quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Zal hier wel drukker worden zo rond vrijdag. Dan begint iedereen de boel even op te stoken.
Dan vallen de termen 'gloryhunters', 'neuzen', 'kutklappers', 'vieze Joden' en 'Wegereef' weer om de haverklap en zitten we zo aan topic #4 tegen de tijd dat de wedstrijd nog moet beginnen.
AZ![]()
Ik zet wel ff een gorilla neer in het topic hiernaast, dan rennen ze allemaal hierheen.quote:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=20981quote:Vier vraagtekens bij AZ voor duel tegen Ajax
ALKMAAR- Louis van Gaal zal pas op het laatste moment een beslissing nemen over het al dan niet meespelen van Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Boy Waterman en Ryan Donk. Die vier spelers vormen de twijfelgevallen bij AZ in aanloop naar AZ-Ajax. “Koevermans kan waarschijnlijk helemaal niet meedoen; Dembélé is een vraagteken en Waterman en Donk zijn ook twijfelachtig.”
Het viertal trainde vrijdagochtend apart na de twee dagen rust die de selectie van Louis van Gaal had gekregen. “Ik wacht tot het laatste ogenblik met de beslissing”, maakte de trainer van AZ duidelijk.
Trainingskamp
Zaterdag gaat AZ na de openbare ochtendtraining naast het DSB Stadion in trainingskamp in Schoorl.
Idd, ik hoop op een 1-1 of 1-2quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef Huntelaarrr het volgende:
Zowel AZ als Ajax waarschijnlijk niet op volle sterkte.. Hopelijk wordt dit een gelijkspelletje en maakt Ajax het een week later in eigen huis af:)
12:30 wedstrijdenquote:
Luingequote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Welke scheids gaat deze editie van AZ-Ajax trouwens kapot fluiten?
Nou ja, op hoop van zegen dan maarquote:
Henk is er blij meequote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou ja, op hoop van zegen dan maar
Toch niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Zal hier wel drukker worden zo rond vrijdag. Dan begint iedereen de boel even op te stoken.
Dan vallen de termen 'gloryhunters', 'neuzen', 'kutklappers', 'vieze Joden' en 'Wegereef' weer om de haverklap en zitten we zo aan topic #4 tegen de tijd dat de wedstrijd nog moet beginnen.
AZ![]()
Alles komt goed.quote:
ernstig hequote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef BadRabbit het volgende:
Dat publiek ook weerSorry hoor, maar je staat echt voor lul met zo'n klapper
Toch maar niet 4,50quote:Op zondag 20 mei 2007 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ik wel even ga kijken. Hopelijk een spektakel.
veel spannenderquote:Op zondag 20 mei 2007 12:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch maar niet 4,50
doe het wel met langs de lijn.
wattdan? staan er schimmelkazen opquote:Op zondag 20 mei 2007 12:30 schreef RayMania het volgende:
Wat een lelijke doeken ook.
quote:
Ik ben ook benieuwd hoe Perez het gaat doen.. Laat ie zich maar eens bewijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:30 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat Perez het waarmaakt, als hij invalt vaak wel, als hij vanaf het begin speelt wat minder...
helemaal omdat Sneijder nu weggaatquote:Op zondag 20 mei 2007 12:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe Perez het gaat doen.. Laat ie zich maar eens bewijzen.
Dat heeft hij al vaak genoeg gedaan hoor ....quote:
en dat kan je niet kopen ofzo..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef 2Drix het volgende:
Wat stond er op dat doek?
iets en dan je maakt historie
Je koopt geen historie, je maakt historie.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef 2Drix het volgende:
Wat stond er op dat doek?
iets en dan je maakt historie
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je koopt geen historie, je maakt historie.
Leuke avatar!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Wissels: Gentenaar, Lindenbergh, De Mul, Mitea, Sarpong. [afbeelding]
Dat ze scoren? Ja, raar volk.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef firecow het volgende:
pleuris klappppers wateen SNEU volk, ze vinden het nog leuk ook
Hulde Raymaniaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:37 schreef Houniet het volgende:
AJAAX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Hou je nou effe in Vakkiequote:Op zondag 20 mei 2007 12:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat kappen? Ben gewoon blij dat er gescoord is.
Tyfus mods hier![]()
Als je hier bent gekomen om weer eens de boel te verzieken mag je gelijk wegwezen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat kappen? Ben gewoon blij dat er gescoord is.
Tyfus mods hier![]()
Ja, idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wel een hele domme fout van Urby bij die goal
arm uit de kom ofzo..quote:
Max-Westerman moet je aanpakken die lacht om een blessure van Jenner. Niet mensen die Juichen om een goalquote:Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je hier bent gekomen om weer eens de bedoel te verzieken mag je gelijk wegwezen.
"Wat" onzeker?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Het ziet er wat onzeker uit achterin bij Ajax..
Goede actie Babel trouwens, ook goede redding.
Kom op man, wat deden jullie bij de blessure van Leonardo dan...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Max-Westerman moet je aanpakken die lacht om een blessure van Jenner. Niet mensen die Juichen om een goal![]()
Ga toch weg, heilig boontje.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Max-Westerman moet je aanpakken die lacht om een blessure van Jenner. Niet mensen die Juichen om een goal![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Werd ook verwijderdquote:Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom op man, wat deden jullie bij de blessure van Leonardo dan...
Ach gut, heb je je eierdop weer op jongen?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef Eilanden het volgende:
Jongens laten we het nou gewoon effe leuk houden in dit live topic ... zo'n 95% van de mensen hier lukt dat wel
Jou seizoen is wel geslaagd als jullie geen CL halen?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
nog wat frustraties van jullie glorieus seizoen
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:41 schreef Eilanden het volgende:
Jongens laten we het nou gewoon effe leuk houden in dit live topic ... zo'n 95% van de mensen hier lukt dat wel
Jouw seizoen, Ali........quote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jou seizoen is wel geslaagd als jullie geen CL halen?![]()
Hard zetten en naar de keuken lopen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
kut me koffie is opwil niet achter de radio vandaan
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hard zetten en naar de keuken lopen.
Geen wedstrijd zonder koffie, dus gewoon nieuwe halenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
kut me koffie is opwil niet achter de radio vandaan
ik moet drie verdiepingen naar benedenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hard zetten en naar de keuken lopen.
Via internet zekerquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Dos37 het volgende:
WTF langs de lijn loopt achter
quote:
Ja of ligt het daaraan.quote:
Inderdaad! Copy-catsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef Jnk18 het volgende:
rofl dat publiek met hun je moeder is een hoer tegen sneijder, wat een nepperds
Oh, das kut dan ja.quote:
word aan gewerktquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iemand de goal van Sneijder al?
Gewoon netjes schot, Boy kansloosquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iemand de goal van Sneijder al?
Onzin.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
Ajax gewoon beter
ik stuur wel een smsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, das kut dan ja.
Huisgeootje lief vragen of hij/zij koffie wil zetten omdat je met iets van levensbelang bezig bent en het zelf even niet kan doen?
ajax ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk heeft AZ niks te zoeken in de CL, tegen grote ploegen en in belangrijke wedstrijden presteren ze relatief weinig![]()
Inderdaad. Deze goal kan gezien de gelijke spelen dit seizoen wel eens heel belangrijk worden.quote:
beter Uefa Cup iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk heeft AZ niks te zoeken in de CL, tegen grote ploegen en in belangrijke wedstrijden presteren ze relatief weinig![]()
Ajax wel dan, die spelen ook naief tegen de grote ploegen. Laat Ajax dan maar eens gaan presteren in de Champions League.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Ik denk dat er eerlijk gezegd niet zoveel verschil zal zijn tussen beiden ploegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Als je Feyenoord niet meeteld, hebben Ajax en AZ toch hetzelfde gepresteerd tegen de grote ploegen?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Nee, Ajax presteert de laatste jaren lekker veel op dat podiumquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
ze beheersen het snel tikken goedquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
AZ is flink wat sterker...
Precies.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, Ajax presteert de laatste jaren lekker veel op dat podium![]()
uiteindelijk wellicht wel jah, beiden eruit tegen werder etc etcquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als je Feyenoord niet meeteld, hebben Ajax en AZ toch hetzelfde gepresteerd tegen de grote ploegen?
+ dat ik denk dat het verrassingselement weg is omdat dan alle assistenttrainers op AZ worden gezet. Daar hadden ze veel voordeel de voorgaande jarenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Positiespel is over het algemeen goed verzorgd bij AZquote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ze beheersen het snel tikken goed
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf. Ajax hoort toch gewoon bij CL. AZ is voor de UEFA Cupquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fuck, Sneijder staat op scherp hoor ik net..
ja die mag GEEN geel krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fuck, Sneijder staat op scherp hoor ik net..
Precies, zie zonet ook... jaliens staat een meter of 8 voor de 16, en gaat gewoon wat overspelen en zoeken naar een gaatje in de verdediging. Ajax is veel te gehaast.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Positiespel is over het algemeen goed verzorgd bij AZ
Moeten ze eerst wel de voorronde zien door te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf. Ajax hoort toch gewoon bij CL. AZ is voor de UEFA Cup
Ik zou AZ ook wel eens in de CL willen zien ... op UEFA niveau doen ze het niet echt slechtquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo slimquote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wel de voorronde zien door te komen.
Ik hoop niet dat julie dan weer zo naief spelen zoals vorig jaar tegen Fc Kopgenhagen.![]()
Op basis van de stand van dit seizoen heb je gelijk... Maar Ajax had vorig jaar onterecht de voorrondes gehaald. Dat bleek ook wel tegen Kopenhagen..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Niet dit jaar, over een jaar of 3!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zou AZ ook wel eens in de CL willen zien ... op UEFA niveau doen ze het niet echt slecht
Op basis van wat?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Meer Stam achterin..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef 2Drix het volgende:
Ajax mist echt Gabri en Davids mist op het middenveld
Mijn bandbreedte!quote:
nopequote:Op zondag 20 mei 2007 12:55 schreef StarGazer het volgende:
Is de Zeeuw geschorst voor volgende week?
Op basis van het verleden. AZ in de CL klopt gewoon nietquote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Op basis van het verleden. AZ in de CL klopt gewoon niet
Mja, eens moet de eerste keer zijn natuurlijk..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Dat noemt men een sterkere competitie over het geheel.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
met zijn dochterquote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Emanuelson is verdomme een drama. Waar is die gozer in hemelsnaam mee bezig?
Ja, verschrikkelijk. Echt een van z'n slechtste wedstrijden die ik hem heb zien spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Emanuelson is verdomme een drama. Waar is die gozer in hemelsnaam mee bezig?
net als begin van de wedstrijd zeker?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Nieuws = Ajax goal.
afonso alves halen van dat geldquote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg wat een fucking goeie goal.. aanname perfect.. actie.. klaarleggen.. geplaatst vlammend schot..
Fuck wat gaan we hem missen![]()
En toch blijf ik erbij dat die AZ'er hem wel iets strakker had kunnen dekken...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg wat een fucking goeie goal.. aanname perfect.. actie.. klaarleggen.. geplaatst vlammend schot..
Fuck wat gaan we hem missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |