Wat zie je er lekker uit vandaag Pietjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En jij gelooft ook dat Sylvia uit zichzelf is vertrokken, omdat ze 'voelde' dat ze ergens anders moest zijn.
Abre Los Ojos!
Of:quote:
Is ook waar!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of:
Huub en Brian.. Naïef en Geslepen!
Je kan aan alles wat Brian doet merken dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en dat dat sneaky gedrag echt in hem zit. Tot nu toe is dat speltechnisch (helaas) beter dan de openheid en eerlijkheid van Huub.
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef wie.. het volgende:
hahahaha die brian flipt hem nogal ..
Rond 18 min.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)
Dank je!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
Rond 18 min.
Toch spreek je jezelf behoorlijk tegen, en dat in twee zinnen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of:
Huub en Brian.. Naïef en Geslepen!
Je kan aan alles wat Brian doet merken dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is, en dat dat sneaky gedrag echt in hem zit. Tot nu toe is dat speltechnisch (helaas) beter dan de openheid en eerlijkheid van Huub.
18 min ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip? (Geen zin om 20 minuten te kijken)
Ik vond het nogal meevallen.quote:
Laat ik nou net op een filmpje gezien dat hij zich vanacht achter Jaap school en opdrachten gaf,achter een karretje spannen dus, die lefgozer van jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Steeds maar weer mensen voor zijn karretje spannen zodat hij zelf buiten schot blijft. (je moet dit zeggen je moet dit doen.. enz) Huub daarentegen zoekt steeds zelf de grens op met alle risico's van dien. .
Huub en Brian... Lef en Laf!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef maril het volgende:
[..]
Laat ik nou net op een filmpje gezien dat hij zich vanacht achter Jaap school en opdrachten gaf,achter een karretje spannen dus, die lefgozer van jou.
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom slapen die luilakken nog?
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Ik vond het nogal meevallen.
Ze zijn echt allemaal helemaal over hun toeren heen.. Zal vandaag/vanacht wel rustig zijn als morgen een lading bezoek komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??![]()
zal de cossen effe leze...want heb blijkbaar wat gemist...of is er een leuk filmpie...zal wel effe youtuben...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien, Heel misschien omdat ze moe zijn??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |