_57435661
wordt 't niet eens tijd voor wat fotootjes ? voor en na en zo...
Ik zal zelf wel beginnen alleen voor en na is bij mij vrijwel hetzelfde...
Edit: Kijk eigenlijk bij mij ook maar gewoon in mij fobo...
enne Uppie: hoe bevalt het ?

[ Bericht 17% gewijzigd door TeChNo2 op 17-03-2008 19:34:41 ]
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')