Ik zie net dat Marlon Brando in een film heeft gespeeld met de titel 'Guys & Dolls'.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg. Het gaat om de rol die Marlon speelde in mijn favoriete film all time
Waar zie je dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie net dat Marlon Brando in een film heeft gespeeld met de titel 'Guys & Dolls'.
Dat moet het dan wel zijn...![]()
Ha, eindelijk reaktie...quote:
quote:Voor het tweede album zou de band de studio ingaan om het nummer "In the garden of Eden" op te nemen De artiesten zijn echter zo "bevlogen" dat de opname ontaardt in een gedrogeerde freestyle jamsessie. Als de heren de volgende dag weer helder zijn en de opname terugluisteren blijkt de song 17 volle minuten te duren (ipv maximaal 10) en vooral blijkt het refrein ("In the garden of Eden) totaal onverstaanbaar te zijn geworden. Het resultaat klinkt echter energiek en catchy genoeg om het in de nieuwe vorm op de plaat te zetten. De titel wordt gewijzigd in "" en het album zou uiteindelijk dezelfde naam krijgen. Dit nummer werd een gigantische hit en is eigenlijk ook hun enige hit die ze gehad hebben.
Zo zo, echt moeilijk was ie niet kennelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
In-A-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly.
Als dat zo is (ik heb zelf geen idee), dan begrijp ik dequote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef bukgeit het volgende:
Kanker?
-smilie bij de post van Litpho niet zo heel erg goed...
Die zet ik bij zo'n beetje elke post en in ieder geval Jackson heeft een nummer genaamd Cancer (en de ziekte dus niet zelf, dus dequote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat zo is (ik heb zelf geen idee), dan begrijp ik de [afbeelding]-smilie bij de post van Litpho niet zo heel erg goed...
is minder erg dan hij lijkt), maar dit is alsnog te vergezocht. Het zit hem niet in overeenkomsten in repertoire.
Een ander bandlid, bassist Graham Maby. De drummer is in 1980 de muziekbusiness uitgestapt en een muziekzaak begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef Knoei het volgende:
zit de drummer van de achtergrond band van Joe Jackson nu bij they might be giants ofzo? of een ander bandlid? Ik zou verder die hint niet helemaal begrijpen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |