abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49534888
Ik zit met twee grote problemen, en ik hoop dat er mensen zijn die me er wat advies over kunnen geven aangezien ik er toch wel erg mee zit.

Ik ben inmiddels 30 jaar en op 1 korte relatie (1,5 maand) na altijd vrijgezel geweest. Ik heb dus ook nog nooit seks gehad en ben nog maagd. Waar het door komt 'mag joost weten', en dat is ook een ander probleem. Nu heb ik sinds kort echt een hele leuke meid ontmoet waarbij ik goede hoop heb dat het wat langer gaat duren. Ik ben hier echt heel blij mee en wil haar zeker ook niet kwijt. Maar goed, er komt natuurlijk een moment waarop het wat meer wordt dan zoenen. Ik zie er zo tegen op dat ze zal afknappen omdat ik 0,0 ervaring heb met seks. Moet ik het haar zeggen? Vooraf/achteraf? Ze zal het natuurlijk zeker wel merken, hoe kan ze reageren? Zijn er mensen die een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt?

Maar om het beetje gecompliceerd te maken is er nog een tweede probleem: mijn voorhuid is te nauw. Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig. Zolang mn voorhuid erover heen zit is het geen probleem, maar aanraken met een vinger voelt hetzelfde als met je vinger in je oog prikken (niet fijn dus). Het geeft verder geen problemen met masturberen ofzo, omdat ik 'genoeg' voorhuid heb. Maar doordat ik nog maagd ben weet ik dus ook niet of dit problemen geeft bij seks. Ik kan me voorstellen dat met een condoom de voorhuid niet over de eikel heen geschoven hoef te worden. Is er iemand met hetzelfde probleem? En hoe moet ik het haar straks vertellen? Als ze gelijk als een wilde te keer gaat dan wordt het een pijnlijk verhaal en dat wil ik zeker niet.

Ik hoop dat iemand me wat advies hierover kan geven, want ik wil wel graag een leuke 'eerste keer' hebben.

Alvast bedankt!
pi_49534963
Laat ik beginnen met de zeggen dat je vast niet de enige bent die op jouw leeftijd nog geen ervaring heeft. Als je zou letten op wat hier af en toe geschreven wordt zou je kunnen denken dat de gemiddelde 16-jarige tegenwoordig meer ervaring heeft dan onze ouders dat ooit zullen hebben, maar daar moet je doorheen prikken, voornamelijk opschepperij.

Dan de 2 problemen, de vraag wanneer het te vertellen en wat te doen met de strakke voorhuid. Wat betreft dat laatste kan ik kort en simpel zijn, ga naar de huisarts. Dat is de enige persoon die een medisch oordeel erover kan vellen (wij niet, en om plaatjes gaan we zeker niet vragen ). Je huisarts kan je ook vertellen wat er precies mee moet gebeuren. Ik vraag me echter wel af wat er gebeurt als je een erectie krijgt, blijft je voorhuid dan ook over je eikel zitten?

Wat betreft het vertellen, doe dat van tevoren. Niet al tijdens de sex, maar al daarvoor, op het moment dat je het idee hebt dat het er van gaat komen. Better safe than sorry zeggen ze in het engels, als je het van tevoren niet verteld, krijg je achteraf het verwijt "waarom heb je het me niet verteld". In jou situatie zul je, zeker omdat het je eerste keer is voorzichtig moeten zijn, en je vriendin verdient het te weten waarom.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:20:33 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_49534977
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid.html

ik heb geen ervaring met seks ,maar lijkt me verstandig dat je naar de huisarts gaat
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_49535051
Adbies 1: Ontspan, relax. En als ze je lief vind, is gebrek aan ervaring vast geen probleem, misschien vind ze het wel een bijzondere gedachte zelfs.

Advies 2: Als je voorhuid echt nauwelijks over je eikel gaat, toch maar even langs de huisarts. Wel zonde, je had het beter ergens in de afgelopen 10 jaar kunnen doen dat je jongeheer toch niet in aktie hoefde te komen en rustig kon genezen.

Verder: seks is een spel tussen twee verliefde mensen, focus je niet teveel op dat penetratie-gedoe en penis-problemen. Geniet gewoon van het idee van twee vrijende naakte lichamen. Seks is geen kunde, en geen examen, maar seks is simpel plezier voor twee. En met vingers in eikels prikken gebeurt zelden.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49535123
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:32:58 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49535152
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49535189
quote:
http://www.watbenjedan.com/
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:38:11 #8
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_49535231
quote:
Kan zo'n persoon gewoon niet verwijderd worden van het fora?
Because they will last that long.
  Boks-Chick zaterdag 19 mei 2007 @ 10:41:19 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_49535276
quote:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!:Y:W
ONZ is ergens anders.
lolwut
pi_49535957
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Laat ik beginnen met de zeggen dat je vast niet de enige bent die op jouw leeftijd nog geen ervaring heeft. Als je zou letten op wat hier af en toe geschreven wordt zou je kunnen denken dat de gemiddelde 16-jarige tegenwoordig meer ervaring heeft dan onze ouders dat ooit zullen hebben, maar daar moet je doorheen prikken, voornamelijk opschepperij.

Dan de 2 problemen, de vraag wanneer het te vertellen en wat te doen met de strakke voorhuid. Wat betreft dat laatste kan ik kort en simpel zijn, ga naar de huisarts. Dat is de enige persoon die een medisch oordeel erover kan vellen (wij niet, en om plaatjes gaan we zeker niet vragen ). Je huisarts kan je ook vertellen wat er precies mee moet gebeuren. Ik vraag me echter wel af wat er gebeurt als je een erectie krijgt, blijft je voorhuid dan ook over je eikel zitten?

Wat betreft het vertellen, doe dat van tevoren. Niet al tijdens de sex, maar al daarvoor, op het moment dat je het idee hebt dat het er van gaat komen. Better safe than sorry zeggen ze in het engels, als je het van tevoren niet verteld, krijg je achteraf het verwijt "waarom heb je het me niet verteld". In jou situatie zul je, zeker omdat het je eerste keer is voorzichtig moeten zijn, en je vriendin verdient het te weten waarom.
hier ben ik het helemaal mee eens. Weinig meer aan toe te voegen!
Nog ff die nauwe voorhuid; ik ken iemand met hetzelfde probleem. Hij kreeg te horen (van de huisarts) dat zijn voorhuid niet extreem te nauw is en dat het van zelf wel wat meerekt. (je hebt natuurlijk ook extremere gevallen waar een kleine ingreep nodig is.. ik weet niet onder welk geval jij valt) Maar goed.. dat heeft dus wel pijn gedaan in het begin (ik geloof dat het nu beter is)

Ik zou als ik jou was je niet te druk maken. Gewoon haar vertellen wat de situatie is.. en als het een echt leuke meid is, reageert ze tof
Veel plezier in elk geval!
pi_49536232
Niet zo druk maken. Als je het eenmaal gedaan hebt denk je: was dit het nou waar iedereen zich zo druk over maakte, ook een grote kans ook al is het je eerste keer dat je het makkelijk 20 min. volhoudt.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 mei 2007 @ 20:27:11 #12
145738 superworm
is erbij
pi_49550646
ik had hetzelfde met die huid, eerste paar keer zonder condoom waren licht pijnlijk, maar nu trekt ie zich netjes terug als ik 'm naar binnen duw. al een jaar geen last meer van gehad, het lukte mij vóór de seks nooit om me voorhuid over me eikel te krijgen maar nu gaat het kinderlijk eenvoudig, zoals bij iedereen. ik zou me in eerste instantie geen zorgen maken. je hebt er sowieso geen last van als je een condoom omdoet, omdat het condoom je voorhuid dan over je eikel houdt.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:30:21 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49550735
je kan ook je voorhuid iets omhoogtrekken bij het omdoen van een preservatief. dan doe je hem in het tuutje dat je toch al moet vasthouden om geen lucht onder je condome te krijgen.

rol hem af terwijl je de wijsvinger en duim op het tuutje en dus ook je voorhuid hebt.

daarnaast zou ik met een dergelijk probleem even bij de huisarts langsgaan. maar dat zeiden al velen voor mij.
pi_49550782
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef superworm het volgende:
ik had hetzelfde met die huid, eerste paar keer zonder condoom waren licht pijnlijk, maar nu trekt ie zich netjes terug als ik 'm naar binnen duw. al een jaar geen last meer van gehad, het lukte mij vóór de seks nooit om me voorhuid over me eikel te krijgen maar nu gaat het kinderlijk eenvoudig, zoals bij iedereen. ik zou me in eerste instantie geen zorgen maken. je hebt er sowieso geen last van als je een condoom omdoet, omdat het condoom je voorhuid dan over je eikel houdt.
Komt er dan überhaupt wel een einde aan?
  Redactie Frontpage zaterdag 19 mei 2007 @ 20:41:11 #15
145738 superworm
is erbij
pi_49550998
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef honderd het volgende:

[..]

Komt er dan überhaupt wel een einde aan?
waaraan? de seks of het probleem? bij mij loste de seks het probleem eigenlijk gewoon op. ja, me lul is nog steeds volledig bedekt als ik een normale stijve heb, maar het neukt prima. hij gaat er bedekt in, komt er kaal weer uit. voila, geen probleem meer.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_49600967
'Maar om het beetje gecompliceerd te maken is er nog een tweede probleem: mijn voorhuid is te nauw. Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig. Zolang mn voorhuid erover heen zit is het geen probleem, maar aanraken met een vinger voelt hetzelfde als met je vinger in je oog prikken (niet fijn dus). Het geeft verder geen problemen met masturberen ofzo, omdat ik 'genoeg' voorhuid heb. '

ik had dat vroeger ook, denk toen ik 12 jaar was.
ik denk heel veel trekken aan je piemel dat het helpt ;-) ( begin met 1 keer per dag en voer het elke week met een extra keer op ;-) )
dat moet slijten.
pi_49605417
hahaha en voor dat je het weet issie verslaafd aan rukken!
pi_49608738
Ik denk dat je je weinig over de seks zorgen moet maken. We leven in een oversekste maatschappij, dan lijkt het alsof een klein probleem zoals die voorhuid plots een reden wordt om onzeker te zijn.
Als die meid echt de moeite is, dan maakt ze daar in principe geen probleem van. Trouwens: de meeste meisjes maken daar ook geen probleem van!

Succes
  Official ESF Kreviewer maandag 21 mei 2007 @ 17:52:27 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49614611
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef BitchCrew het volgende:
ik denk heel veel trekken aan je piemel dat het helpt ;-) ( begin met 1 keer per dag en voer het elke week met een extra keer op ;-) )
dat moet slijten.
...en als het niet slijt, dan scheurt het toompje wel in als je een keer iets te enthousiast beukt. . *pijn weer voelt*
Als het echt heel pijnlijk is, kun je dit ook operatief laten insnijden.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:09:52 #20
82136 Xennia
gekroond
pi_49615173
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.

Over je medische probleempje: je hebt 30 jaar de tijd gehad naar de dokter te gaan, ik snap niet dat je er nu pas mee komt. De seks moet nu nog langer uitgesteld worden
pi_49621129
Allereerst bedankt voor alle serieuze (en soms wat minder serieuze ) reacties. Ze hebben me zeker wel geholpen!
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.
Ja, hopelijk is er wel een geschikt moment voor, maar ik ga het haar wel vertellen vooraf. Het voelt nu al zo vertrouwd met haar dat ik denk dat ze het wel positief zal oppakken.
quote:
Over je medische probleempje: je hebt 30 jaar de tijd gehad naar de dokter te gaan, ik snap niet dat je er nu pas mee komt. De seks moet nu nog langer uitgesteld worden
Ik heb er verder helemaal geen last van, en aangezien ik toch nooit een serieuze relatie kreeg heb ik gewoon mijn kop in het zand gestoken. Maar als ik het goed begrijp is vrijen met een condoom wel mogelijk zonder mijn voorhuid te hoeven terugschuiven, toch? Dus dan kan het toch gewoon doorgaan?

Ik denk verder dat ik dan wel binnenkort een keer na de huisarts ga, hoewel het me wel genant lijkt. Maar ik heb wel door dat ik gelukkig niet de enige ben die hier mee zit.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:49:03 #22
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_49621735
Je kunt proberen in een warm bad of een warme douche je voorhuid op te rekken. Zo is het mij ook ooit gelukt. Nooit geen problemen meer gehad.
En wat betreft het gevoelige kun je je eikel baden in lauwe thee. Hierdoor komt er een soort laagje op waardoor deze niet meer zo heel gevoelig is.
Kijk ook naar de film There's something about Mary om te leren dat je nooit met een geladen pistool op zak moet gaan daten. Maw: Masturbeer voordat je met haar afspreekt. Zo gaan je schoten niet af als ze er voor de eerste keer aan zit.
it's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_49630454
ik heb 2 jaar geleden mn toompje laten insnijden zodat ik nu wél mijn voorhuid terug kan doen. simpele procedure, doch zou ik wel wachten met rukken/neuken tot de hechtingen opgelost zijn.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_49635694
Ik zou toch eerst naar de dokter gaan!!!

Wat dacht je namelijk van de hygiene?? Je kan namelijk ook niet goed onder de voorhuid wassen, waardoor er "smegma" onder blijft en dit kan ontsteken. Of je kan (tijdens de sex, dat is extra lullig) een "spaanse kraag" krijgen!

Ik denk niet dat je vriendin gelukkig wordt als ze na de 1e keer sex met jou een SOA over houdt! Of een traumatische ervaring (een spaanse kraag moet erg pijnlijk zijn).

De dokter kan je verder helpen met bijvoorbeeld oprekoefeningen of gewoon een simpele behandeling om de voorhuid los te maken, en dan meteen schoon te maken.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_49642184
quote:
wel ik heb da nooit verteld, en ze heeft het niet gemerkt, toen ik dat achteraf had gezegd geloofde ze me zelfs niet ;-)

ik zou dat niet zeggen, dan denk ik dat ze op alles zal letten en aan alles zal ergeren, zeg het achteraf gewoon...
pi_49673140
Kan je ons even 'n update geven of je het haar al hebt verteld en hoe ze erop reageerde?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_49675480
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik zit met twee grote problemen, en ik hoop dat er mensen zijn die me er wat advies over kunnen geven aangezien ik er toch wel erg mee zit.

Ik ben inmiddels 30 jaar en op 1 korte relatie (1,5 maand) na altijd vrijgezel geweest. Ik heb dus ook nog nooit seks gehad en ben nog maagd. Waar het door komt 'mag joost weten', en dat is ook een ander probleem. Nu heb ik sinds kort echt een hele leuke meid ontmoet waarbij ik goede hoop heb dat het wat langer gaat duren. Ik ben hier echt heel blij mee en wil haar zeker ook niet kwijt. Maar goed, er komt natuurlijk een moment waarop het wat meer wordt dan zoenen. Ik zie er zo tegen op dat ze zal afknappen omdat ik 0,0 ervaring heb met seks. Moet ik het haar zeggen? Vooraf/achteraf? Ze zal het natuurlijk zeker wel merken, hoe kan ze reageren? Zijn er mensen die een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt?

Maar om het beetje gecompliceerd te maken is er nog een tweede probleem: mijn voorhuid is te nauw. Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig. Zolang mn voorhuid erover heen zit is het geen probleem, maar aanraken met een vinger voelt hetzelfde als met je vinger in je oog prikken (niet fijn dus). Het geeft verder geen problemen met masturberen ofzo, omdat ik 'genoeg' voorhuid heb. Maar doordat ik nog maagd ben weet ik dus ook niet of dit problemen geeft bij seks. Ik kan me voorstellen dat met een condoom de voorhuid niet over de eikel heen geschoven hoef te worden. Is er iemand met hetzelfde probleem? En hoe moet ik het haar straks vertellen? Als ze gelijk als een wilde te keer gaat dan wordt het een pijnlijk verhaal en dat wil ik zeker niet.

Ik hoop dat iemand me wat advies hierover kan geven, want ik wil wel graag een leuke 'eerste keer' hebben.

Alvast bedankt!
Met condoom om neuken is geen probleem als je een strakke voorhuid heb, zonder kan je er last van krijgen. Ik zou naar een huisarts gaan, die zal je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een besnijdenis. En dan KNALLUH!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_49691627
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 04:45 schreef stribe het volgende:
Kan je ons even 'n update geven of je het haar al hebt verteld en hoe ze erop reageerde?
Eigenlijk is er nog niet veel gebeurd. Spreek haar komend weekend weer, en dan blijft ze hier slapen...dus waarschijnlijk is het dan the big moment. Ik heb het haar nog niet verteld, maar ze is echt heel lief, dus ik denk dat het wel goed komt. Als het moment geschikt is ga ik het haar vooraf vertellen (dat ik nog maagd ben), en anders zie ik wel... Gewoon zien wat er gebeurd.

Met name uit de laatste reacties denk ik dat ik wel gewoon kan vrijen met een condoom om. Heb al wat droog geprobeerd, en volgens mij moet dat wel lukken.

Heb er best wel zin in (hoewel ik het ook wel heeel spannend vind).
pi_49693706
Ik vermoed dat je een kloon bent van SunChaser

Desalniettemin: veel succes, niet teveel zorgen maken. Als je kan masturberen dan moet vaginaal contact ook wel lukken, mits je voorzichtig bent. Condoom kan het lastig maken, maar goed, als jij maagd bent en zij aan de pil, dan zou ik weinig reden zien om hier gebruik van te maken.
Laat je verder niet te gek maken door het idee van een eerste keer, zorg alleen dat je niet teveel met jezelf bezig bent, maar focus je op samenspel.

Uiteraard zou ik ook de tip willen geven om het vooraf te vertellen. Niet zozeer van: schat, kom eens hier, ik moet je wat vertellen, ik ben maagd, maar meer van op subtiele wijze het onderwerp sex aansnijden waarin je vrij spontaan aangeeft dat je het nog nooit hebt gedaan en dat eigenlijk helemaal niet raar vind. Als het goed zit tussen jullie dan zal het feit dat je op sexueel gebied misschien nog wat te leren hebt geen roet in het eten gooien, ze zal het eerder bijzonder vinden denk ik. Veel succes!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:28:31 #30
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_49694878
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef suraci het volgende:

[..]

Eigenlijk is er nog niet veel gebeurd. Spreek haar komend weekend weer, en dan blijft ze hier slapen...dus waarschijnlijk is het dan the big moment. Ik heb het haar nog niet verteld, maar ze is echt heel lief, dus ik denk dat het wel goed komt. Als het moment geschikt is ga ik het haar vooraf vertellen (dat ik nog maagd ben), en anders zie ik wel... Gewoon zien wat er gebeurd.

Met name uit de laatste reacties denk ik dat ik wel gewoon kan vrijen met een condoom om. Heb al wat droog geprobeerd, en volgens mij moet dat wel lukken.

Heb er best wel zin in (hoewel ik het ook wel heeel spannend vind).
Boeiend,

Laat het gewoon gaan, niet beinvloeden door anderen.

Mijn eerste keer was kwalitatief ook niet van hoog niveau maar het was wel puur en lief, en dat vondt dat meisje toen belangrijker dan keihard gepaald worden zei ze later.
Because they will last that long.
pi_49696188
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:53 schreef $tranger het volgende:
Condoom kan het lastig maken, maar goed, als jij maagd bent en zij aan de pil, dan zou ik weinig reden zien om hier gebruik van te maken.
Behalve dan dat zij natuurlijk een SOA kan hebben, hij onder zijn voorhuid niet kan schoonmaken, dus infecties kan hebben waar zij ziek van kan worden, de pil geen 100% werkt, de kans op een spaanse kraag (door zijn nauwe voorhuid) met condoom kleiner is dan zonder...ach ja het is maar wat je weinig reden vind.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:18:54 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49696649
wie zegt dat hij zijn voorhuid niet in slappe toestand kan schuiven?
pi_49696869
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig.

Alvast bedankt!
Nou daarom denk ik dat...
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:24:35 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49696884
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Nou daarom denk ik dat...
ik denk dat ie bedoelt als ie stijf is.
pi_49699146
Probeer deze pagina eens : http://www.voorhuid.info/
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:26:46 #36
164283 Luco
Buongiorno!
pi_49699524
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_49699851
Ik krijg het tijdens een erectie wel over m'n eikel maar het doet wel een beetje pijn.
pi_49712106
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Behalve dan dat zij natuurlijk een SOA kan hebben, hij onder zijn voorhuid niet kan schoonmaken, dus infecties kan hebben waar zij ziek van kan worden, de pil geen 100% werkt, de kans op een spaanse kraag (door zijn nauwe voorhuid) met condoom kleiner is dan zonder...ach ja het is maar wat je weinig reden vind.
Oeeh, van leven ga je dood, 't word maar weer eens bewezen

Ik ga d'r vanuit dat TS niet zomaar het eerste de beste hoertje van achter Centraal heeft opgepikt. Gek he, altijd die omgekeerde bewijslast op Fok!
pi_51708006
Vraag ; die ook deels tot dit topic behoort.
Ik ben dus 18,5 jr..
En mijn voorhuid gaat net over de eikel in stijve toestand misschien zelf net 4mm verder , maar aan de andere kant word die dan naar beneden getrokken als ik verder ga.
Als de gewoon net over de eikel zit is de andere kant gewoon , niet naar beneden getrokken.
Maar ik krijg de voorhuid dus niet verder ,, vormt dit een probleem ?

Dank bij voorbaat.
  zondag 22 juli 2007 @ 09:36:48 #40
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_51711869
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef Problemcase het volgende:
Vraag ; die ook deels tot dit topic behoort.
Ik ben dus 18,5 jr..
En mijn voorhuid gaat net over de eikel in stijve toestand misschien zelf net 4mm verder , maar aan de andere kant word die dan naar beneden getrokken als ik verder ga.
Als de gewoon net over de eikel zit is de andere kant gewoon , niet naar beneden getrokken.
Maar ik krijg de voorhuid dus niet verder ,, vormt dit een probleem ?

Dank bij voorbaat.
Een probleem kan het worden. Het is van belang dat je het onder de voorhuid ook schoon houd (spoelen met water). In het begin kan een krappe voorhuid ongemakkelijk zijn, maar als je elke dag hem terug trekt en elke keer wat verder rekt het vanzelf een beetje op. Doe elke keer bij het plassen de voorhuid zover als mogelijk naar achteren.
Mijn ervaring is dat het dan vanzelf goed komt.
pi_51715247
Jap , maar spoelen enzo is niet een probleem. Dat lukt allemaal prima.
Het is gewoon dat het spant als je zo een 3-4mm voorbij je eikel bent "in stijve toestand als het ware" Dat lukt nog maar niet verder,, (allesinds bedankt voor het antwoord.)
  zondag 22 juli 2007 @ 20:53:26 #42
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_51729225
Dat spannen wordt alsmaar minder, zeker na een paar stevige beurten.
pi_51732022
Allereerst, je maagdelijkheid.

Mijn redenatie is als volgt: Vertel het haar gewoon zonder je er voor te schamen, het is immers slechts een feit. Het punt is, als ze je er minderwaardig om vindt, weet je al meteen dat ze je niet waard is Dus je hebt in ieder geval win-win : Je stelt haar op de hoogte, EN je komt erachter of ze shallow is of niet.

Wat betreft je voorhuid, het kan zijn dat je te maken hebt met een aandoening, Fimosis genaamd.

http://www.sexwoordenboek.nl/fimosis.html

Of het in deze relatie is of niet, je zult er wellicht last mee gaan krijgen als je seks wil hebben, hoewel ik dat niet zeker weet. Je kunt er het beste mee naar de huisarts gaan en vragen om advies.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moonlith op 22-07-2007 22:27:30 ]
pi_51735612
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef Moonlith het volgende:
Allereerst, je maagdelijkheid.

Mijn redenatie is als volgt: Vertel het haar gewoon zonder je er voor te schamen, het is immers slechts een feit. Het punt is, als ze je er minderwaardig om vindt, weet je al meteen dat ze je niet waard is Dus je hebt in ieder geval win-win : Je stelt haar op de hoogte, EN je komt erachter of ze shallow is of niet.

Wat betreft je voorhuid, het kan zijn dat je te maken hebt met een aandoening, Fimosis genaamd.

http://www.sexwoordenboek.nl/fimosis.html

Of het in deze relatie is of niet, je zult er wellicht last mee gaan krijgen als je seks wil hebben, hoewel ik dat niet zeker weet. Je kunt er het beste mee naar de huisarts gaan en vragen om advies.
Vernauwing is het niet
Het is het toompje ofzo die spant als je ~3-4mm voorbij de rand van je eikel gaat als ik het zo kan zeggen
Volgens mij is dit niet een echt probleem maar ik vraag het maar , voor zekerheid.
Ik heb dus geen last dat de voorhuid niet over de eikel gaat.

Maar wel , dat wanneer je voorhuid over je eikel is dat je niet veel meer verder kan gaan. ( die 3-4 mm dus )
pi_51736220
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:25 schreef Roquefort het volgende:
Adbies 1: Ontspan, relax. En als ze je lief vind, is gebrek aan ervaring vast geen probleem, misschien vind ze het wel een bijzondere gedachte zelfs.

Waarom kom ik nou nooit een maagd tegen
pi_51738747
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:18 schreef Problemcase het volgende:

[..]

Vernauwing is het niet
Het is het toompje ofzo die spant als je ~3-4mm voorbij de rand van je eikel gaat als ik het zo kan zeggen
Volgens mij is dit niet een echt probleem maar ik vraag het maar , voor zekerheid.
Ik heb dus geen last dat de voorhuid niet over de eikel gaat.

Maar wel , dat wanneer je voorhuid over je eikel is dat je niet veel meer verder kan gaan. ( die 3-4 mm dus )
Kan in dat geval evengoed Fimosis!

Maar nogmaals, raadpleeg daarvoor de huisarts
pi_51758049
quote:
Op maandag 23 juli 2007 04:13 schreef Moonlith het volgende:

[..]

Kan in dat geval evengoed Fimosis!

Maar nogmaals, raadpleeg daarvoor de huisarts
Ik heb dus echt alle pagina's ivm fimosis doorlezen , en niks daarvan heb ik (gelukkig !)
Nauw.. het is een beetje een persoonlijk onderwerp , daarom zo ik heus niet naar de huisarts lopen
Spaanse kraag , voorhuid te strak , etc.. dat is het allemaal niet
Wat is het dan wel ?! Is het normaal dat u de voorhuid niet bij wijze van spreke een halve meter verder dan de eikel gaat
  maandag 23 juli 2007 @ 20:01:07 #48
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51758518
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51758621
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
tot ie over je hoofd kan, en je er boodschappen bij de C100 mee kan doen, heb je altijd je tas bij je.
pi_51758681
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef henkway het volgende:

[..]

tot ie over je hoofd kan, en je er boodschappen bij de C100 mee kan doen, heb je altijd je tas bij je.
Serieus antwoord aub..

Edit : Als je je voorhuid tot over je hoofd kan trekken.. dan klopt er ook iets niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')