Die binnen 2 minuten twee keer geheel juist beantwoord is, voor de volledigheidquote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Mwoah, toch 3 vragen binnen 36 uur, waarvan er één nog open staat, er één uiteindelijk maar goedgekeurd is en er één binnen 2 minuten geheel juist beantwoord is.
Afwisseling genoeg, lijkt me...![]()
Nou, enorm.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Mwoah, toch 3 vragen binnen 36 uur, waarvan er één nog open staat, er één uiteindelijk maar goedgekeurd is en er één binnen 2 minuten geheel juist beantwoord is.
Afwisseling genoeg, lijkt me...![]()
Nietes!quote:
Wie/wat zijnquote:Zangervan
werd op 9 maart dood aangetroffen in zijn huis. Nu blijkt dat hij door koolmonoxidevergifteging om het leven is gekomen. De 55-jarige
had zich in zijn badkamer opgesloten met twee houtskool bbq's. Daarnaast heeft hij doormiddel van briefjes aan deuren er ook voor gezorgd dat degene die hem zou vinden gewaarschuwd was voor zijn dood en de aanwzigheid van het giftige gas. De zanger zou het uit eenzaamheid hebben gedaan. Dat stond tenminste in zijn zelfmoordbrief, die op zijn lichaam in de badkamer werd gevonden. Zijn aanstaande vrouw, Pamela Sullivan, deed de gruwelijke vondst die ochtend. Na het zien van een slang die vanaf de uitlaat van
's auto naar de badkamer leidde, belde ze gelijk de politie.
Het zou wel tijd worden na hun Hell Freezes Over, maar nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef ranja het volgende:
Eagles?
Juistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:48 schreef bartrid het volgende:
Niet de Manic Street Preachers?
n0r +1quote:
Juist,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jefferson airplane - somebody to love ?
En wie was de bekendste zangeres die reageerde?quote:"Interested female vocalists write 1864 douglas blvd. lousville, ky. 40205."
Een van Caesar, ff denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:07 schreef belsen het volgende:
Ik ken de band eik niet.
Albini heeft een Excelsiorplaat geproduceerd. Welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |