quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ilse Delange
quote:"De 30-jarige blondine zegt dat ze het 'superleuk' vond om te maken."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Faithless
D'r staat toch "zijn de harde kern van .....". Dan wil ik natuurlijk weten wat er op de puntjes moet staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef the__watcher het volgende:
hoeft alleen de formatie maar geraden te worden of ook de voornaam ?
er word ook regelmatig gevraagd wat er op de plaats van eenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat toch "zijn de harde kern van .....". Dan wil ik natuurlijk weten wat er op de puntjes moet staan.
Ik (en ik geloof de meesten) vragen dan vaak wel expliciet "wie of wat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:52 schreef the__watcher het volgende:
[..]
er word ook regelmatig gevraagd wat er op de plaats van eenmoet komen maar het is nu duidelijk
Vraagteken had niet gehoeven...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Delain?
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Lacuna Coil
Bukgeit+1quote:
Goeie lijst. Volgens mij haal je wel de schrijfwijze van fIREHOSE en Fireside door elkaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef belsen het volgende:In Flames Flaming Lips Flaming Groovies Flaming Sideburns Brand New Heavies fIRESIDE The Arcade Fire Amusementparks On Fire Tokyo Fire Brigade Firehose
Nee, daarna nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef schaap001 het volgende:
Tien uitgebluste bands?
Stones
Who
Eagles
etc...![]()
Wie zijn dit?:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef belsen het volgende:
Wat is nu de meest logische vervolgvraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |