quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Wie was hier ook alweer zo'n grote fan van Faith no More? (Als online)...
ook niet zo slim om tactiek te bespreken zonder even rond te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Brian doet weer een rondje luistervinken.
Heel dom, terwijl Jaap zelf ook zo van het luistervinken is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ook niet zo slim om tactiek te bespreken zonder even rond te kijken.
Epic rules!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
Wie was hier ook alweer zo'n grote fan van Faith no More? (Als online)...
Nadat hij al geflipt was ja. Toch te laat dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef OreoFreak het volgende:
Je kan veel zeggen van Brian, maar hij had het voordat ie ging afluisteren helemaal gelijk. Hij zei dat het gewoon water en pindakaas was, en hji had gelijk...
En hoe hij Jaap die kamer doorsleurde was ook niet echt kosjer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Begrijp ik nu goed dat brian weer eens is bescermd door achter?
Dat begint echt niet mee leuk te worden hoor.
Alle terror tegen hem mag nooit lang duren..waarom niet?
Hij moet winnen ofzo...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef farceman het volgende:
Begrijp ik nu goed dat brian weer eens is bescermd door achter?
Dat begint echt niet mee leuk te worden hoor.
Alle terror tegen hem mag nooit lang duren..waarom niet?
Na 8 maanden weet je waarschijnlijk wel wat je kan verwachten....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:24 schreef OreoFreak het volgende:
Je kan veel zeggen van Brian, maar hij had het voordat ie ging afluisteren helemaal gelijk. Hij zei dat het gewoon water en pindakaas was, en hji had gelijk...
Hij werd anders behoorlijk para van de pindakaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:29 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Na 8 maanden weet je waarschijnlijk wel wat je kan verwachten....
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoorquote:
Een vriend van mij is de zangerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoor![]()
Volg FNM (en alle andere gerelateerde bands) al jaren en ik kwam net een Nederlandse coverband tegen op Youtube, ze zijn wel goed: Fake no More
[/OT]
aha.... afluisteren.... ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef Desii het volgende:
wat gaat onze para-brother doen?
Natasia is weer een illusie armer. Die dacht Eric ingepalmd te hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:31 schreef OudFruit het volgende:
Ze trapen er met ogen open in..jaja, diepzinnig!![]()
![]()
Neuh ik was het niet maar moest het even kwijtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha, jij was dat. Al hun werk is goed, hoor![]()
Volg FNM (en alle andere gerelateerde bands) al jaren en ik kwam net een Nederlandse coverband tegen op Youtube, ze zijn wel goed: Fake no More
[/OT]
lijkt mister bean welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:33 schreef nueffeniet het volgende:
brian is weer helemaal parrabroddah
Whehe, wat een toeval weer op these here DGK-boards. Geef hem dan maar de complimenten van..eh.. FuTilE, ze weten het origineel aardig te benaderenquote:
Zal ik doen! Ik spreek hem niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehe, wat een toeval weer op these here DGK-boards. Geef hem dan maar de complimenten van..eh.. FuTilE, ze weten het origineel aardig te benaderen![]()
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:37 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er trouwens nog iets op de streams? WTF is Brian aan het doen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.![]()
as usualquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is zich aan het verstoppen om af te luisteren, maar iedereen gaat slapen. In wezen zit hij dus gewoon onzettend achterlijk te zijn en voor paal te zitten.![]()
Het is echt de uberkneus.... daar zit je dan met je 26 jaar en HBO diploma.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt achter de bank verscholen in de gameroom![]()
Hij doet het goed bij de simpele medeburgersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe komt die gast op 19%??? Tis toch echt een eersteklas sucker?
idd... het is niet te geloven.... mama Netty heeft behoorlijk in der sms-buidel getastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe komt die gast op 19%??? Tis toch echt een eersteklas sucker?
En wat is de eindstand?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef OudFruit het volgende:
En wachten...hij zit er nu 4 min en 27 sec (ik time het)
Ja van Brianquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef F04 het volgende:
Komt er deze nacht nog meer terror?
Zo houdt ze inderdaad niet veel geld over om de hele oplage van de op handen zijnde dichtbundel van Brian op te kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... het is niet te geloven.... mama Netty heeft behoorlijk in der sms-buidel getast![]()
Ze bedoelde daarmee dat Huub en Lieke ook van het toneelstukje af moesten weten want wie gaat er nou in een bed liggen waarvan je weet dat er iemand in gerold heeft met poep.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:38 schreef Desii het volgende:
Natasja zei tegen Brian...... let op Lieke en Huub.... ze gaan aangekleed in bed liggen.
Dus hun verwachten nog enkele terror-acties....![]()
en hun maar wachten.... en wachten ... en wachten
![]()
Dus misschien nog meer terror?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Eric heeft van de 1 na de hoogste baas gehoord, dat 23 sept. 07 alleen geldt voor Natas&Brian. Dus dat geldt niet voor Jaap en die baalt ervan.
in dat bed was niet gerold.... dat was nog gewoon netjes opgemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ze bedoelde daarmee dat Huub en Lieke ook van het toneelstukje af moesten weten want wie gaat er nou in een bed liggen waarvan je weet dat er iemand in gerold heeft met poep.
Brian kan ook duits hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:44 schreef OudFruit het volgende:
Eigenlijk moeten Huub,Lieke,Eric en Jaap vanaf nu Duits gaan praten, dan isoleren ze die 3 pannekoeken echt totaal en worden ze paraaaaa
wtf tis toch kut nouja weten we ieder gaval dat er niks meer gaat gebeuren als mevr pannekoek erzit we moeten gewoon allemaal in staking..we blijven op in de hoop dat er wat gebeurd ..gebeurd er wat gaan ze van achter weer zeiken dat t te grof is..ffs we moeten niet meer opblijven met de verwachting dat r wat gebeurd kzou zeggen allemaal stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:41 schreef Desii het volgende:
Jaap: ik ga echt balen als na 25 september zulke acties worden afgebeld.. (net als vandaag gebeurde) tijdens de acties ging de telefoon, die Huub opnam en die kwam terug dat ze moesten kappen.
Dus het mocht niet van achter.... maar jah... mevr Pannekoek is terug... wat een trut!!!!
Ze zag natuurlijk dat Brian al behoorlijk para werd
"rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber "quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef soylent het volgende:
Wat loopt die kutrat nou te fluisteren
Ohw...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Brian kan ook duits hoor.Hij had HAVO gehad.
In tegenstelling tot Brian is rabarber erg lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber rabarberrabarberrabarberrabarberrabarber "
ik denk ook dat die sser beter duits kan spreken dan nederlandsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:46 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ohw...![]()
Nou, dan met woorden praten die meer als 3 lettergrepen hebben
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:48 schreef nueffeniet het volgende:
twordt tijd dat brian zon klein recht snorretje laat staan
ik snap het niet waarom zou dat gebeuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:41 schreef Desii het volgende:
Jaap: ik ga echt balen als na 25 september zulke acties worden afgebeld.. (net als vandaag gebeurde) tijdens de acties ging de telefoon, die Huub opnam en die kwam terug dat ze moesten kappen.
Dus het mocht niet van achter.... maar jah... mevr Pannekoek is terug... wat een trut!!!!
Ze zag natuurlijk dat Brian al behoorlijk para werd
bedoelen ze dat alleen die weg mogen met behoud 10.000 borg of dat alleen die twee dan niet meer worden vervangen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Eric heeft van de 1 na de hoogste baas gehoord, dat 23 sept. 07 alleen geldt voor Natas&Brian. Dus dat geldt niet voor Jaap en die baalt ervan.
Wie zou er hoger moeten hebben dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:01 schreef F04 het volgende:
Jaap beweerd dat hij het hoogste IQ van iedereen heeft in de villa.
Bij Jaap ging het erom dat hij vanaf 23 sept. ongestraft terror mag uitvoeren zonder consequenties, omdat zijn verblijf dan veilig gesteld is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:00 schreef farceman het volgende:
[..]
bedoelen ze dat alleen die weg mogen met behoud 10.000 borg of dat alleen die twee dan niet meer worden vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |