o godquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef PATRICIA__ het volgende:
wow, dat is niet fijn. Gek erg pijnlijk snap ik hoe oud was je toen?
Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond!
Mensen die niet serieus kunnen reageren; blijf gewoon weg .
Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebt .quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lieve schat, kan je mijn post ook wel weghalen maar er is gewoon een centraal topic voor gescheurde maagdenvliesjes en ontknaapte jongetjes.
Maar goed, ik zal wel wegblijven uit dit eerste keer topicje. Blijkbaar is deze heel speciaal vergeleken met de andere 385.759 topics over de eerste keer.
Done, toch jammer dat ik je op het centrale topic moet wijzen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dag lieveschat, kom eens naar FB als je iets als dit te zeggen hebt .
beh daar zou ik wel onzeker van worden, is toch minder als zij al jongens gehad heeft en tis jouw eerste keerquote:Op maandag 25 september 2006 21:59 schreef PieterCK het volgende:
Zij kon het al dus dat scheelde wel
Want? Bang dat ze jou gaat vergelijken met dat grootgeschapen überpotente orgasmekanon, ook wel bekend onder de titel "exvriend waar ze nog steeds spetterende sex mee heeft"?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
beh daar zou ik wel onzeker van worden, is toch minder als zij al jongens gehad heeft en tis jouw eerste keer
Als je de FB lees is die andere te oud bevonden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:55 schreef Thrilled het volgende:
wat is er mis met dit centrale topic: [Centraal topic] Jouw eerste keer ?
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef rival het volgende:
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
En jij was?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef rival het volgende:
was wel grapppig.... tot haar moeder binnen kwam! ze was namelijk pas 11!
Helaas, mijn beeld van jou is permanent beschadigdquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef rival het volgende:
i can't help it! HAAR IDEE! serieus.... we zagen wat op tv en zij wilde het perse ook doen! (ze had ook al een kind op haar 16e maarja)
daarna pas op me 18e!!!!!!! weer een keer gedaan, hoop dat jullie nu weer een normaal beeld van me hebben haha!
hatsikidee, pwned!quote:
kon ze dan al nat worden enzo??quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef rival het volgende:
i can't help it! HAAR IDEE! serieus.... we zagen wat op tv en zij wilde het perse ook doen! (ze had ook al een kind op haar 16e maarja)
daarna pas op me 18e!!!!!!! weer een keer gedaan, hoop dat jullie nu weer een normaal beeld van me hebben haha!
Dus.... je hebt je huidige vriend nog?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ivatje het volgende:
Mijn eerste keer was toen ik 22 was (nu 26) met mijn huidige vriend...
(...)
Maar ja, tot nu toe heb ik nog 4 verschillende partners gehad...vandaag nog...
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef TeHOne het volgende:
ik weet niet of ik dit in kpd moet posten of hier maar omdat hier ook blunders staat dacht ik het maar hier neet te zetten.
vertel hier hoe jouw eerste keer ging? waar was het en hoe ging het? hoe vond je het?
ts begint:
ik was na een avond stappen met mijn maten lekker aan het uitblazen in een lokale kroeg.
zat lekker van mijn cola te genieten (ik drink geen alcohol) tot ik een meisje tegenkwam die ik al
een tijdje op het oog had.
ik ben best verlegen aangelegd en wou haar zo graag aanspreken.
tot ik eindelijk wat moed had verzameld en na veel aanmoediging van mijn vrienden ben ik toch naar haar toegestapt.
na een kleine 2 uur lekker kletsen klikte het toch wel heel goed, dit vondt zij ook wel want kort daarop gingen we even naar buiten waar we begonnen te zoenen.
zij had al wel het nodige op en ik begon al behoorlijk hitsig te worden.
na een tijd buiten gestaan te hebben was het voor mij tijd om te gaan voor ik mijn bus miste.
ik zei tegen mijn vrienden dat ik naar huis ging en zij bleven de nacht nog uitzitten.
het leuke meisje liep met mij mee naar de bus en ondertussen zaten we al wat lekker aan elkaar te vriemelen.
bij de halte aangekomen zag ik net mijn laatste bus wegrijden
"ah, dan slaap je toch maar bij mij?" zei ze, en dit vond ik helemaal niet erg als je begrijpt wat ik bedoel!
Bij haar aangekomen bleken haar ouders niet thuis te zijn, een of andere reunie, kwam dat even goed uit!
We begonnen weer met zoenen en ineens voelde ik een hand naar beneden gaan. Nu werd ik al wel behoorlijk geil.
We gingen naar boven toe en begonnen elkaar uit te kleden en stapte het bed in waarnaa we een heerlijke vrijpartij hadden
het bleek later voor haar ook de eerste keer te zijn.
Jammer genoeg zijn we na 7 maanden uit elkaar gegaan
nu jullie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |