Zolang Natasia e.d het geloven is het goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap smeert zich in met pindakaas maar eigenlijk met stront van Fries.... En ja ze mogen nu wel acteerlessen hebben
[afbeelding]
Hmmm, het is allemaal te nep...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:02 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zolang Natasia e.d het geloven is het goed
Nou dan, dan is het toch goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, het is allemaal te nep...
Brian draait door!!! Hahaha, da's beter!!!! Daar doe ik het voor!!!!!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Desii het volgende:
Ze moesten stoppen met de terror van hogerhand
Behoorlijk maar daarom moesten ze waarschijnlijk ook stoppen wat Brian kan natuurlijk niet de kooi uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Op zich ging Brian weer behoorlijk over de schreef natuurlijk.![]()
Hij deed net of hij vol zat met zijn eigen pies en poep/water en pindakaas. Brian werkte hem en Eric heel erg hardhandig de deur uit, onder het slaken van bekende hoge kubatzkreetjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wat gebeurde er nou in de slaapkamer?
Jaap komt binnen en.... ?
Wilde bij Natasia in bed, mocht niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wat gebeurde er nou in de slaapkamer?
Jaap komt binnen en.... ?
Hij sleurde Jaap uit zijn bed en duwde hem de deur uit, helaas stond Eric daar en die viel op de grond.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
wat deed Brian precies dan? Ik had de streams uitgezet en las dit en ging weer kijken maar heb het gemist.
ViezErrric viel (niet hard genoeg)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:13 schreef Desii het volgende:
Brian duwde Billie hardhandig de slaapkamer uit, zodat Billie op de grond viel.
ja, ze hebben het al heeel druk gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Amanda vroeg net aan Brian of hij bij haar kwam liggen.
Natasia meteen "maar hij moet mij ook beschermen!"
Brian ligt nu bij amanda. Lag hij daar straks daar ook?
Volgens mij interpreteren ze dat verkeerd. Eric bedoelde, Natasia schrikt niet zo van plas, want haar kinderen hebben ook in bed geplast, luiers etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
Natasia: Eric zei het weer: de kinderen van Natasia zitten zich weer onder te pissen.
Brian zit er geïnteresseerd bij.
[afbeelding]
Er wordt buiten Terror geschreeuwd.
Jahhaahaahaa, zegt Amanda, Jeheeheetje.
Ohhh mai Godddd
GEEEEEEEN mooi beeld ditquote:
Die jongen is wel heel erg kontgerichtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Huub voelt de acties van Jaap goed aan volgens Brian.
Lieke is Huubs billenmaatje.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen is wel heel erg kontgericht
Ik projecteeer mijzelf ineens in bedquote:
Het kan nog ergerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |