quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Zal hier wel drukker worden zo rond vrijdag. Dan begint iedereen de boel even op te stoken.
Dan vallen de termen 'gloryhunters', 'neuzen', 'kutklappers', 'vieze Joden' en 'Wegereef' weer om de haverklap en zitten we zo aan topic #4 tegen de tijd dat de wedstrijd nog moet beginnen.
AZ![]()
Ik zet wel ff een gorilla neer in het topic hiernaast, dan rennen ze allemaal hierheen.quote:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20981quote:Vier vraagtekens bij AZ voor duel tegen Ajax
ALKMAAR- Louis van Gaal zal pas op het laatste moment een beslissing nemen over het al dan niet meespelen van Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Boy Waterman en Ryan Donk. Die vier spelers vormen de twijfelgevallen bij AZ in aanloop naar AZ-Ajax. “Koevermans kan waarschijnlijk helemaal niet meedoen; Dembélé is een vraagteken en Waterman en Donk zijn ook twijfelachtig.”
Het viertal trainde vrijdagochtend apart na de twee dagen rust die de selectie van Louis van Gaal had gekregen. “Ik wacht tot het laatste ogenblik met de beslissing”, maakte de trainer van AZ duidelijk.
Trainingskamp
Zaterdag gaat AZ na de openbare ochtendtraining naast het DSB Stadion in trainingskamp in Schoorl.
Idd, ik hoop op een 1-1 of 1-2quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef Huntelaarrr het volgende:
Zowel AZ als Ajax waarschijnlijk niet op volle sterkte.. Hopelijk wordt dit een gelijkspelletje en maakt Ajax het een week later in eigen huis af:)
12:30 wedstrijdenquote:
Luingequote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Welke scheids gaat deze editie van AZ-Ajax trouwens kapot fluiten?
Nou ja, op hoop van zegen dan maarquote:
Henk is er blij meequote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou ja, op hoop van zegen dan maar
Toch niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Zal hier wel drukker worden zo rond vrijdag. Dan begint iedereen de boel even op te stoken.
Dan vallen de termen 'gloryhunters', 'neuzen', 'kutklappers', 'vieze Joden' en 'Wegereef' weer om de haverklap en zitten we zo aan topic #4 tegen de tijd dat de wedstrijd nog moet beginnen.
AZ![]()
Alles komt goed.quote:
ernstig hequote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef BadRabbit het volgende:
Dat publiek ook weerSorry hoor, maar je staat echt voor lul met zo'n klapper
Toch maar niet 4,50quote:Op zondag 20 mei 2007 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ik wel even ga kijken. Hopelijk een spektakel.
veel spannenderquote:Op zondag 20 mei 2007 12:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch maar niet 4,50
doe het wel met langs de lijn.
wattdan? staan er schimmelkazen opquote:Op zondag 20 mei 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
Wat een lelijke doeken ook.
quote:
Ik ben ook benieuwd hoe Perez het gaat doen.. Laat ie zich maar eens bewijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:30 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat Perez het waarmaakt, als hij invalt vaak wel, als hij vanaf het begin speelt wat minder...
helemaal omdat Sneijder nu weggaatquote:Op zondag 20 mei 2007 12:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe Perez het gaat doen.. Laat ie zich maar eens bewijzen.
Dat heeft hij al vaak genoeg gedaan hoor ....quote:
en dat kan je niet kopen ofzo..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef 2Drix het volgende:
Wat stond er op dat doek?
iets en dan je maakt historie
Je koopt geen historie, je maakt historie.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef 2Drix het volgende:
Wat stond er op dat doek?
iets en dan je maakt historie
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je koopt geen historie, je maakt historie.
Leuke avatar!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Wissels: Gentenaar, Lindenbergh, De Mul, Mitea, Sarpong. [afbeelding]
Dat ze scoren? Ja, raar volk.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef firecow het volgende:
pleuris klappppers wateen SNEU volk, ze vinden het nog leuk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |