quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!![]()
![]()
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
Kan zo'n persoon gewoon niet verwijderd worden van het fora?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
![]()
ONZ is ergens anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
ervaring ben je denk ik niet nodig. gewoon je leuter in die kut rossen!!:Y:W
hier ben ik het helemaal mee eens. Weinig meer aan toe te voegen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Laat ik beginnen met de zeggen dat je vast niet de enige bent die op jouw leeftijd nog geen ervaring heeft. Als je zou letten op wat hier af en toe geschreven wordt zou je kunnen denken dat de gemiddelde 16-jarige tegenwoordig meer ervaring heeft dan onze ouders dat ooit zullen hebben, maar daar moet je doorheen prikken, voornamelijk opschepperij.
Dan de 2 problemen, de vraag wanneer het te vertellen en wat te doen met de strakke voorhuid. Wat betreft dat laatste kan ik kort en simpel zijn, ga naar de huisarts. Dat is de enige persoon die een medisch oordeel erover kan vellen (wij niet, en om plaatjes gaan we zeker niet vragen). Je huisarts kan je ook vertellen wat er precies mee moet gebeuren. Ik vraag me echter wel af wat er gebeurt als je een erectie krijgt, blijft je voorhuid dan ook over je eikel zitten?
Wat betreft het vertellen, doe dat van tevoren. Niet al tijdens de sex, maar al daarvoor, op het moment dat je het idee hebt dat het er van gaat komen. Better safe than sorry zeggen ze in het engels, als je het van tevoren niet verteld, krijg je achteraf het verwijt "waarom heb je het me niet verteld". In jou situatie zul je, zeker omdat het je eerste keer is voorzichtig moeten zijn, en je vriendin verdient het te weten waarom.
Komt er dan überhaupt wel een einde aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef superworm het volgende:
ik had hetzelfde met die huid, eerste paar keer zonder condoom waren licht pijnlijk, maar nu trekt ie zich netjes terug als ik 'm naar binnen duw. al een jaar geen last meer van gehad, het lukte mij vóór de seks nooit om me voorhuid over me eikel te krijgen maar nu gaat het kinderlijk eenvoudig, zoals bij iedereen. ik zou me in eerste instantie geen zorgen maken. je hebt er sowieso geen last van als je een condoom omdoet, omdat het condoom je voorhuid dan over je eikel houdt.
waaraan? de seks of het probleem? bij mij loste de seks het probleem eigenlijk gewoon op. ja, me lul is nog steeds volledig bedekt als ik een normale stijve heb, maar het neukt prima. hij gaat er bedekt in, komt er kaal weer uit. voila, geen probleem meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef honderd het volgende:
[..]
Komt er dan überhaupt wel een einde aan?
...en als het niet slijt, dan scheurt het toompje wel in als je een keer iets te enthousiast beukt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef BitchCrew het volgende:
ik denk heel veel trekken aan je piemel dat het helpt ;-) ( begin met 1 keer per dag en voer het elke week met een extra keer op ;-) )
dat moet slijten.
Ja, hopelijk is er wel een geschikt moment voor, maar ik ga het haar wel vertellen vooraf. Het voelt nu al zo vertrouwd met haar dat ik denk dat ze het wel positief zal oppakken.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.
Ik heb er verder helemaal geen last van, en aangezien ik toch nooit een serieuze relatie kreeg heb ik gewoon mijn kop in het zand gestoken. Maar als ik het goed begrijp is vrijen met een condoom wel mogelijk zonder mijn voorhuid te hoeven terugschuiven, toch? Dus dan kan het toch gewoon doorgaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Over je medische probleempje: je hebt 30 jaar de tijd gehad naar de dokter te gaan, ik snap niet dat je er nu pas mee komt. De seks moet nu nog langer uitgesteld worden
wel ik heb da nooit verteld, en ze heeft het niet gemerkt, toen ik dat achteraf had gezegd geloofde ze me zelfs niet ;-)quote:Op maandag 21 mei 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het wel vertellen ja, want je bent waarschijnlijk niet direct een ware God in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |