die donkerharige is toch getrouwd met Ashley Cole ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:36 schreef Berkery het volgende:
Die ene die getrouwd is met die voetballer
jup.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef bigshadow het volgende:
Nieuwe Artic monkeys - Favorite worst nightmare
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef bartrid het volgende:
Die had ik gelukkig niet geweten.
Nou, zeg het maarquote:heeft
gevraagd om samen met hem het nummer 'Gebroken' te zingen. Het liedje wordt de Nederlandstalige versie van het duet 'Les séparès' van de Franse chansonnier Julien Clerc. "Het timbre van de zangeres met wie Julien dit nummer zingt, deed me denken aan mijn goede vriendin en vakgenote
", zegt
dinsdag in De Telegraaf.
Dat is 1,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:44 schreef ScottTracy het volgende:
Willeke Alberti (die andere dan)?
Das twee,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
Rob de Nijs dacht ik.
ben wel weer ff ofline
Die kende ik amper.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef ranja het volgende:
Ruud Gullit - Not the Dancing Kind
Maar toen was 'ie allang geen Feyenoorder meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Die kende ik amper.
Ik zocht gewoon Revelation Time - South Africa, maar deze is ook top.
Knoei +1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef Knoei het volgende:
dat album heb ik laatst nog in de plaatboef gezien
F$@k me USA
p.s. niet gekocht, moet hem toch is een keer gaan luisteren
't Is het meest bekende nummer van een oude punkband, waarvan er nu een review op de FP staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:05 schreef cafca het volgende:
als het in Berkery's top 100 staat is de kans best groot dat ik het ken....
Het is een band, waarvan de drummer en deze bassist jarenlang van de aardbodem leken verdwenen, terwijl de gitarist furore maakte in de popmuziek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef cafca het volgende:
Ah, natuurlijk...Alternative Ulster.
verder geen idee...ik wist niet eens dat ze nog bestonden
Foxton.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef cafca het volgende:
Die van de Jam? Bruce dinges.....
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Simple Minds?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Dire Straits? Met Mark Knopfler op rechts?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ultravox
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:50 schreef Neleos het volgende:
Thin Lizzy?
Warm, maar nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef Berkery het volgende:
Ash?
quote:And Mister Murphy
Likes his Jackanory
Holsten Export times three
Jimi Hendrix and Thin Lizzy
Annie...
quote:Johnny drinks, Johnny drinks,
Johnny drinks Johnnie Walker
Till he runs up a bill
The Pope couldn't pay
Hoe heette de voorloper van Doe Maar waar twee van hun leden in speelden ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
doe maar
Jan Rap en zn maat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef cafca het volgende:
Henny heefy de soundtrack voor Filmpje gemaakt?
Dat was nog behoorlijk recent jaquote:
dat is dan nog altijd Red Krossquote:Op zondag 20 mei 2007 18:23 schreef peaceman het volgende:
red cross
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik zie helemaal geen afbeelding
The Brandos dan vermoedelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen na wat kopieer- en plakwerk een jonge Marlon Brando te herkennen, dus gok ik er op dat Brando bedoeld wordt?
Ik zie net dat Marlon Brando in een film heeft gespeeld met de titel 'Guys & Dolls'.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg. Het gaat om de rol die Marlon speelde in mijn favoriete film all time
Waar zie je dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie net dat Marlon Brando in een film heeft gespeeld met de titel 'Guys & Dolls'.
Dat moet het dan wel zijn...![]()
Ha, eindelijk reaktie...quote:
quote:Voor het tweede album zou de band de studio ingaan om het nummer "In the garden of Eden" op te nemen De artiesten zijn echter zo "bevlogen" dat de opname ontaardt in een gedrogeerde freestyle jamsessie. Als de heren de volgende dag weer helder zijn en de opname terugluisteren blijkt de song 17 volle minuten te duren (ipv maximaal 10) en vooral blijkt het refrein ("In the garden of Eden) totaal onverstaanbaar te zijn geworden. Het resultaat klinkt echter energiek en catchy genoeg om het in de nieuwe vorm op de plaat te zetten. De titel wordt gewijzigd in "" en het album zou uiteindelijk dezelfde naam krijgen. Dit nummer werd een gigantische hit en is eigenlijk ook hun enige hit die ze gehad hebben.
Zo zo, echt moeilijk was ie niet kennelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
In-A-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly.
Als dat zo is (ik heb zelf geen idee), dan begrijp ik dequote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef bukgeit het volgende:
Kanker?
Die zet ik bij zo'n beetje elke post en in ieder geval Jackson heeft een nummer genaamd Cancer (en de ziekte dus niet zelf, dus dequote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat zo is (ik heb zelf geen idee), dan begrijp ik de [afbeelding]-smilie bij de post van Litpho niet zo heel erg goed...
Een ander bandlid, bassist Graham Maby. De drummer is in 1980 de muziekbusiness uitgestapt en een muziekzaak begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef Knoei het volgende:
zit de drummer van de achtergrond band van Joe Jackson nu bij they might be giants ofzo? of een ander bandlid? Ik zou verder die hint niet helemaal begrijpen.....
Die binnen 2 minuten twee keer geheel juist beantwoord is, voor de volledigheidquote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Mwoah, toch 3 vragen binnen 36 uur, waarvan er één nog open staat, er één uiteindelijk maar goedgekeurd is en er één binnen 2 minuten geheel juist beantwoord is.
Afwisseling genoeg, lijkt me...![]()
Nou, enorm.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Mwoah, toch 3 vragen binnen 36 uur, waarvan er één nog open staat, er één uiteindelijk maar goedgekeurd is en er één binnen 2 minuten geheel juist beantwoord is.
Afwisseling genoeg, lijkt me...![]()
Nietes!quote:
Wie/wat zijnquote:Zangervan
werd op 9 maart dood aangetroffen in zijn huis. Nu blijkt dat hij door koolmonoxidevergifteging om het leven is gekomen. De 55-jarige
had zich in zijn badkamer opgesloten met twee houtskool bbq's. Daarnaast heeft hij doormiddel van briefjes aan deuren er ook voor gezorgd dat degene die hem zou vinden gewaarschuwd was voor zijn dood en de aanwzigheid van het giftige gas. De zanger zou het uit eenzaamheid hebben gedaan. Dat stond tenminste in zijn zelfmoordbrief, die op zijn lichaam in de badkamer werd gevonden. Zijn aanstaande vrouw, Pamela Sullivan, deed de gruwelijke vondst die ochtend. Na het zien van een slang die vanaf de uitlaat van
's auto naar de badkamer leidde, belde ze gelijk de politie.
Het zou wel tijd worden na hun Hell Freezes Over, maar nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef ranja het volgende:
Eagles?
Juistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:48 schreef bartrid het volgende:
Niet de Manic Street Preachers?
n0r +1quote:
Juist,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jefferson airplane - somebody to love ?
En wie was de bekendste zangeres die reageerde?quote:"Interested female vocalists write 1864 douglas blvd. lousville, ky. 40205."
Een van Caesar, ff denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:07 schreef belsen het volgende:
Ik ken de band eik niet.
Albini heeft een Excelsiorplaat geproduceerd. Welke?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef bukgeit het volgende:
Leaving Sparks.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ilse Delange
quote:"De 30-jarige blondine zegt dat ze het 'superleuk' vond om te maken."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Faithless
D'r staat toch "zijn de harde kern van .....". Dan wil ik natuurlijk weten wat er op de puntjes moet staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef the__watcher het volgende:
hoeft alleen de formatie maar geraden te worden of ook de voornaam ?
er word ook regelmatig gevraagd wat er op de plaats van eenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat toch "zijn de harde kern van .....". Dan wil ik natuurlijk weten wat er op de puntjes moet staan.
Ik (en ik geloof de meesten) vragen dan vaak wel expliciet "wie of wat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:52 schreef the__watcher het volgende:
[..]
er word ook regelmatig gevraagd wat er op de plaats van eenmoet komen maar het is nu duidelijk
Vraagteken had niet gehoeven...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Delain?
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Lacuna Coil
Bukgeit+1quote:
Goeie lijst. Volgens mij haal je wel de schrijfwijze van fIREHOSE en Fireside door elkaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef belsen het volgende:In Flames Flaming Lips Flaming Groovies Flaming Sideburns Brand New Heavies fIRESIDE The Arcade Fire Amusementparks On Fire Tokyo Fire Brigade Firehose
Nee, daarna nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef schaap001 het volgende:
Tien uitgebluste bands?
Stones
Who
Eagles
etc...![]()
Wie zijn dit?:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef belsen het volgende:
Wat is nu de meest logische vervolgvraag?
Tien brandweerbandsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef belsen het volgende:
Wat is nu de meest logische vervolgvraag?
Bingo.quote:
Wie was ze?quote:Oh, we stayed up late
Henry Winterman Cigars
And she never told me her name
Hij had een bijnaam voor haar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef ranja het volgende:
tja, als de zanger het al niet weet hoe moeten wij het dan weten?
quote:Today I slept in the chair by the window
It felt as if you'd returned
I thought that you were standing over me
When I woke there was no-one there...
I still love you
Dat is het dus inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zou het The Girl From Mars kunnen zijn..
quote:His wicked sense of humour
suggests exciting sex
his fingers focus on her
touches, he's
he believes in beauty
he's
Van wie is dan dit relaas?quote:Mijn vader verliet ons toen ik drie was en hij liet niet veel achter voor mijn moeder en mij. Slechts een oude gitaar en een lege fles drank. Wel, ik neem hem niet kwalijk dat hij ervandoor ging en nooit meer iets van zich liet horen. Maar het gemeenste dat hij gedaan heeft, voor hij wegging, was hoe hij mij noemde.
Lucille doet niet wat moeder wil.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Belsen, heeft Lucille het te druk met de Mis-verkiezing?
Sue?quote:
Beetje niet Kim Deal, uberhaupt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef bukgeit het volgende:
Kim Deal? Beetje mager, dan.
Nee, maar wel vervolgvraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef belsen het volgende:
Sue Townsend?
met een y aan het eind eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef bartrid het volgende:
Lijkt me goed, game on.
bukgeit+1quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef bukgeit het volgende:
Connor Oberst - Bright Eyes
Yup!quote:
Frusciantequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
John Fruciredhotchillipeppi volgens mij.
Ben ook naar bed trouwens
Klopt wel, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij klopt dat niet, maar ik weet niet wie het wél was.
quote:werkt aan comeback
De in de jaren 90 befaamde bandheeft vandaag hun eerste concert in tien jaar aangekondigd. Tevens heeft de band bekend gemaakt te werken aan nieuw materiaal.
Op de MySpace van de band valt te lezen dat ze zullen optreden op een festival met de naam All Tomorrow's Parties Nightmare Before Christmas.
Deze zal plaatsvinden van 7 tot en met 9 december in het Britse Minehead. De show is hun eerste show in tien jaar, als we tenminste een geheim concert afgelopen februari ineven niet meerekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |