Welk amusement?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er zin in.
Je kan zeggen wat je wil, maar de Play-offs zorgen wel voor amusement.
bla bla bla, vorig seizoen, bla bla bla?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welk amusement?
Dat wij een 2e plaats hebben en nu nog eens moeten gaan bewijzen in 4 moment opnames dat we ook echt 2e hadden moeten zijn?
Belachelijk amusement.
Liever een mooie bekerfinale na de competitie als die pay-offsquote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er zin in.
Je kan zeggen wat je wil, maar de Play-offs zorgen wel voor amusement.
Maar verliezen desondanks toch met 2-0.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Makkie voior Ajax.. AZ zit er duidelijk doorheen, Twente was ook veel beter vandaag.
Ja dus?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
bla bla bla, vorig seizoen, bla bla bla?
Bla blaquote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
bla bla bla, vorig seizoen, bla bla bla?
Ajax is altijd nummer 1.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Het is eerst AZ - Ajax en niet nu zoals in TT![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Het is eerst AZ - Ajax en niet nu zoals in TT![]()
Inderdaad, beetje hypocriet gedoe.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bla bla
Iedeeen roept maar *vorig jaar hoord je die joden niet*
Nou ik kan me herinerren dat sommige supporers toen ook met een anti plee offs campagne bezig waren
Kut play offs
Nu kunnen we wel aantreden met een goede keeper, en een fitte selectie.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog steeds moeten we een keer van Ajax winnen in 90 minuten, want eigenlijk hebben we 3 keer gelijk gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |