quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!![]()
![]()
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
Kan zo'n persoon gewoon niet verwijderd worden van het fora?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
ONZ is ergens anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!:Y:W
hier ben ik het helemaal mee eens. Weinig meer aan toe te voegen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Laat ik beginnen met de zeggen dat je vast niet de enige bent die op jouw leeftijd nog geen ervaring heeft. Als je zou letten op wat hier af en toe geschreven wordt zou je kunnen denken dat de gemiddelde 16-jarige tegenwoordig meer ervaring heeft dan onze ouders dat ooit zullen hebben, maar daar moet je doorheen prikken, voornamelijk opschepperij.
Dan de 2 problemen, de vraag wanneer het te vertellen en wat te doen met de strakke voorhuid. Wat betreft dat laatste kan ik kort en simpel zijn, ga naar de huisarts. Dat is de enige persoon die een medisch oordeel erover kan vellen (wij niet, en om plaatjes gaan we zeker niet vragen). Je huisarts kan je ook vertellen wat er precies mee moet gebeuren. Ik vraag me echter wel af wat er gebeurt als je een erectie krijgt, blijft je voorhuid dan ook over je eikel zitten?
Wat betreft het vertellen, doe dat van tevoren. Niet al tijdens de sex, maar al daarvoor, op het moment dat je het idee hebt dat het er van gaat komen. Better safe than sorry zeggen ze in het engels, als je het van tevoren niet verteld, krijg je achteraf het verwijt "waarom heb je het me niet verteld". In jou situatie zul je, zeker omdat het je eerste keer is voorzichtig moeten zijn, en je vriendin verdient het te weten waarom.
Komt er dan überhaupt wel een einde aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef superworm het volgende:
ik had hetzelfde met die huid, eerste paar keer zonder condoom waren licht pijnlijk, maar nu trekt ie zich netjes terug als ik 'm naar binnen duw. al een jaar geen last meer van gehad, het lukte mij vóór de seks nooit om me voorhuid over me eikel te krijgen maar nu gaat het kinderlijk eenvoudig, zoals bij iedereen. ik zou me in eerste instantie geen zorgen maken. je hebt er sowieso geen last van als je een condoom omdoet, omdat het condoom je voorhuid dan over je eikel houdt.
waaraan? de seks of het probleem? bij mij loste de seks het probleem eigenlijk gewoon op. ja, me lul is nog steeds volledig bedekt als ik een normale stijve heb, maar het neukt prima. hij gaat er bedekt in, komt er kaal weer uit. voila, geen probleem meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef honderd het volgende:
[..]
Komt er dan überhaupt wel een einde aan?
...en als het niet slijt, dan scheurt het toompje wel in als je een keer iets te enthousiast beukt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef BitchCrew het volgende:
ik denk heel veel trekken aan je piemel dat het helpt ;-) ( begin met 1 keer per dag en voer het elke week met een extra keer op ;-) )
dat moet slijten.
Ja, hopelijk is er wel een geschikt moment voor, maar ik ga het haar wel vertellen vooraf. Het voelt nu al zo vertrouwd met haar dat ik denk dat ze het wel positief zal oppakken.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.
Ik heb er verder helemaal geen last van, en aangezien ik toch nooit een serieuze relatie kreeg heb ik gewoon mijn kop in het zand gestoken. Maar als ik het goed begrijp is vrijen met een condoom wel mogelijk zonder mijn voorhuid te hoeven terugschuiven, toch? Dus dan kan het toch gewoon doorgaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Over je medische probleempje: je hebt 30 jaar de tijd gehad naar de dokter te gaan, ik snap niet dat je er nu pas mee komt. De seks moet nu nog langer uitgesteld worden
wel ik heb da nooit verteld, en ze heeft het niet gemerkt, toen ik dat achteraf had gezegd geloofde ze me zelfs niet ;-)quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.
Met condoom om neuken is geen probleem als je een strakke voorhuid heb, zonder kan je er last van krijgen. Ik zou naar een huisarts gaan, die zal je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een besnijdenis. En dan KNALLUH!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik zit met twee grote problemen, en ik hoop dat er mensen zijn die me er wat advies over kunnen geven aangezien ik er toch wel erg mee zit.
Ik ben inmiddels 30 jaar en op 1 korte relatie (1,5 maand) na altijd vrijgezel geweest. Ik heb dus ook nog nooit seks gehad en ben nog maagd. Waar het door komt 'mag joost weten', en dat is ook een ander probleem. Nu heb ik sinds kort echt een hele leuke meid ontmoet waarbij ik goede hoop heb dat het wat langer gaat duren. Ik ben hier echt heel blij mee en wil haar zeker ook niet kwijt. Maar goed, er komt natuurlijk een moment waarop het wat meer wordt dan zoenen. Ik zie er zo tegen op dat ze zal afknappen omdat ik 0,0 ervaring heb met seks. Moet ik het haar zeggen? Vooraf/achteraf? Ze zal het natuurlijk zeker wel merken, hoe kan ze reageren? Zijn er mensen die een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt?
Maar om het beetje gecompliceerd te maken is er nog een tweede probleem: mijn voorhuid is te nauw. Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig. Zolang mn voorhuid erover heen zit is het geen probleem, maar aanraken met een vinger voelt hetzelfde als met je vinger in je oog prikken (niet fijn dus). Het geeft verder geen problemen met masturberen ofzo, omdat ik 'genoeg' voorhuid heb. Maar doordat ik nog maagd ben weet ik dus ook niet of dit problemen geeft bij seks. Ik kan me voorstellen dat met een condoom de voorhuid niet over de eikel heen geschoven hoef te worden. Is er iemand met hetzelfde probleem? En hoe moet ik het haar straks vertellen? Als ze gelijk als een wilde te keer gaat dan wordt het een pijnlijk verhaal en dat wil ik zeker niet.
Ik hoop dat iemand me wat advies hierover kan geven, want ik wil wel graag een leuke 'eerste keer' hebben.
Alvast bedankt!
Eigenlijk is er nog niet veel gebeurd. Spreek haar komend weekend weer, en dan blijft ze hier slapen...dus waarschijnlijk is het dan the big moment. Ik heb het haar nog niet verteld, maar ze is echt heel lief, dus ik denk dat het wel goed komt. Als het moment geschikt is ga ik het haar vooraf vertellen (dat ik nog maagd ben), en anders zie ik wel... Gewoon zien wat er gebeurd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:45 schreef stribe het volgende:
Kan je ons even 'n update geven of je het haar al hebt verteld en hoe ze erop reageerde?
Boeiend,quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef suraci het volgende:
[..]
Eigenlijk is er nog niet veel gebeurd. Spreek haar komend weekend weer, en dan blijft ze hier slapen...dus waarschijnlijk is het dan the big moment. Ik heb het haar nog niet verteld, maar ze is echt heel lief, dus ik denk dat het wel goed komt. Als het moment geschikt is ga ik het haar vooraf vertellen (dat ik nog maagd ben), en anders zie ik wel... Gewoon zien wat er gebeurd.
Met name uit de laatste reacties denk ik dat ik wel gewoon kan vrijen met een condoom om. Heb al wat droog geprobeerd, en volgens mij moet dat wel lukken.
Heb er best wel zin in (hoewel ik het ook wel heeel spannend vind).
Behalve dan dat zij natuurlijk een SOA kan hebben, hij onder zijn voorhuid niet kan schoonmaken, dus infecties kan hebben waar zij ziek van kan worden, de pil geen 100% werkt, de kans op een spaanse kraag (door zijn nauwe voorhuid) met condoom kleiner is dan zonder...ach ja het is maar wat je weinig reden vind.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:53 schreef $tranger het volgende:
Condoom kan het lastig maken, maar goed, als jij maagd bent en zij aan de pil, dan zou ik weinig reden zien om hier gebruik van te maken.
Nou daarom denk ik dat...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:11 schreef suraci het volgende:
Ik kan hem helemaal niet over mn eikel schuiven. Mijn eikel is, denk ik hierdoor, ook enorm gevoelig.
Alvast bedankt!
ik denk dat ie bedoelt als ie stijf is.quote:
Oeeh, van leven ga je dood, 't word maar weer eens bewezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Behalve dan dat zij natuurlijk een SOA kan hebben, hij onder zijn voorhuid niet kan schoonmaken, dus infecties kan hebben waar zij ziek van kan worden, de pil geen 100% werkt, de kans op een spaanse kraag (door zijn nauwe voorhuid) met condoom kleiner is dan zonder...ach ja het is maar wat je weinig reden vind.
Een probleem kan het worden. Het is van belang dat je het onder de voorhuid ook schoon houd (spoelen met water). In het begin kan een krappe voorhuid ongemakkelijk zijn, maar als je elke dag hem terug trekt en elke keer wat verder rekt het vanzelf een beetje op. Doe elke keer bij het plassen de voorhuid zover als mogelijk naar achteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:37 schreef Problemcase het volgende:
Vraag ; die ook deels tot dit topic behoort.
Ik ben dus 18,5 jr..
En mijn voorhuid gaat net over de eikel in stijve toestand misschien zelf net 4mm verder , maar aan de andere kant word die dan naar beneden getrokken als ik verder ga.
Als de gewoon net over de eikel zit is de andere kant gewoon , niet naar beneden getrokken.
Maar ik krijg de voorhuid dus niet verder ,, vormt dit een probleem ?
Dank bij voorbaat.
Vernauwing is het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef Moonlith het volgende:
Allereerst, je maagdelijkheid.
Mijn redenatie is als volgt: Vertel het haar gewoon zonder je er voor te schamen, het is immers slechts een feit. Het punt is, als ze je er minderwaardig om vindt, weet je al meteen dat ze je niet waard isDus je hebt in ieder geval win-win : Je stelt haar op de hoogte, EN je komt erachter of ze shallow is of niet.
Wat betreft je voorhuid, het kan zijn dat je te maken hebt met een aandoening, Fimosis genaamd.
http://www.sexwoordenboek.nl/fimosis.html
Of het in deze relatie is of niet, je zult er wellicht last mee gaan krijgen als je seks wil hebben, hoewel ik dat niet zeker weet. Je kunt er het beste mee naar de huisarts gaan en vragen om advies.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:25 schreef Roquefort het volgende:
Adbies 1: Ontspan, relax. En als ze je lief vind, is gebrek aan ervaring vast geen probleem, misschien vind ze het wel een bijzondere gedachte zelfs.
Kan in dat geval evengoed Fimosis!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:18 schreef Problemcase het volgende:
[..]
Vernauwing is het niet![]()
Het is het toompje ofzo die spant als je ~3-4mm voorbij de rand van je eikel gaat als ik het zo kan zeggen![]()
Volgens mij is dit niet een echt probleem maar ik vraag het maar , voor zekerheid.
Ik heb dus geen last dat de voorhuid niet over de eikel gaat.
Maar wel , dat wanneer je voorhuid over je eikel is dat je niet veel meer verder kan gaan. ( die 3-4 mm dus)
Ik heb dus echt alle pagina's ivm fimosis doorlezen , en niks daarvan heb ik (gelukkig !)quote:Op maandag 23 juli 2007 04:13 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Kan in dat geval evengoed Fimosis!
Maar nogmaals, raadpleeg daarvoor de huisarts
tot ie over je hoofd kan, en je er boodschappen bij de C100 mee kan doen, heb je altijd je tas bij je.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoever moet je de voorhuid dan naar achter kunnen trekken?
Serieus antwoord aub..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef henkway het volgende:
[..]
tot ie over je hoofd kan, en je er boodschappen bij de C100 mee kan doen, heb je altijd je tas bij je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |