Omdat ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:26 schreef kissa het volgende:
Ik heb medelijden met Eric.......
BedoeNingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die alcoholrestrictie moet per direct worden opgeheven. Echt een saaie bedoeling al om 00.30 uur.
De artiesten zijn oververmoeid, en moeten weer een beetje kracht opdoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die alcoholrestrictie moet per direct worden opgeheven. Echt een saaie bedoeling al om 00.30 uur.
Ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zijn er 2 stelletjes aant neuken nu.
En ze hebben plezier bij het vrijen, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke pakken iig een condoom
Precies bij die andere 2 komt er geen geluid uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
En ze hebben plezier bij het vrijen, heel belangrijk.![]()
Ze heeft toch een blaasontstekingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Zo te zien wordt Amanda weer van achter genomen?
EN zonder condoomquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
Zo te zien wordt Amanda weer van achter genomen?
Ja, kan er ook niet over uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Laat ik het nog maar een keer zeggen, Amanda![]()
Spineless creature![]()
Regie, naambordjes bij de bedden, svp!quote:
Amanda weet zich nog niet eens als een middenklasser te gedragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
En dan de opmerking van Lieke tegen Amanda: "Gedraag je als een millionaire en pak dat wijnglas juist beet".............. en nu......................een vette wip met Huub onder de camera....![]()
Uit protest!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zet net weer de streams aan... Stream 1 en 2 Jaap.
Stream 3 en 4???
Mootie je bent naakt
Hoe denk jij dat anders nieuwe miljonairs gemaakt wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
En dan de opmerking van Lieke tegen Amanda: "Gedraag je als een millionaire en pak dat wijnglas juist beet".............. en nu......................een vette wip met Huub onder de camera....![]()
Bijna, zelfs Jaap lijkt een nummertje met zijn PC te overwegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Is heel de kooi aan het vrijen of lijkt dat nou zo?
Die komen uit de boerenkool, mits je je wijnglas op de juiste wijze vasthoudt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat anders nieuwe miljonairs gemaakt worden![]()
Met Cora op een webstream?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bijna, zelfs Jaap lijkt een nummertje met zijn PC te overwegen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bijna, zelfs Jaap lijkt een nummertje met zijn PC te overwegen.
Mijn ervaring is dat vrouwen minstens net zoveel genoten, en dat de standjes spelenderwijs werden bepaald.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Altijd fijn voor de vrouwen, alleen geneukt worden
quote:
Zie jij Brian wel eens echt vrouwen zoenen? Ik kan me het niet herinneren. More proof...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
Zou Amanda zich nu eens een keer gaan wassen na de sex?
En hebben ze gezoend? Amanda vertelde van de week dat ze al zeker een maand niet gezoend hadden....... neuken okay...... maar zoenen??????
Amanda![]()
Dat is toch zwaar hoerengedrag, wel neuken niet zoenen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij Brian wel eens echt vrouwen zoenen? Ik kan me het niet herinneren. More proof...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |