laat hem ff inkippen door de dokter, dat moet niet moeilijk zijn toch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik krijg het tijdens een erectie wel over m'n eikel maar het doet wel een beetje pijn.
Iemand 'n antwoord ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
Hoever het moet gaan zie ik toch niet staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Hardrebel het volgende:
kijk even op het centrale topic [Centraal topic] Te strakke voorhuid? Deel 2 en [Centraal topic] Hoe was jouw eerste keer?
Wat zij zegt en anders even flink op je fietsstang klappen, bloed/paniek en daarna een mooi schoon pielemoosjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
er is een leuke film over
the 40 year old virgin
hoewel hij wel een normale voorhuid had..denk ik
maar eh laat het ff inknippen en klaar..
Whahahah. XDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!![]()
![]()
Mooi pleistertjuh derop met harry potter ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zij zegt en anders even flink op je fietsstang klappen, bloed/paniek en daarna een mooi schoon pielemoosje![]()
![]()
Heb het ook niet gevonden nee...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:44 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Hoever het moet gaan zie ik toch niet staan.
NA AL DAT LEZEN![]()
Zo luide de vraagquote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
Totdat je de hele eikel kan zien gaf iemand als antwoord in het centrale topic ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Zo luide de vraagIemand gwn "een antwoord of niet ?"
![]()
Zeg niet dat ik geen moeite heb gedaan, ik heb alle topic doorlezen![]()
Okej.. dan heb ik dus geen probleem.. want ik zie meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Totdat je de hele eikel kan zien gaf iemand als antwoord in het centrale topic ..
Volgens mij moet je die hele vel deroverheen kunnen sjorren hoor, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Okej.. dan heb ik dus geen probleem.. want ik zie meer![]()
ga een keer naar de hoerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik hoop dat iemand me wat advies hierover kan geven, want ik wil wel graag een leuke 'eerste keer' hebben.
Alvast bedankt!
Hehe.. helemaal lolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die hele vel deroverheen kunnen sjorren hoor, toch?
Maja ik ben een vrouw weet ik veel![]()
![]()
ja veel rekken!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Hehe.. helemaal lol![]()
Dus tot je niet meer verder kandan heb ik nog een HELE eind te gaan joch
![]()
Nouw.. zit die 1 cm erna vast hoor![]()
Edit : Rekoefeningen heeft dit blijvend resultaat?
Nou bij mij moet de opening echt nog 2 keer zo groot zijn voordat hij naar beneden kan hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja veel rekken!!!!!
enorm veel!!!!!!!!!!
Je kan proberen ,, soms helpt dit & soms niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou bij mij moet de opening echt nog 2 keer zo groot zijn voordat hij naar beneden kan hoorIs dit ook uit te rekken of is een retourtje dokter toch handiger ?
Wel stom dat ik daar dus nu pas achter komquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Je kan proberen ,, soms helpt dit & soms niet.
Ik probeer ook.. als ik over een maand geen vordering zie zal het dokter worden idd.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |