Yep, had een film.* zitten kijken en dacht: "Nog ff kijken of er iets gebeurt in DGK". Dat was dus Jaap die in zijn bed zat te mompelen dat het toch allemaal 'fucking nie normaal' was. Ik kon niet anders dan hem volstrekt gelijk geven en na dit moment van intense verbroedering mijn bedstee opzoeken, in de geruststellende wetenschap dat het inderdaad allemaal fucking niet normaal is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Futile... Je was was gisternacht om 4.00u, net Jaap. Eén opmerking, en weg was je...
Beperkt volgens mijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Houtspeer het volgende:
Hebben ze internet daar?
Op 1 ervan stond 'private', verder weet ik het ook niet. Misschien wil hij Jaap verbannen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Eric nou met de slaapkamer gedaan? Ik zie allemaal briefjes.
Hij draait wel netjes de biefstukjes om, zonder er in te prikken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:16 schreef OudFruit het volgende:
Oeh..er is weer leven in de keuken! Huub de Cockmaster is aan het cockerellen!
Ik seg ik HOuw erfanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef FuTilE het volgende:
Und jetzt, Nirvana..
Dat kan wat onconventioneler, Jaap!
hij is gestoordquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric: Heel intressant wat Natrasha deed.
Huub: ach
Eric: Nee echt heel intressant.
Nou wat weet Eric meer dan wij?
Hij bakt ze wel aardig doorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij draait wel netjes de biefstukjes om, zonder er in te prikken.![]()
Ze staan zeker al een minuut of 10 op..... hmmmm schoenzool of het zijn hele dikke biefstukken.quote:
En hij zegt net; "het duurt nog wel even hoor"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze staan zeker al een minuut of 10 op..... hmmmm schoenzool of het zijn hele dikke biefstukken.
Sommige mensen zijn echt briljant in conclusies trekken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Natrasha is er dus uitgeschopt door de redactie.
Ieuw..... bloeden moet hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze staan zeker al een minuut of 10 op..... hmmmm schoenzool of het zijn hele dikke biefstukken.
Was even een mededeling voor de mensen die later teruglezen......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt briljant in conclusies trekken.
Goedzo, mensen foutief informeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Was even een mededeling voor de mensen die later teruglezen......
Als Eric zegt dat Natrasha weg gaat 'je weet hoe het hier werkt, Jaap', dan lijkt mij de conclusie vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Goedzo, mensen foutief informeren.
Er zijn er genoeg hier die denken dat echt alles in scene is gezet "in opdracht van de febo".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:32 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Goedzo, mensen foutief informeren.
Mij niet. Hij kan daar zoveel mee bedoelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Eric zegt dat Natrasha weg gaat 'je weet hoe het hier werkt, Jaap', dan lijkt mij de conclusie vrij duidelijk.
nu al "8" maanden tegen dezelfde koppen aan kijken is iid niet goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef nueffeniet het volgende:
man bigbrother was nieteens slecht vergeleken met dit
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
De herovering van de master bedroom is in progress.
Dit is mijn interpretatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
Dit is mijn interpretatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
Huub moet grinniken, Eric speelt het gewoon slecht, Jaap doet het erg goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef FuTilE het volgende:
Matig, matig...
Yep, en daar gaat nog een goede lading luchtverfrisser overheen om de geur te maskerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Smeert Jaap nu pindakaas op als zijnde stront?
Zolang Natasia e.d het geloven is het goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap smeert zich in met pindakaas maar eigenlijk met stront van Fries.... En ja ze mogen nu wel acteerlessen hebben
[afbeelding]
Hmmm, het is allemaal te nep...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:02 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zolang Natasia e.d het geloven is het goed
Nou dan, dan is het toch goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, het is allemaal te nep...
Brian draait door!!! Hahaha, da's beter!!!! Daar doe ik het voor!!!!!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Desii het volgende:
Ze moesten stoppen met de terror van hogerhand
Behoorlijk maar daarom moesten ze waarschijnlijk ook stoppen wat Brian kan natuurlijk niet de kooi uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Op zich ging Brian weer behoorlijk over de schreef natuurlijk.![]()
Hij deed net of hij vol zat met zijn eigen pies en poep/water en pindakaas. Brian werkte hem en Eric heel erg hardhandig de deur uit, onder het slaken van bekende hoge kubatzkreetjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wat gebeurde er nou in de slaapkamer?
Jaap komt binnen en.... ?
Wilde bij Natasia in bed, mocht niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wat gebeurde er nou in de slaapkamer?
Jaap komt binnen en.... ?
Hij sleurde Jaap uit zijn bed en duwde hem de deur uit, helaas stond Eric daar en die viel op de grond.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
wat deed Brian precies dan? Ik had de streams uitgezet en las dit en ging weer kijken maar heb het gemist.
ViezErrric viel (niet hard genoeg)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:13 schreef Desii het volgende:
Brian duwde Billie hardhandig de slaapkamer uit, zodat Billie op de grond viel.
ja, ze hebben het al heeel druk gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Amanda vroeg net aan Brian of hij bij haar kwam liggen.
Natasia meteen "maar hij moet mij ook beschermen!"
Brian ligt nu bij amanda. Lag hij daar straks daar ook?
Volgens mij interpreteren ze dat verkeerd. Eric bedoelde, Natasia schrikt niet zo van plas, want haar kinderen hebben ook in bed geplast, luiers etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
Natasia: Eric zei het weer: de kinderen van Natasia zitten zich weer onder te pissen.
Brian zit er geïnteresseerd bij.
[afbeelding]
Er wordt buiten Terror geschreeuwd.
Jahhaahaahaa, zegt Amanda, Jeheeheetje.
Ohhh mai Godddd
GEEEEEEEN mooi beeld ditquote:
Die jongen is wel heel erg kontgerichtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Huub voelt de acties van Jaap goed aan volgens Brian.
Lieke is Huubs billenmaatje.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is wel heel erg kontgericht
Ik projecteeer mijzelf ineens in bedquote:
Het kan nog ergerquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Wie was hier ook alweer zo'n grote fan van Faith no More? (Als online)...
ook niet zo slim om tactiek te bespreken zonder even rond te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Brian doet weer een rondje luistervinken.
Heel dom, terwijl Jaap zelf ook zo van het luistervinken is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ook niet zo slim om tactiek te bespreken zonder even rond te kijken.
Epic rules!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Wie was hier ook alweer zo'n grote fan van Faith no More? (Als online)...
Nadat hij al geflipt was ja. Toch te laat dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef OreoFreak het volgende:
Je kan veel zeggen van Brian, maar hij had het voordat ie ging afluisteren helemaal gelijk. Hij zei dat het gewoon water en pindakaas was, en hji had gelijk...
En hoe hij Jaap die kamer doorsleurde was ook niet echt kosjer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Begrijp ik nu goed dat brian weer eens is bescermd door achter?
Dat begint echt niet mee leuk te worden hoor.
Alle terror tegen hem mag nooit lang duren..waarom niet?
Hij moet winnen ofzo...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Begrijp ik nu goed dat brian weer eens is bescermd door achter?
Dat begint echt niet mee leuk te worden hoor.
Alle terror tegen hem mag nooit lang duren..waarom niet?
Na 8 maanden weet je waarschijnlijk wel wat je kan verwachten....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef OreoFreak het volgende:
Je kan veel zeggen van Brian, maar hij had het voordat ie ging afluisteren helemaal gelijk. Hij zei dat het gewoon water en pindakaas was, en hji had gelijk...
Hij werd anders behoorlijk para van de pindakaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:29 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Na 8 maanden weet je waarschijnlijk wel wat je kan verwachten....
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoorquote:
Een vriend van mij is de zangerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoor![]()
Volg FNM (en alle andere gerelateerde bands) al jaren en ik kwam net een Nederlandse coverband tegen op Youtube, ze zijn wel goed: Fake no More
[/OT]
aha.... afluisteren.... ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef Desii het volgende:
wat gaat onze para-brother doen?
Natasia is weer een illusie armer. Die dacht Eric ingepalmd te hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:31 schreef OudFruit het volgende:
Ze trapen er met ogen open in..jaja, diepzinnig!![]()
![]()
Neuh ik was het niet maar moest het even kwijtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoor![]()
Volg FNM (en alle andere gerelateerde bands) al jaren en ik kwam net een Nederlandse coverband tegen op Youtube, ze zijn wel goed: Fake no More
[/OT]
lijkt mister bean welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:33 schreef nueffeniet het volgende:
brian is weer helemaal parrabroddah
Whehe, wat een toeval weer op these here DGK-boards. Geef hem dan maar de complimenten van..eh.. FuTilE, ze weten het origineel aardig te benaderenquote:
Zal ik doen! Ik spreek hem niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehe, wat een toeval weer op these here DGK-boards. Geef hem dan maar de complimenten van..eh.. FuTilE, ze weten het origineel aardig te benaderen![]()
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:37 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er trouwens nog iets op de streams? WTF is Brian aan het doen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.![]()
as usualquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.![]()
Het is echt de uberkneus.... daar zit je dan met je 26 jaar en HBO diploma.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt achter de bank verscholen in de gameroom![]()
Hij doet het goed bij de simpele medeburgersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe komt die gast op 19%??? Tis toch echt een eersteklas sucker?
idd... het is niet te geloven.... mama Netty heeft behoorlijk in der sms-buidel getastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe komt die gast op 19%??? Tis toch echt een eersteklas sucker?
En wat is de eindstand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef OudFruit het volgende:
En wachten...hij zit er nu 4 min en 27 sec (ik time het)
Ja van Brianquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef F04 het volgende:
Komt er deze nacht nog meer terror?
Zo houdt ze inderdaad niet veel geld over om de hele oplage van de op handen zijnde dichtbundel van Brian op te kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... het is niet te geloven.... mama Netty heeft behoorlijk in der sms-buidel getast![]()
Ze bedoelde daarmee dat Huub en Lieke ook van het toneelstukje af moesten weten want wie gaat er nou in een bed liggen waarvan je weet dat er iemand in gerold heeft met poep.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef Desii het volgende:
Natasja zei tegen Brian...... let op Lieke en Huub.... ze gaan aangekleed in bed liggen.
Dus hun verwachten nog enkele terror-acties....![]()
en hun maar wachten.... en wachten ... en wachten
![]()
Dus misschien nog meer terror?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Eric heeft van de 1 na de hoogste baas gehoord, dat 23 sept. 07 alleen geldt voor Natas&Brian. Dus dat geldt niet voor Jaap en die baalt ervan.
in dat bed was niet gerold.... dat was nog gewoon netjes opgemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ze bedoelde daarmee dat Huub en Lieke ook van het toneelstukje af moesten weten want wie gaat er nou in een bed liggen waarvan je weet dat er iemand in gerold heeft met poep.
Brian kan ook duits hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:44 schreef OudFruit het volgende:
Eigenlijk moeten Huub,Lieke,Eric en Jaap vanaf nu Duits gaan praten, dan isoleren ze die 3 pannekoeken echt totaal en worden ze paraaaaa
wtf tis toch kut nouja weten we ieder gaval dat er niks meer gaat gebeuren als mevr pannekoek erzit we moeten gewoon allemaal in staking..we blijven op in de hoop dat er wat gebeurd ..gebeurd er wat gaan ze van achter weer zeiken dat t te grof is..ffs we moeten niet meer opblijven met de verwachting dat r wat gebeurd kzou zeggen allemaal stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:41 schreef Desii het volgende:
Jaap: ik ga echt balen als na 25 september zulke acties worden afgebeld.. (net als vandaag gebeurde) tijdens de acties ging de telefoon, die Huub opnam en die kwam terug dat ze moesten kappen.
Dus het mocht niet van achter.... maar jah... mevr Pannekoek is terug... wat een trut!!!!
Ze zag natuurlijk dat Brian al behoorlijk para werd
"rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber "quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef soylent het volgende:
Wat loopt die kutrat nou te fluisteren
Ohw...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Brian kan ook duits hoor.Hij had HAVO gehad.
In tegenstelling tot Brian is rabarber erg lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber "
ik denk ook dat die sser beter duits kan spreken dan nederlandsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:46 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ohw...![]()
Nou, dan met woorden praten die meer als 3 lettergrepen hebben
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:48 schreef nueffeniet het volgende:
twordt tijd dat brian zon klein recht snorretje laat staan
ik snap het niet waarom zou dat gebeuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:41 schreef Desii het volgende:
Jaap: ik ga echt balen als na 25 september zulke acties worden afgebeld.. (net als vandaag gebeurde) tijdens de acties ging de telefoon, die Huub opnam en die kwam terug dat ze moesten kappen.
Dus het mocht niet van achter.... maar jah... mevr Pannekoek is terug... wat een trut!!!!
Ze zag natuurlijk dat Brian al behoorlijk para werd
bedoelen ze dat alleen die weg mogen met behoud 10.000 borg of dat alleen die twee dan niet meer worden vervangen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Eric heeft van de 1 na de hoogste baas gehoord, dat 23 sept. 07 alleen geldt voor Natas&Brian. Dus dat geldt niet voor Jaap en die baalt ervan.
Wie zou er hoger moeten hebben dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:01 schreef F04 het volgende:
Jaap beweerd dat hij het hoogste IQ van iedereen heeft in de villa.
Bij Jaap ging het erom dat hij vanaf 23 sept. ongestraft terror mag uitvoeren zonder consequenties, omdat zijn verblijf dan veilig gesteld is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:00 schreef farceman het volgende:
[..]
bedoelen ze dat alleen die weg mogen met behoud 10.000 borg of dat alleen die twee dan niet meer worden vervangen?
Het gaat vooral om het vervolg van die actie, de terror wordt weer eens door achter afgeblazen omdat iemand tegen zichzelf en anderen beschermd moet worden. Er zit iemand in de kooi die dat psychisch helemaal niet trekt, maar die kunstmatig in stand wordt gehouden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:08 schreef maril het volgende:
Heb het teruggelezen , triest eigenlijk dat men de grootste plezier heeft dat iemand zich met pindakaas insmeert en dan in bed gaat zitten rollen, echt humor.
Volgens mij is Brain sterker dan in het begin(en dat hij Jaap uit zijn bed/kamer heeft geflikkerd, blijven jullie lekker liggen als iemand naast je met pindakaas op zijn lijf in je bed rolt), vdw is er bestrijdingsspullen op het huis gegooid vw die viezigheid denk eerder dat je daar aan moet denken ipv dat zogenaamde pannekoe/ bescherming onzinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het vervolg van die actie, de terror wordt weer eens door achter afgeblazen omdat iemand tegen zichzelf en anderen beschermd moet worden. Er zit iemand in de kooi die dat psychisch helemaal niet trekt, maar die kunstmatig in stand wordt gehouden.
Vriendin van broer Kennith Brian,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
idd... het is niet te geloven.... mama Netty heeft behoorlijk in der sms-buidel getast![]()
En dat moeten we dus voor waar aannemen, sorry de haat naar Natas is zo groot dat dit voor mij ook verzonnen kan zijn , kotom ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die zich afvragen wat er in het Surinaams werd gezegd, hier een stukje van VOL.
Sorry, ik ben zelfs ook surinaamse, maar o wat heb ik me geschaamd daarnet met die zussen van Natasja!.Dat geschreeuw en niet netjes kunnen praten. Toen ze buiten nog in het surinaams spraken, werd nog duidelijk gemaakt aan Natasja hoe erg die kinderen haar missen en hoe slecht het gaat met Jairo en toen ze te horen kregen dat ze alleen maar nederlands moesten praten was het plotseling één en al positief over die kids
Zal vast wel niet de uitzending halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die zich afvragen wat er in het Surinaams werd gezegd, hier een stukje van VOL.
Sorry, ik ben zelfs ook surinaamse, maar o wat heb ik me geschaamd daarnet met die zussen van Natasja!.Dat geschreeuw en niet netjes kunnen praten. Toen ze buiten nog in het surinaams spraken, werd nog duidelijk gemaakt aan Natasja hoe erg die kinderen haar missen en hoe slecht het gaat met Jairo en toen ze te horen kregen dat ze alleen maar nederlands moesten praten was het plotseling één en al positief over die kids
Misschien heeft Huub ook wel al zijn vrienden een heel goedkoop sms abbo aangesmeerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vriendin van broer Kennith Brian,
werkt bij een groot telecombedrijf,
zij krijgt misschien korting of mogelijkheden?
Misschien wel, als de editor niet weet wat ze zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal vast wel niet de uitzending halen.![]()
vertaling eronder en hoppa zijn al onze vragen de wereld uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Misschien wel, als de editor niet weet wat ze zeggen
Als Day er is, zal ik vragen of ze het filmpje wil kijken, dan weten we het zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal vast wel niet de uitzending halen.![]()
Zou kunnen, om stemmen te verzamelen, kun je ver gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:59 schreef daWeasel het volgende:
Misschien heeft Huub ook wel al zijn vrienden
een heel goedkoop sms abbo aangesmeerd
Ze had gisteren al een stuk vertaald, maar dat was van binnen en dat was alleen positief over de kids. Dus ze moet het filmpje zien van buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Day er is, zal ik vragen of ze het filmpje wil kijken, dan weten we het zeker.![]()
Lees maar is op www.mamjo.com ze zei het wel degelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moeten we dus voor waar aannemen, sorry de haat naar Natas is zo groot dat dit voor mij ook verzonnen kan zijn , kotom ik geloof het niet.![]()
Ja en het gras is blauwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou kunnen, om stemmen te verzamelen, kun je ver gaan.
Dat is toch niet zo moeilijk vast te stellen lijkt me. Er zullen hier op Fok toch ook wel genoeg mensen zijn die kunnen verstaan wat Les Soeurs Blancs tegen elkaar zeiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moeten we dus voor waar aannemen, sorry de haat naar Natas is zo groot dat dit voor mij ook verzonnen kan zijn , kotom ik geloof het niet.![]()
Dat hele gedoe met die ex blijft ook vreemd en gaat dat contact met de kinderen dan zonder overleg met Natasia?? Ze zij gisteren na het bezoek nog wel tegen Huub dat haar ene zuster wel met hem kon maar dat de andere hem niet kon luchten of zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia vroeg zich af waarom haar ex Milton nou weer in beeld was
en zich wilde ontfermen over de kinderen.
Van wat ik begrepen heb is er dan overleg met Wilgo de vader en de zusters.in goed overleg dus want ze hebben hw niet zoveel contact met Natas die zit immers opgesloten in de kooi.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die ex blijft ook vreemd en gaat dat contact met de kinderen dan zonder overleg met Natasia?? Ze zij gisteren na het bezoek nog wel tegen Huub dat haar ene zuster wel met hem kon maar dat de andere hem niet kon luchten of zien.
Was er in het begin nog sprake van dat de kinderen door Wilgo werden opgevangen, die lijkt in deze nu helemaal uit beeld.
Bij het eierincident liep Brian naar Jaap toe, je ziet hem de eieren aanwijzen en dan quasi onschuldig weglopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
Ik heb zowiezo moeite aan te nemen wat ik lees en niet heb gezien, betrap mensen nogal eens op een leugen want ik heb dan totaal iets anders gehoord en gezien, bv dat eierincident dat Brain de schuld kreeg, terwijl hij niets deed. verder stoor ik mij ook aan het Calimerogedrag van sommige hier dat Huub van alles en nog wat aan word aangedaan, als iemand in die kooi veel mag is het Huub. ik attendeer jullie nog maar eens op het feit dat op het moment hij eruit kan worden gestemd door Eric een paar dagen van te voren een brief krijgt dat hij eens in de zoveel tijd een feestje mag organiseren met Eric, Eric stemde Huub er niet uit. dus schei nu eens uit met dat zielige gedoe, want iedereen wordt daar het hand boven het hoofd gehoouden andres waren zowel Brain als Huub als Palma als Lieke, Jaap, Natas ect ect eruit geweest wegens fysiek geweld
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet je in een aantal dingen gelijk geven en inderdaad ik ben nog steeds een Huub fan, maar ben niet zo blind dat ik niet zie dat hij ook regelmatig over de schreef gaat. Maar toch vind ik dat er teveel voordeeltjes worden gegeven aan Natas en Brian.
Jaja...heb je dat stelletje gisteren gezien? Goed overleg lijkt me een illusie. En Wilgo heeft natuurlijk een zwakkere positie dan de vader als die op zijn strepen gaat staan wat die kinderen betreft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:08 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is er dan overleg met Wilgo de vader en de zusters.in goed overleg dus want ze hebben hw niet zoveel contact met Natas die zit immers opgesloten in de kooi.
Ik blijf dat onzin vinden, als dat zo is zou die Huub daar allang in opstand zijn gekomen, die held op sokken laat toch niet met zich spotten en hoezo werd Brain Loco?, als iemand in bed ligt te rolen met over zijn lijf smerigheden blijf jij dan rustig liggen, van mij had hij een oplawaai gekregen. ik neem het nu op tegen mijn zin overigens voor Brain, omdathij groot gelijk heeft at hij hem uit de kamer heeft verwijderd, en dat gezever hier over pilletje ect ect m verzin ees wat anders.quote:
volgens mij was het iets anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
Ik moet even inhaken Maril.
Heb zelf ook het eierincidentgezien De EierenGate en je ziet inderdaad dat Brian hem op de eieren wiist.
Kijk het filmpje ook maar. daar zie je het ook.
Zijn er filmpjes van... ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef itsme het volgende:
Hmm heb wat gemist blijkbaar.
Ik volg het programma zelfs hier steeds minder.
Brian heeft Jaap uit zijn bed gegooit omdat Jaap onder de pindakaas zat? Is toch vrij logisch?
Ga maar even zoeken.
Hoe laat was dit?
help je ffquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef itsme het volgende:
Hmm heb wat gemist blijkbaar.
Ik volg het programma zelfs hier steeds minder.
Brian heeft Jaap uit zijn bed gegooit omdat Jaap onder de pindakaas zat? Is toch vrij logisch?
Ga maar even zoeken.
Hoe laat was dit?
Ik heb hem gisteravond tot 2 x toe een pilletje in zijn mond zien steken, die hij uit zijn nachtkastje haalde en ik verkondig geen onzin. Je weet dat ik over het algemeen precies zeg wat er op de streams te zien is, wie wat ook doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik blijf dat onzin vinden, als dat zo is zou die Huub daar allang in opstand zijn gekomen, die held op sokken laat toch niet met zich spotten en hoezo werd Brain Loco?, als iemand in bed ligt te rolen met over zijn lijf smerigheden blijf jij dan rustig liggen, van mij had hij een oplawaai gekregen. ik neem het nu op tegen mijn zin overigens voor Brain, omdathij groot gelijk heeft at hij hem uit de kamer heeft verwijderd, en dat gezever hier over pilletje ect ect m verzin ees wat anders.
Nee sorry Maril, hij wees de eieren, daarna loopt Jaap ernaar toe en pakt de eieren. Brian doet op dat moment net of hij marshmellows wilt geven.quote:
Ik heb nooit geduld om 20 minuten naar iets te gaan zitten kijken, wat misschien 30 sec. duurt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van vannacht, de titel is een beetje overdreven![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uJJN7YlsbR0
Klopt idd, maar ik had nog niets gelezen over vannacht en eerst het filmpje bekeken, viel dus tegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nooit geduld om 20 minuten naar iets te gaan zitten kijken, wat misschien 30 sec. duurt.![]()
Dat zijn die homeopatische middelen die Syl heeft aangeraden om te slapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond tot 2 x toe een pilletje in zijn mond zien steken, die hij uit zijn nachtkastje haalde en ik verkondig geen onzin. Je weet dat ik over het algemeen precies zeg wat er op de streams te zien is, wie wat ook doet.
Ok ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zijn die homeopatische middelen die Syl heeft aangeraden om te slapen.
Milk Shake heeft nog een leuk T-shirt voor je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
E: Jij bent koning Jaap en jij bent getaartquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van vannacht, de titel is een beetje overdreven![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uJJN7YlsbR0
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat Brian de sneak maakt die hij is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee sorry Maril, hij wees de eieren, daarna loopt Jaap ernaar toe en pakt de eieren. Brian doet op dat moment net of hij marshmellows wilt geven.
Wat zie je er lekker uit vandaag Pietjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En jij gelooft ook dat Sylvia uit zichzelf is vertrokken, omdat ze 'voelde' dat ze ergens anders moest zijn.
Abre Los Ojos!
Of:quote:
Is ook waar!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of:
Huub en Brian.. Naïef en Geslepen!
Je kan aan alles wat Brian doet merken dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en dat dat sneaky gedrag echt in hem zit. Tot nu toe is dat speltechnisch (helaas) beter dan de openheid en eerlijkheid van Huub.
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef wie.. het volgende:
hahahaha die brian flipt hem nogal ..
Rond 18 min.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)
Dank je!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
Rond 18 min.
Toch spreek je jezelf behoorlijk tegen, en dat in twee zinnen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of:
Huub en Brian.. Naïef en Geslepen!
Je kan aan alles wat Brian doet merken dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en dat dat sneaky gedrag echt in hem zit. Tot nu toe is dat speltechnisch (helaas) beter dan de openheid en eerlijkheid van Huub.
18 min ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)
Ik vond het nogal meevallen.quote:
Laat ik nou net op een filmpje gezien dat hij zich vanacht achter Jaap school en opdrachten gaf,achter een karretje spannen dus, die lefgozer van jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Steeds maar weer mensen voor zijn karretje spannen zodat hij zelf buiten schot blijft. (je moet dit zeggen je moet dit doen.. enz) Huub daarentegen zoekt steeds zelf de grens op met alle risico's van dien. .
Huub en Brian... Lef en Laf!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef maril het volgende:
[..]
Laat ik nou net op een filmpje gezien dat hij zich vanacht achter Jaap school en opdrachten gaf,achter een karretje spannen dus, die lefgozer van jou.
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom slapen die luilakken nog?
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Ik vond het nogal meevallen.
Ze zijn echt allemaal helemaal over hun toeren heen.. Zal vandaag/vanacht wel rustig zijn als morgen een lading bezoek komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??![]()
zal de cossen effe leze...want heb blijkbaar wat gemist...of is er een leuk filmpie...zal wel effe youtuben...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??![]()
Das altijd hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef Meganog het volgende:
Natasia staat te bellen. Geluid is uit.
'k Zag net dat de slaapkamerdeur er ook mee behangen is. Wat staat er eigenlijk op?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef petraa het volgende:
Doet ze nou zo'n aanplakbiljet van Eric in de brievenbus ?
Refresh heeft wonderen gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Bij mij werkt alles
En jij gelooft echt dat Brian een zak valium in zijn nachtkastje heeft en daar flink uit snoept? Een aantal posters zou zich in Truth nog meer thuis voelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En jij gelooft ook dat Sylvia uit zichzelf is vertrokken, omdat ze 'voelde' dat ze ergens anders moest zijn.
Abre Los Ojos!
Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Toch spreek je jezelf behoorlijk tegen, en dat in twee zinnen...![]()
Vanaf het moment dat hij terug is, na een nachtje te hebben gelogeerd in De Witte Bergen, is hij idd behoorlijk gedrogeerd. Vandaar dat de vlieglessen ook niet meer doorgaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat Brian een zak valium in zijn nachtkastje heeft en daar flink uit snoept? Een aantal posters zou zich in Truth nog meer thuis voelen
Ik geloof in ieder geval niet in alle mooie 'officiële' praatjes. En mij is na maanden streamen inmiddels ook duidelijk dat Brian en Natasia 'gelijker' zijn dan de andere 'Miljonairs'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat Brian een zak valium in zijn nachtkastje heeft en daar flink uit snoept? Een aantal posters zou zich in Truth nog meer thuis voelen
Volgens mij gingen die vlieglessen niet meer door omdat iemand van VOL een mailtje had gestuurd met het filmpje waarin brian zei dat die zelfmoord ging plegen. aan de hand daarvan heeft de vliegschool zich terug getrokken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij terug is, na een nachtje te hebben gelogeerd in De Witte Bergen, is hij idd behoorlijk gedrogeerd. Vandaar dat de vlieglessen ook niet meer doorgaan.
Prachtige theorieenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Volgens mij gingen die vlieglessen niet meer door omdat iemand van VOL een mailtje had gestuurd met het filmpje waarin brian zei dat die zelfmoord ging plegen. aan de hand daarvan heeft de vliegschool zich terug getrokken.
Dat was een hoax mailtje hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Volgens mij gingen die vlieglessen niet meer door omdat iemand van VOL een mailtje had gestuurd met het filmpje waarin brian zei dat die zelfmoord ging plegen. aan de hand daarvan heeft de vliegschool zich terug getrokken.
Bij dat mailtje heb ik zo mijn twijfels. Het zou kunnen, maar VOL plaatst wel meer vreemde berichten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik.. Hij was ook serieus beschonken.. Natasia en Brian dachten dat hij gewoon lam wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef Liess het volgende:
Zit net filmpje terug te kijken, echt gewoon slecht hoe Eric acteert vergeleken met Jaap of Huub
Nee, ik vond het bij nader inzien te ver weg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:41 schreef carpediem23 het volgende:
BQueen was je nog naar Lepels geweest en Nico nog gespot!!?????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |