laat hem ff inkippen door de dokter, dat moet niet moeilijk zijn toch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik krijg het tijdens een erectie wel over m'n eikel maar het doet wel een beetje pijn.
Iemand 'n antwoord ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
Hoever het moet gaan zie ik toch niet staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Hardrebel het volgende:
kijk even op het centrale topic [Centraal topic] Te strakke voorhuid? Deel 2 en [Centraal topic] Hoe was jouw eerste keer?
Wat zij zegt en anders even flink op je fietsstang klappen, bloed/paniek en daarna een mooi schoon pielemoosjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
er is een leuke film over
the 40 year old virgin
hoewel hij wel een normale voorhuid had..denk ik
maar eh laat het ff inknippen en klaar..
Whahahah. XDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!![]()
![]()
Mooi pleistertjuh derop met harry potter ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zij zegt en anders even flink op je fietsstang klappen, bloed/paniek en daarna een mooi schoon pielemoosje![]()
![]()
Heb het ook niet gevonden nee...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:44 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Hoever het moet gaan zie ik toch niet staan.
NA AL DAT LEZEN![]()
Zo luide de vraagquote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
Totdat je de hele eikel kan zien gaf iemand als antwoord in het centrale topic ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Zo luide de vraagIemand gwn "een antwoord of niet ?"
![]()
Zeg niet dat ik geen moeite heb gedaan, ik heb alle topic doorlezen![]()
Okej.. dan heb ik dus geen probleem.. want ik zie meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Totdat je de hele eikel kan zien gaf iemand als antwoord in het centrale topic ..
Volgens mij moet je die hele vel deroverheen kunnen sjorren hoor, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Okej.. dan heb ik dus geen probleem.. want ik zie meer![]()
ga een keer naar de hoerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik hoop dat iemand me wat advies hierover kan geven, want ik wil wel graag een leuke 'eerste keer' hebben.
Alvast bedankt!
Hehe.. helemaal lolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die hele vel deroverheen kunnen sjorren hoor, toch?
Maja ik ben een vrouw weet ik veel![]()
![]()
ja veel rekken!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:56 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Hehe.. helemaal lol![]()
Dus tot je niet meer verder kandan heb ik nog een HELE eind te gaan joch
![]()
Nouw.. zit die 1 cm erna vast hoor![]()
Edit : Rekoefeningen heeft dit blijvend resultaat?
Nou bij mij moet de opening echt nog 2 keer zo groot zijn voordat hij naar beneden kan hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja veel rekken!!!!!
enorm veel!!!!!!!!!!
Je kan proberen ,, soms helpt dit & soms niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou bij mij moet de opening echt nog 2 keer zo groot zijn voordat hij naar beneden kan hoorIs dit ook uit te rekken of is een retourtje dokter toch handiger ?
Wel stom dat ik daar dus nu pas achter komquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Je kan proberen ,, soms helpt dit & soms niet.
Ik probeer ook.. als ik over een maand geen vordering zie zal het dokter worden idd.![]()
hendige site gekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid.html
ik heb geen ervaring met seks ,maar lijkt me verstandig dat je naar de huisarts gaat
Oké,, dan gebruik ik gewoon condoomquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:51 schreef Joy_Division het volgende:
Voor mij werkte de condoom altijd ja. Zonder condoom was en is het niet onmogelijk voor mij. Mits vochtig genoeg (speeksel/glijmiddel).
Aaahhh... de oude "ik ben nog maagd" trucquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:44 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hoi! laat ik er even wat aan toevoegen: mijn vriend vertelde mij na een week al dat hij nog maagd was, hij was destijds 23 jaar oud. hij vertelde het terwijl we aan het zoenen waren en een beetje flikflooien maar nog niet echt wat aan het doen waren. ik vond het ontzettend lief om dat te horen, vond het fijn dat hij het me al zo snel vertelde.
overigens was hij een week later geen maagd meer![]()
misschien versnelt het de boel juist wel een beetje.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Aaahhh... de oude "ik ben nog maagd" truc
Ik gebruik die ook.. alleen is het zo "nog"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Aaahhh... de oude "ik ben nog maagd" truc
Vertel eens, waarom heeft hij een psychologisch probleem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:48 schreef Lestat het volgende:
Je hebt ook een psychologisch probleem wat een stuk moeilijker is op te lossen. Misschien blijf je wel maagd, of misschien moet je naar de hoeren om je maagdelijkheid te verliezen en je zo wat 'losser' tegenover het andere geslacht te laten staan.
Misschien moet ik deze tactiek ook eens proberen. Krijgen ze dan medelij en willen ze sneller neukenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:44 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hoi! laat ik er even wat aan toevoegen: mijn vriend vertelde mij na een week al dat hij nog maagd was, hij was destijds 23 jaar oud. hij vertelde het terwijl we aan het zoenen waren en een beetje flikflooien maar nog niet echt wat aan het doen waren. ik vond het ontzettend lief om dat te horen, vond het fijn dat hij het me al zo snel vertelde.
overigens was hij een week later geen maagd meer![]()
misschien versnelt het de boel juist wel een beetje.
jij bent op je 3e maand toch besneden? dat is toch dat islamitisch antwoord op dopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom heeft hij een psychologisch probleem?
*whoops sorry voor topickick ... *
Ja of laat die kut over jou lul rossen kan ook!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
3 of 4 vingers?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja of laat die kut over jou lul rossen kan ook!![]()
![]()
![]()
Eh waar heb jij het overquote:
oh ik dacht dat je bij een houtzagerij werkte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh waar heb jij het overts is toch niet gehandicapt of wel dan?
Alleen als jij pinokkio heet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bij een houtzagerij werkte.
ik ben geen moslimquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent op je 3e maand toch besneden? dat is toch dat islamitisch antwoord op dopen?
ben je ook zo wild bij de mannen? ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
is dat niet een beetje overdreven XDquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:48 schreef Lestat het volgende:
Het fysieke probleem is makkelijk op te lossen: je vertelt je huisarts het probleem, die verwijst je naar de dichtstbijzijnde uroloog en die besnijdt je poliklinisch, zo is het bij mij ook gegaan.
Maar dat is niet je voornaamste probleem. Als je besneden bent, oftewel je hebt geen fysiek probleem meer met je voorhuid, ben je niet meteen een Casanova die de vrouwtjes aan zijn paal rijgt.
Je hebt ook een psychologisch probleem wat een stuk moeilijker is op te lossen. Misschien blijf je wel maagd, of misschien moet je naar de hoeren om je maagdelijkheid te verliezen en je zo wat 'losser' tegenover het andere geslacht te laten staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |