Dat is toch niet zo moeilijk vast te stellen lijkt me. Er zullen hier op Fok toch ook wel genoeg mensen zijn die kunnen verstaan wat Les Soeurs Blancs tegen elkaar zeiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
En dat moeten we dus voor waar aannemen, sorry de haat naar Natas is zo groot dat dit voor mij ook verzonnen kan zijn , kotom ik geloof het niet.![]()
Dat hele gedoe met die ex blijft ook vreemd en gaat dat contact met de kinderen dan zonder overleg met Natasia?? Ze zij gisteren na het bezoek nog wel tegen Huub dat haar ene zuster wel met hem kon maar dat de andere hem niet kon luchten of zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia vroeg zich af waarom haar ex Milton nou weer in beeld was
en zich wilde ontfermen over de kinderen.
Van wat ik begrepen heb is er dan overleg met Wilgo de vader en de zusters.in goed overleg dus want ze hebben hw niet zoveel contact met Natas die zit immers opgesloten in de kooi.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die ex blijft ook vreemd en gaat dat contact met de kinderen dan zonder overleg met Natasia?? Ze zij gisteren na het bezoek nog wel tegen Huub dat haar ene zuster wel met hem kon maar dat de andere hem niet kon luchten of zien.
Was er in het begin nog sprake van dat de kinderen door Wilgo werden opgevangen, die lijkt in deze nu helemaal uit beeld.
Bij het eierincident liep Brian naar Jaap toe, je ziet hem de eieren aanwijzen en dan quasi onschuldig weglopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
Ik heb zowiezo moeite aan te nemen wat ik lees en niet heb gezien, betrap mensen nogal eens op een leugen want ik heb dan totaal iets anders gehoord en gezien, bv dat eierincident dat Brain de schuld kreeg, terwijl hij niets deed. verder stoor ik mij ook aan het Calimerogedrag van sommige hier dat Huub van alles en nog wat aan word aangedaan, als iemand in die kooi veel mag is het Huub. ik attendeer jullie nog maar eens op het feit dat op het moment hij eruit kan worden gestemd door Eric een paar dagen van te voren een brief krijgt dat hij eens in de zoveel tijd een feestje mag organiseren met Eric, Eric stemde Huub er niet uit. dus schei nu eens uit met dat zielige gedoe, want iedereen wordt daar het hand boven het hoofd gehoouden andres waren zowel Brain als Huub als Palma als Lieke, Jaap, Natas ect ect eruit geweest wegens fysiek geweld
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet je in een aantal dingen gelijk geven en inderdaad ik ben nog steeds een Huub fan, maar ben niet zo blind dat ik niet zie dat hij ook regelmatig over de schreef gaat. Maar toch vind ik dat er teveel voordeeltjes worden gegeven aan Natas en Brian.
Jaja...heb je dat stelletje gisteren gezien? Goed overleg lijkt me een illusie. En Wilgo heeft natuurlijk een zwakkere positie dan de vader als die op zijn strepen gaat staan wat die kinderen betreft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:08 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is er dan overleg met Wilgo de vader en de zusters.in goed overleg dus want ze hebben hw niet zoveel contact met Natas die zit immers opgesloten in de kooi.
Ik blijf dat onzin vinden, als dat zo is zou die Huub daar allang in opstand zijn gekomen, die held op sokken laat toch niet met zich spotten en hoezo werd Brain Loco?, als iemand in bed ligt te rolen met over zijn lijf smerigheden blijf jij dan rustig liggen, van mij had hij een oplawaai gekregen. ik neem het nu op tegen mijn zin overigens voor Brain, omdathij groot gelijk heeft at hij hem uit de kamer heeft verwijderd, en dat gezever hier over pilletje ect ect m verzin ees wat anders.quote:
volgens mij was het iets anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
Ik moet even inhaken Maril.
Heb zelf ook het eierincidentgezien De EierenGate en je ziet inderdaad dat Brian hem op de eieren wiist.
Kijk het filmpje ook maar. daar zie je het ook.
Zijn er filmpjes van... ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef itsme het volgende:
Hmm heb wat gemist blijkbaar.
Ik volg het programma zelfs hier steeds minder.
Brian heeft Jaap uit zijn bed gegooit omdat Jaap onder de pindakaas zat? Is toch vrij logisch?
Ga maar even zoeken.
Hoe laat was dit?
help je ffquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef itsme het volgende:
Hmm heb wat gemist blijkbaar.
Ik volg het programma zelfs hier steeds minder.
Brian heeft Jaap uit zijn bed gegooit omdat Jaap onder de pindakaas zat? Is toch vrij logisch?
Ga maar even zoeken.
Hoe laat was dit?
Ik heb hem gisteravond tot 2 x toe een pilletje in zijn mond zien steken, die hij uit zijn nachtkastje haalde en ik verkondig geen onzin. Je weet dat ik over het algemeen precies zeg wat er op de streams te zien is, wie wat ook doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik blijf dat onzin vinden, als dat zo is zou die Huub daar allang in opstand zijn gekomen, die held op sokken laat toch niet met zich spotten en hoezo werd Brain Loco?, als iemand in bed ligt te rolen met over zijn lijf smerigheden blijf jij dan rustig liggen, van mij had hij een oplawaai gekregen. ik neem het nu op tegen mijn zin overigens voor Brain, omdathij groot gelijk heeft at hij hem uit de kamer heeft verwijderd, en dat gezever hier over pilletje ect ect m verzin ees wat anders.
Nee sorry Maril, hij wees de eieren, daarna loopt Jaap ernaar toe en pakt de eieren. Brian doet op dat moment net of hij marshmellows wilt geven.quote:
Ik heb nooit geduld om 20 minuten naar iets te gaan zitten kijken, wat misschien 30 sec. duurt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van vannacht, de titel is een beetje overdreven![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uJJN7YlsbR0
Klopt idd, maar ik had nog niets gelezen over vannacht en eerst het filmpje bekeken, viel dus tegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nooit geduld om 20 minuten naar iets te gaan zitten kijken, wat misschien 30 sec. duurt.![]()
Dat zijn die homeopatische middelen die Syl heeft aangeraden om te slapen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond tot 2 x toe een pilletje in zijn mond zien steken, die hij uit zijn nachtkastje haalde en ik verkondig geen onzin. Je weet dat ik over het algemeen precies zeg wat er op de streams te zien is, wie wat ook doet.
Ok ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zijn die homeopatische middelen die Syl heeft aangeraden om te slapen.
Milk Shake heeft nog een leuk T-shirt voor je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
E: Jij bent koning Jaap en jij bent getaartquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van vannacht, de titel is een beetje overdreven![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uJJN7YlsbR0
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat Brian de sneak maakt die hij is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee sorry Maril, hij wees de eieren, daarna loopt Jaap ernaar toe en pakt de eieren. Brian doet op dat moment net of hij marshmellows wilt geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |