Welke wiki ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef Houniet het volgende:
die OPje moet gewoon alles kopieeren vanuit de Wiki
Wie denk je wel niet dat je bent, je mag hier alleen maar zinnige dingen posten en geen tvptjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Norro-tje het volgende:
weer een keer een tvp
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent, je mag hier alleen maar zinnige dingen posten en geen tvptjes
Oh jij hout wel fan tiepfauten?quote:
Hij is gewoon 1 van de weinigen die vandaag wel moesten werken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:45 schreef DaFan het volgende:
Jezus ben je soms een broer van Houniet of Luctor?
13 van de 22 replies, nice.
Wie ik ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:45 schreef DaFan het volgende:
Jezus ben je soms een broer van Houniet of Luctor?
13 van de 22 replies, nice.
Dat ook ja, en ik blaat gewoon rustig door tegen mezelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij is gewoon 1 van de weinigen die vandaag wel moesten werken!![]()
![]()
Dat zou kunnen maar dan moet er wel wat te eten zijn en dat heb ik vandaag niet meegenomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je kan toch wel ff op kantoor eten als je toch niets aan het doen bent en er verder toch niemand is
moet je ff gaan halenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dan moet er wel wat te eten zijn en dat heb ik vandaag niet meegenomen
Great minds think alikequote:
quote:
Altijd ? nou vandaag heb ik je hier niet veel gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Altijd!!Ik ga nu eten!!
Hoii Dean
Maar nog eventjes en ik mag wel naar huis toequote:
Ik zal er even naar kijken morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik denk dat je morgen wel hoog in de daglijst zal komen te staan teardrop
volgende keer niet zo spammen, anders moet ik voor jou ook een spamnaam verzinnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:57 schreef teardropnl het volgende:
Goed mensen ik weet het het is nog geen 19.00 maar eer dat ik hier alles op slot heb zitten is het wel tijd om naar huis te gaan
Het was me een waar genoegen vandaag en tot een volgende keer maar weer
Goed weekendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:57 schreef teardropnl het volgende:
Goed mensen ik weet het het is nog geen 19.00 maar eer dat ik hier alles op slot heb zitten is het wel tijd om naar huis te gaan
Het was me een waar genoegen vandaag en tot een volgende keer maar weer
weer klaar met werken, niet veel bijzonders, vanavond lekker rustig aanquote:
ik moet zondag klaar zijn met mijn scriptie vind ik, want maadag moet ik weer beginnen bij Lidlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weer klaar met werken, niet veel bijzonders, vanavond lekker rustig aanmorgen ook weer van 9 tot 18
het moet, maar gaat het ook gebeurenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet zondag klaar zijn met mijn scriptie vind ik, want maadag moet ik weer beginnen bij Lidl
'loquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Sehnsucht het volgende:
goooooeeeedeeeennnnnnaavvoooonnnnndddddd!!!!
Halloquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Sehnsucht het volgende:
goooooeeeedeeeennnnnnaavvoooonnnnndddddd!!!!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ga jij is snel naar het centrale topic voor amateurhardlopers![]()
Ik zou zeggen, begin maar vast met verzinnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgende keer niet zo spammen, anders moet ik voor jou ook een spamnaam verzinnen
en daar kom je nu pas achter??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef teardropnl het volgende:
Zeggen ze dat ik aan het spammen ben, maar ondertussen zijn jullie nog steeds aan het praten in een stage topic terwijl jullie allang thuis zitten ! FOEI !
dat gaat toch zeker op zaterdag ook gewoon doorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef teardropnl het volgende:
Zeggen ze dat ik aan het spammen ben, maar ondertussen zijn jullie nog steeds aan het praten in een stage topic terwijl jullie allang thuis zitten ! FOEI !
Spamdropnl vind ik wel een goedequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin maar vast met verzinnen
je moet elkaar toch op de hoogte houden van de plannen die je uitvoerd in het weekendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef teardropnl het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spamdropnl vind ik wel een goede
afgekort tot spamdropquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spamdropnl vind ik wel een goede
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Spamzkieee
Spamcoooooo
SpamBas
PieterSpam
SpamFan
DaSpam
ik ga straks De Lama's kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb besloten dat ik vanavond op de bank ga hangen, tv kijken
DVD??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga straks De Lama's kijken
2x keer in het rijtje van notoire Stage SC spammersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Spamzkieee
Spamcoooooo
SpamBas
PieterSpam
SpamFan
DaSpam
DaFan staat er ook twee keer inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2x keer in het rijtje van notoire Stage SC spammers
of ik daar nou zo trots op moet zijn ;![]()
zij stond er ook nog niet in. Teije moet er ook nog in trouwensquote:
Maandag weer hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Spamzkieee
Spamcoooooo
SpamBas
PieterSpam
SpamFan
DaSpam
is goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik Spam niet!!
En anders is het nog miss-spamfield![]()
ook primaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik Spam niet!!
En anders is het nog miss-spamfield![]()
je mag wel iets vrolijker spammen hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha! Is meer m'n anti-spam!
Spammen is voor losers![]()
Goed hè?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Deansensitized het volgende:
Jij durft, de anderen allemaal hier even losers noemen
ze is de enige meid hier dus ze denk dat we haar wel met respect blijven behandelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Deansensitized het volgende:
Jij durft, de anderen allemaal hier even losers noemen
Niet dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze is de enige meid hier dus ze denk dat we haar wel met respect blijven behandelen![]()
kan natuurlijk ook de andere kant op gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze is de enige meid hier dus ze denk dat we haar wel met respect blijven behandelen![]()
Vertelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook de andere kant op gaan
vandaar ook =>quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook de andere kant op gaan
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef DaFan het volgende:
Lama's!!!
Maar dat onderwerp hebben we al een keer besproken
Lama's is echt vetquote:
Aan het werk, aan het slapen.. stageverslag af te schrijven?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan het werkHoe het is weekend hoor !,
aan het slapen..Volgens mij bewijs ik dat ik niet slaap door hier te posten![]()
stageverslag af te schrijven? Erm was dat ?
iets wat je aan het einde van je stage moest inleverenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
014. 143 Luctor.et.Emergo
020. 124 Houniet
021. 121 teardropnl
057. 073 Deansensitized
105. 053 ReMcOrE
184. 036 PieterBas
slecht dagje voor mequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]weer bovenaan in de sub-league
En weer rond dezelfde plaats
nog maar net in de top 200, amateurquote:
nou, sta ik er nou weer niet inquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
020. 124 Houniet
021. 121 teardropnl
057. 073 Deansensitized
105. 053 ReMcOrE
184. 036 PieterBas
vrij, waarschijnlijk. maar ik kom vast wel even buurten om de stagelopers te vermakenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef teardropnl het volgende:
En waar ben jij maandag dan ?
En dat durf je hier zomaar te meldenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
vrij, waarschijnlijk. maar ik kom vast wel even buurten om de stagelopers te vermaken![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dat durf je hier zomaar te melden![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
JaHet spijt me mede stagiairs ik zal jullie niet lekker maken vanwege het feit dat ik maandag nog een extra dagje kan uitslapen en relaxen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef teardropnl het volgende:
Ik heb nu nog even niets te doen, over 2 uurtjes ga ik even de stad in naar een computer winkel ga ik een laptop kopen zodat ik vanaf morgen lekker in mn bedje door kan Fok!ken FOK!ken
Lekker relaxt is datquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef teardropnl het volgende:
Ik heb nu nog even niets te doen, over 2 uurtjes ga ik even de stad in naar een computer winkel ga ik een laptop kopen zodat ik vanaf morgen lekker in mn bedje door kan Fok!ken
Spamsuchtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spamdrop en Spamsucht zijn weer hard bezig
quote:
Zie net dat ik er ook weer in staquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
020. 124 Houniet
021. 121 teardropnl
057. 073 Deansensitized
105. 053 ReMcOrE
184. 036 PieterBas
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie net dat ik er ook weer in sta![]()
je staat in de top 60, dus ik kroon je tot spammer: Spamsensitizedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer word je spammer?? Ben ik er al bijna?
Spammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie net dat ik er ook weer in sta![]()
Dat kan ik dus welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook tevreden laptop eigenaar, maar in bed Fok!ken is hier niet je van het. Kan niet fatsoenlijk rechtop zitten![]()
Woohoo!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je staat in de top 60, dus ik kroon je tot spammer: Spamsensitized
Als je bijna een topic helemaal in je eentje vol post..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:37 schreef teardropnl het volgende:
Ben 1 dag op Fok! geweest en ben meteen een spammer, moet niet gekker worden
aan mijn eindverslag werken.. nog steedsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen aan het weekend vieren ofzo??
das minderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef vencodark het volgende:
Ik ben er doorheen. Kut opdrachten, kut stage, kut gesprekken, kut school.
Weet niet hoe ik door die opdrachten heen moet komen. Dinsdag komt mijn stagebegeleider langs. Ben bloednerveus want wat als ik streng wordt aangepakt. Ik doe zo mijn best maar het lukt gewoon niet.
Misschien neem ik de boel te serieus en teveel volgens de letter. Kan daar niet tegen. Stageboek is gewoon 1 grote ellendige pleuriszooi. Als ik klaar ben wordt het ritueel verbrand!![]()
Officieel tot 15 juni maar wil eigenlijk alles 1 juni achter de rug hebben qua opdrachten. Dan kan ik 2 weken gewoon daarzo werken zonder in mn achterhoofd dat boek te hebben.quote:
Ik ben gedeeltelijk van de stagehandleiding afgestapt. Ik ga echt geen 30 pagina's zelfreflectie schrijven als het ook in 10-15 kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Officieel tot 15 juni maar wil eigenlijk alles 1 juni achter de rug hebben qua opdrachten. Dan kan ik 2 weken gewoon daarzo werken zonder in mn achterhoofd dat boek te hebben.![]()
Ik heb ook het ecabo stageboek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef Sehnsucht het volgende:
ik moest een ecabo praktijkopleidingsboek maken, een of andere verschrikkelijke stapel papier, met honderden stomme rotvragen die totaal geen enkele raakvlakken hebben met je stage.
gadverdamme, ben blij dat ik dat kreng heb ingevuld. ik denk dat als ik zeker weet dat ik hem niet meer nodig heb dat ik hem dan ritueel ga verbranden.![]()
ja, dat. gelukkig hoefde ik van school alleen maar de vragen te doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook het ecabo stageboek.Is dat die met Arbeidsvoorziening en werkplannen, activiteitenlijsten + vragen en opdrachten?
![]()
Klopt. Maar straks doe ik dat en dan klopt het hele dekselse zooitje niet en hang ik alsnog. Vorig jaar had ik hetzelfde probleem, ik lette veel te veel op dat boek terwijl ik dat gewoon aan de kant moet sodemieteren. Zolang onderdelen maar afgetekent worden maar ja. Vind lastig te bepalen hoe een opdracht juist vervult is. Straks klopt het niet ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk van de stagehandleiding afgestapt. Ik ga echt geen 30 pagina's zelfreflectie schrijven als het ook in 10-15 kan.
Hoera! Iemand weet over welk hels boek ik het heb!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, dat. gelukkig hoefde ik van school alleen maar de vragen te doen.ECABO
Weet je dat ik sinds februari al met die opdrachten bezig ben?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Deansensitized het volgende:
Zegt me allemaal niks... Hoef alleen maar 3 technische verslagen incl daglogboek te maken en een algemeen reflectie dingetje en daarin wat over het bedrijf.
En moet alles nog... voor eind juni
bij mij sloeg het eigenlijk nergens op. m'n stagebegeleider heeft het boek even gecontroleerd, niet te uitgebreid, maar beetje steekproefsgewijs gecontroleerd. die vrouw van school bladerde er 10 seconden, maximaal; ik moest het maar bewaren, voor het geval ik bij een steekproef zou worden gecontroleerd, om het boek echt 100 % te controleren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt. Maar straks doe ik dat en dan klopt het hele dekselse zooitje niet en hang ik alsnog. Vorig jaar had ik hetzelfde probleem, ik lette veel te veel op dat boek terwijl ik dat gewoon aan de kant moet sodemieteren. Zolang onderdelen maar afgetekent worden maar ja. Vind lastig te bepalen hoe een opdracht juist vervult is. Straks klopt het niet ofzo.![]()
Ik heb op het MBO ook dat ding gehad... Ik weet dus hoe kut dat boek is... er stond volgens mij serieus in dat boek.. vraag je stagebegeleider of je een schroevendraaier mag gebruiker..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoera! Iemand weet over welk hels boek ik het heb!Ik probeer me juist te focussen op de opdrachten. Das ook een hel. Waarom geven ze zo'n dom groot boek? Het overzicht is er totaaaaal niet.
![]()
zo gek heb ik het niet gelezen, maar ik heb wel die opdrachten bekeken. wat een onzin staat daar in zeg. stond er iets van, hoe stop je een brand? nou uh.... een brandblusser misschien?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb op het MBO ook dat ding gehad... Ik weet dus hoe kut dat boek is... er stond volgens mij serieus in dat boek.. vraag je stagebegeleider of je een schroevendraaier mag gebruiker..
Stuur mij je opdrachten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
bij mij sloeg het eigenlijk nergens op. m'n stagebegeleider heeft het boek even gecontroleerd, niet te uitgebreid, maar beetje steekproefsgewijs gecontroleerd. die vrouw van school bladerde er 10 seconden, maximaal; ik moest het maar bewaren, voor het geval ik bij een steekproef zou worden gecontroleerd, om het boek echt 100 % te controleren.
boek afgesloten met een 7.5![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo gek heb ik het niet gelezen, maar ik heb wel die opdrachten bekeken. wat een onzin staat daar in zeg. stond er iets van, hoe stop je een brand? nou uh.... een brandblusser misschien?![]()
ik heb alleen de vragen, niet de opdrachten. ik denk ook niet dat onze opleidingen veel raakvlakken hebben. MBO ICT niv. 3 en Sociaal juridisch medewerker is toch wel een groot verschilquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stuur mij je opdrachten.![]()
Ik zit me er echt druk over te maken. Mijn praktijkopleider is best makkelijk hoor, die controleert niet elke letter maar ze weet zelf ook niet wat ze precis met het boek aanmoet. Vorige keer wel gesproken hoe het met de opdrachten loopt maar gesprek liep niet helemaal lekker. Was er écht doorheen.![]()
Hopelijk is dinsdag mijn stagebegeleider (die van school dus) een beetje ok bij me. Meestal is hij ook niet streng maar toch ben ik zenuwachtig.![]()
Is ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb alleen de vragen, niet de opdrachten. ik denk ook niet dat onze opleidingen veel raakvlakken hebben. MBO ICT niv. 3 en Sociaal juridisch medewerker is toch wel een groot verschil![]()
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje.![]()
Je weet iig een beetje waar ik het over heb. De opdrachten staan heel letterlijk beschreven en ik wordt daar niet goed van. Het is echt veel.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje.![]()
Je weet iig een beetje waar ik het over heb. De opdrachten staan heel letterlijk beschreven en ik wordt daar niet goed van. Het is echt veel.![]()
ja, inderdaad. net of het volstrekt normaal is dat je een willekeurige server uit het rek trekt om er onderhoud aan te plegen...zie je de telefoongesprekken al voor je;quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... en soms kan je die opdrachten niet eens uitvoeren..
![]()
ik heb er nog veel meer hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Begin jij niet met die smileys?? Denk net even van Houniet af te zijn
Dát is nog het ergste :squote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... en soms kan je die opdrachten niet eens uitvoeren..
![]()
Ghehe doe gewoon mee:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
die plaats ik even bij m'n favorietenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghehe doe gewoon mee:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
was bij mij ook een vraag/opdracht.. update de virusscanners in het bedrijf..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, inderdaad. net of het volstrekt normaal is dat je een willekeurige server uit het rek trekt om er onderhoud aan te plegen...zie je de telefoongesprekken al voor je;
collega: ik krijg de melding dat een server plat is gegaan, ik kan niet werken!!!
ik: ja, sorry, ik moet voor m'n stage nu eenmaal een server uitschakelen om er onderhoud aan te plegen?
collega: hoe lang gaat dat dan nog duren, potverdrie?
etc. etc.
dat gaat toch niet![]()
Opdrachten van een sick mind.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Deansensitized het volgende:
Wat zijn dat voor vage opdrachten man...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Opdrachten van een sick mind.
Ik weet nog wel een opdracht voor hem of haar die dat boek heeft bedacht.![]()
![]()
Das te makkelijk. Deze persoon moet gestraft worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef Deansensitized het volgende:
Hangen?
Hey, mooi onderschrift, van wie is die regel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das te makkelijk. Deze persoon moet gestraft worden.![]()
Die is van mijzelf!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, mooi onderschrift, van wie is die regel?
Don't you worry about a thing. Just choose a song and sing. Be happy or be sad, but holding in is just to bad.
het onderschrift is vast wel te koopquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is van mijzelf!![]()
Vind je hm goed?
Euhm, wat bied je?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het onderschrift is vast wel te koop
ik hoef 'em niet te kopen, ik heb mijn eigen onderschriftquote:
Puh, jouw onderschrift is niet half zo diepzinnig als mijn onderschrift.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoef 'em niet te kopen, ik heb mijn eigen onderschrift
ik hoef helemaal geen dieptriestzinnig onderschrift te hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puh, jouw onderschrift is niet half zo diepzinnig als mijn onderschrift.![]()
I was only kidding.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoef helemaal geen dieptriestzinnig onderschrift te hebben
toch een respectabele 5e plaatsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
020. 124 Houniet
021. 121 teardropnl
057. 073 Deansensitized
105. 053 ReMcOrE
184. 036 PieterBas
Spamhoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]weer bovenaan in de sub-league
En weer rond dezelfde plaats
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
quote:
ja, hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
en morgen voetbalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
vanavond geen feesttentmaar wel Deepack @ Radstake
![]()
dat zeggen ze allemaal, maar ondertussenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga puur voor de HS-zaal en de optredens![]()
waar zou ik dan voor moeten komen??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen
weet ik veel. ik ken die hele activiteit nietquote:
de snackbar is mooi werk, voor de rest altijd te vinden in de HS-zaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
weet ik veel. ik ken die hele activiteit niet
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de snackbar is mooi werk, voor de rest altijd te vinden in de HS-zaalheel af en toe voor een echte band naar de bandzaal, maar dat is niet echt vaak
tit-grabbing FTWquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Jep
En ik ga met dit op stap![]()
[afbeelding]
met "dit" ook gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Jep
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met "dit" ook gewoon
verder ziet het eruit
![]()
goedemoooooorgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Jep
[afbeelding]
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:20 schreef Casual-T het volgende:
WTF is hier aan de hand in het weekend..![]()
Wat een drukte..quote:
Is toch niet zo leuk als tegen anderenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
inderdaad spamdropnl!heerlijk tegen jezelf zitten praten?
![]()
Goedemorgen!quote:Op zondag 20 mei 2007 10:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Is toch niet zo leuk als tegen anderen
Goedemorgen allemaal
Zal ik dan maar helpenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat deze vandaag nog even vol moet zodat we de nieuwe week met een nieuw topic kunnen beginnen!!
Op de een of andere manier denk ik det je gelijk hebtquote:Op zondag 20 mei 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
deze raakt vandaag heus nog wel vol, zeker als straks de voetbal begint
en met spamdrop erbij zal het helemaal geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik det je gelijk hebt
nou dan wachten we rustig af!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik det je gelijk hebt
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en met spamdrop erbij zal het helemaal geen probleem moeten zijn
veel plezierquote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan wachten we rustig af!ik kan niet mee praten over voetbal, zit strax zes en een half uur in de trein! HEERLIJK heb er zin in!
Dank je!quote:
Zou ik ook maar doen als ik jou wasquote:
Ik kan gewoon niet andersquote:Op zondag 20 mei 2007 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen als ik jou was
Edit: teardropnl stylz!!!![]()
En dan noemen jullie mij een spammerquote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Dagcijfers van zaterdag 19 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
012. 118 Luctor.et.Emergo
051. 062 Deansensitized
137. 036 vencodark
218. 027 PieterBas
225. 026 Houniet
Lector heeft vast over je heen gekeken!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij een spammer
ik sta altijd rond dezelfde plek, dus voor mij is het niet spammen en ik zit niet alleen in dit topicquote:Op zondag 20 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
denk ik ook, ik zal nog eens zoekenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lector heeft vast over je heen gekeken!![]()
Dat kan nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lector heeft vast over je heen gekeken!![]()
Zoveel heb ik gister niet gepost.... (geloof ik)quote:Op zondag 20 mei 2007 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
denk ik ook, ik zal nog eens zopeken
hoop jequote:Op zondag 20 mei 2007 12:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zoveel heb ik gister niet gepost.... (geloof ik)
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
ik zag het ook al ja... Gister niet... vrijdag wel! en ook genoeg posts op vrijdag!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
of ze zijn je bij de stand vergeten, maar je staat er niet in teardrop bij vrijdag wel, maar van zaterdag niet
ben er ookquote:Op zondag 20 mei 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
Luctor kom je ook zo hierheen [CL Play-off] AZ - Ajax.
klein uurtje verder...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat deze vandaag nog even vol moet zodat we de nieuwe week met een nieuw topic kunnen beginnen!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |