o godquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef PATRICIA__ het volgende:
wow, dat is niet fijn. Gek erg pijnlijk snap ik hoe oud was je toen?
Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond!
Mensen die niet serieus kunnen reageren; blijf gewoon weg .
Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebtquote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.![]()
Maar goed, ik zal wel wegblijven uit dit eerste keer topicje. Blijkbaar is deze heel speciaal vergeleken met de andere 385.759 topics over de eerste keer.![]()
Done, toch jammer dat ik je op het centrale topic moet wijzen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebt.
behquote:Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef PieterCK het volgende:
Zij kon het al dus dat scheelde wel
Want? Bang dat ze jou gaat vergelijken met dat grootgeschapen überpotente orgasmekanon, ook wel bekend onder de titel "exvriend waar ze nog steeds spetterende sex mee heeft"?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
behdaar zou ik wel onzeker van worden, is toch minder als zij al jongens gehad heeft en tis jouw eerste keer
Als je de FB lees is die andere te oud bevonden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:55 schreef Thrilled het volgende:
wat is er mis met dit centrale topic: [Centraal topic] Jouw eerste keer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |