Ik inderdaad 2100 stipt de streams aan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof het een succes was op Nicolaas binnen te halen. Hij heeft totaal niet aan de verwachting voldaan. Dit was gewoon om de 47000 alsnog binnen te halen, verder niets. Hij vind het niet voor niets prima dat hij eruit vliegt, want nu moeten ze hem het geld wel geven.
Ik heb de hele ontslagronde gemist trouwens. Sinds wanneer doen ze dat zo vroeg dan?? Klootzakken.![]()
Dag Nicolaas, je was de mooiste daar. Gelukkig ben je zelf blij dat je verlost bent van het zooitje ongeregeld dus dat doet mij dan weer goed..quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
De ontslagronde is geweest en helaas maar waar, we moeten Nico uitzwaaien.
[afbeelding]
Foto: Frosting
En we gaan het mooiste hoofd uit de kooi missen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat gaan we missen:
Nico die rookt
Nico die drinkt/zuipt
Nico die ligt
Nico die stookt maar verder niets doet
Dag Nicoblaas.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dag Nicolaas, je was de mooiste daar. Gelukkig ben je zelf blij dat je verlost bent van het zooitje ongeregeld dus dat doet mij dan weer goed..![]()
Geniet van je vrijheid weer met al je familie, vrienden en bekenden!!![]()
Ik had het laatst met een vriendin die nooit keek naar DGK over DGK. Toen begon zij over ene Klaas of Nicolaas (ze wist de naam niet meer precies) en dat die zonder werk zat en tegen betaling het huis in ging. Nicolaas is een bekende van een collega van haar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof het een succes was op Nicolaas binnen te halen. Hij heeft totaal niet aan de verwachting voldaan. Dit was gewoon om de 47000 alsnog binnen te halen, verder niets. Hij vind het niet voor niets prima dat hij eruit vliegt, want nu moeten ze hem het geld wel geven.
Ik heb de hele ontslagronde gemist trouwens. Sinds wanneer doen ze dat zo vroeg dan?? Klootzakken.
mocht J.aap willen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
Nick: ik weet wat je bent Jaap, dat wist ik van dag 1. Dus Jaap is gewoon een acteur zoals we al dachten![]()
De enige echte manquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
En we gaan het mooiste hoofd uit de kooi missen.![]()
Schat, we hebben de beelden nog.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
En we gaan het mooiste hoofd uit de kooi missen.![]()
deze was eerderquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dubbele [COS #1468].
Wie gaat er door?
Ja dat is echt het bewijs.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
Nick: ik weet wat je bent Jaap, dat wist ik van dag 1. Dus Jaap is gewoon een acteur zoals we al dachten![]()
Deze toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dubbele [COS #1468].
Wie gaat er door?
Ze krijgen wel; geld per dag hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik had het laatst met een vriendin die nooit keek naar DGK over DGK. Toen begon zij over ene Klaas of Nicolaas (ze wist de naam niet meer precies) en dat die zonder werk zat en tegen betaling het huis in ging. Nicolaas is een bekende van een collega van haar.
Aangezien die vriendin van mij nog nooit naar de DGK had gekeken en niet weet hoe het programma werkt vertelde ik haar dat de bewoners geen geld krijgen van DGK tenzij ze winnen. Ik vertelde haar dat de bewoners zelfs 10.000 euro borg moeten betalen om in het huis te kunnen komen. Dit vond ze erg vreemd. Ze wist zeker dat Nicolaas geld kreeg voor iedere dag dat hij in het huis zou zitten.
Maar goed, ze kent het programma niet dus het zou kunnen zijn dat ze haar collega helemaal verkeerd heeft begrepen. Wie zal het zeggen...
Ja maar als we die plaatsen dan zijn we zooooooooooooo OFF-topic en dan wordt Gertje boozzzzzz.quote:
Doen we ze toch gewoon alletweequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die andere zit al over de 50 en op de tweede pagina.
Amanda dringt zich op aan Brian. Brian moet haar eigenlijk niet meer, vindt haar een slet, maar is helaas wel het type man die daar ge(mis)bruik van maakt. Amanda behoort dat te weten, ze weet het misschien ook wel maar dringt zich toch aan hem op. Dat noem ik vragen om disrespect. Ze weet het....en toch doet ze het..dat is toch dom? Dat is er toch om vragen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Niemand vraagt om zonder respect behandeld te worden.
Ook al vind je Amanda dom en haat je haar misschien wel, dat geeft niemand het recht om haar zonder respect te behandelen. De respectloze behandelaar is dan fout, niet Amanda.
Ik was ergens toch hoopvol dat Amanda het deze keer langer zou volhouden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je weet toch hoe lang dat gemiddeld duurt?
Ja,.. afgestemd op hun normale inkomen aangezien ze nog wel huur, kinderen etc. moeten onderhouden/betalen thuis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze krijgen wel; geld per dag hoor
Schele wurgslang gesignaleerd hangend aan de nek van Amanda.........quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke heeft vandaag weer zin in amanda
Lieke gokt op Huub en Amanda als backup. Vrij goede keuze denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke heeft vandaag weer zin in amanda
Ja en? Die andere was gewoon later dan deze dus hier verder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die andere zit al over de 50 en op de tweede pagina.
Maar dat krijgen ze pas als ze er een x-aantal maanden inzitten toch? Althans dat is wat ik begrepen heb (en dat daarom Natasia er nog in zit en ze er pas uitgaat als die termijn verstreken is)quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze krijgen wel; geld per dag hoor
Maar Eric zal haar er toch ook niet uitstemmen als Huub haar erin houdt. . .quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke gokt op Huub en Amanda als backup. Vrij goede keuze denk ik.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Die andere was gewoon later dan deze dus hier verder.
Nee schat deze was eerder en Day zei vorige week nog dat ze voortaan de COS open houdt die eerder wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef F04 het volgende:
Deze toch? [COS #1468] Rustige Nicolaas exit!
Nee gewoon deze.... kijk dan eens naar het topicnummer, dan zie je toch dat deze een lager nummer heeft dan die andere?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef F04 het volgende:
Deze toch? http://forum.fok.nl/topic/1025995
natasquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
En wie is een teringwijf?
Ik heb die andere maar gesloten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Straks staan er twee cossen vol met berichten over welke cos we moeten hebben![]()
is ook een synoniem voor teringwijf...quote:
Hopelijk Lieke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Twee mannen tot nu toe geelimineerd dus. Wie volgt?
Alles bij elkaar 11 weken zei hij net.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Hoelang zat Nicolaas in DGK?
Het valt me op dat die twee toch over kwamen als sterke spelers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Twee mannen tot nu toe geelimineerd dus. Wie volgt?
De vorige keer 6 weken min 2 dagen en deze keer 6 weken min 4 dagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 11 weken zei hij net.
Ja, en na Lieke moet er maar eens een vrouw uitquote:
Volgens mij eentje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat Nicolaas eruit is gestemd, hebben we toch sowieso nog twee nieuwen te goed? Of ben ik nu te optimistisch?
Nee 10, 2 x 5.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Hij zit echt geen 11 weken!
ik hoop 't.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat Nicolaas eruit is gestemd, hebben we toch sowieso nog twee nieuwen te goed? Of ben ik nu te optimistisch?
Het is dus aan Brian om haar met respect te behandelen. Dat hij haar een slet, een hoer of een sloerie vindt en daarom ge(mis)bruik van haar maakt, wat zegt dat dan van Brian?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda dringt zich op aan Brian. Brian moet haar eigenlijk niet meer, vindt haar een slet, maar is helaas wel het type man die daar ge(mis)bruik van maakt. Amanda behoort dat te weten, ze weet het misschien ook wel maar dringt zich toch aan hem op. Dat noem ik vragen om disrespect. Ze weet het....en toch doet ze het..dat is toch dom? Dat is er toch om vragen?
Voor de rest vind ik haar ook wel lief...maar zooooo dom..ik zou haar wel door elkaar willen schudden..![]()
1 volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
In totaal, dus met de eerste periode meegerekend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Hij zit echt geen 11 weken!
Zucht ja we zijn nu hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef mazaru het volgende:
Hebben we nou twee cossen?
10-2=8 ze zitten nu met 7.. reken maar uitquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het echte einde voor Nicolaas
[afbeelding]
Meer dan genoeg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is dus aan Brian om haar met respect te behandelen. Dat hij haar een slet, een hoer of een sloerie vindt en daarom ge(mis)bruik van haar maakt, wat zegt dat dan van Brian?
Je kunt natuurlijk ook morgenavond bij Lepels gaan etenquote:
Ja, zal wel weer lachen, gieren, brullen wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Eric zegt dat het vanavond nog veel stouter wordt vanavond.
Die achterlijke Natrasha komt weer opdagen begrijp ik?
Sweet dreamsquote:
Ik lach me rot als hij dat geintje bij Jaap denkt te kunnen flikken, ik denk dat het dan Natrasha gaat worden die gegrepen wordt op plekken waar "ze" niet aangeraakt wil worden door Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Eric zegt dat het vanavond nog veel stouter wordt vanavond.
Die achterlijke Natrasha komt weer opdagen begrijp ik?
Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef solara4 het volgende:
Palma naar binnen?????
Ik ook... Verdomme Sint...quote:
Briefjes ophangen is een teken van angst en dus zwakte. Niks humor, hij schijt in z'n broek die Jaap...(hij roept niet voor niets honderd keer dat hij dit of dat met schijt gaat insmeren) het is een angsthaas die zijn eigen smerigheid gebruikt om overwicht te verkrijgen..daar is hij mee begonnen als kleuter ( toen smeerde hij vast zijn bed en muur vol met schijt) en dat doet hij nu nog....ga toch weg met je humor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm..humor?en weghalen ben je gek ofzo? tart Jaap niet!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
Natas: er valt niks bewerk te stelligen
Stomme trut Mandel... Weer een fan minderquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
Natas, er valt nix bewerk te stelligen
ik heb het echt wel met haar gehadquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Stomme trut Mandel... Weer een fan minder![]()
![]()
En ik wilde nog wel gaan SMS-en voor d'r, kan ze nou weer mooi shaken hoor !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Stomme trut Mandel... Weer een fan minder![]()
![]()
Neem een wijntjequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
Nou. Ik moet echt een bijkomen van dit vertrek.
nu even wel....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef ruby het volgende:
Amanda is nu anti Lieke ofzo?
Vertelquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef paraquat het volgende:
kennen deze 'mensen' de betekenis van het woord 'bewerkstelligen' dan echt niet??????
En in de uitzending van morgen gaat ze nog de benen van Brian breken als hij nog 1x sex heeft met Amandaquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas geniet omdat "Aman en Bra(t) weer close zijn". Gvd...![]()
Neem een wijntjequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef paraquat het volgende:
kut, m'n beertender is leeg.......
Vanacht ruzie tussen Jaap en |Ericquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Verdorie we willen nu actie.
Dat gesmak word ik niet goed van.
brian wil alleen als hij achterom magquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef Dlocks het volgende:
be·werk·stel·li·gen (ov.ww.)
1 de uitvoering van iets tot stand brengen => iets gedaan krijgen van iem.
Ik denk overigens dat Amanda vannacht weer eens een keer misbruik gaat maken van Brian.
toch slim van der....haar lukt wat al zovelen hebben geprobeerd. In beide kampen een rol van betekenis spelen. Zij zal nog vaak de beslissende stem kunnen hebben denk ikquote:
ik weet het ook niet, maar ik ben dom want ik heb voor deze shit betaald en nu snap ik ze niet.....quote:
Eerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef paraquat het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, maar ik ben dom want ik heb voor deze shit betaald en nu snap ik ze niet.....![]()
da's waar, brian en natas als back up.... en de rest heeft telkens het gevoel dat ze haar kunnen redden van die 2.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef product het volgende:
[..]
toch slim van der....haar lukt wat al zovelen hebben geprobeerd. In beide kampen een rol van betekenis spelen. Zij zal nog vaak de beslissende stem kunnen hebben denk ik
Hou toch op, Amanda doet wat ze wil. Zij en Jaap zijn de enige twee die niet zo panisch om back up zitten te azen en gewoon lekker doen waar ze zin in hebben waardoor de anderen constant achter hun aan moeten lopen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef Varen het volgende:
Zo, Natas heeft haar Brian en Amandel weer.
Ik vind haar nog erger dan Brian, dat is haar schoothondje en Amanda heeft ze in haar macht
Special?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef Reza-impreza het volgende:
De special is nu op tv
ja , de 1 uur durende aflevering van dgKquote:
Neequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
Ik zie hier fans van Huub en Brian, maar heeft Natasja ook fans?
oh wist ik niks vanquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ja , de 1 uur durende aflevering van dgK
Houwen zoquote:
Huh....Natasja.....fans....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
Ik zie hier fans van Huub en Brian, maar heeft Natasja ook fans?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, de reclame special voor Jan Des Bouvries.
*Brian modus aan* Vuile racisten!quote:
Doe je kwasten maar weer afquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
Dat Eric in 1 bed wil liggen met Jaap. Onvoorstelbaar.
Zeg maar een soort van reclameblok van een uur voor Jan de Bouvrie.quote:
Daar is ze inmiddels ook al weer een beetje op teruggekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat Amanda en Brian het goed hebben gemaakt. Laat ze ook maar snel gaan neuken. Dan is Natasia over de zeik. Die zou d'r handen van Brian aftrekken als dat gebeurt.
Ik heb de neiging om haar te beschermen tegen Brian en Natasia, mijn man is het hier niet mee eens, die zegt dat Amanda best heel goed op zichzelf kan passen en mannen naar haar hand zet zoals zij dat wil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:47 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Amanda doet wat ze wil. Zij en Jaap zijn de enige twee die niet zo panisch om back up zitten te azen en gewoon lekker doen waar ze zin in hebben waardoor de anderen constant achter hun aan moeten lopen....
Hee ff dimmen... Zeker als het aan mijn post is gerelateerdquote:
Da's allang geleden. Nu moet hij het juist weer goed maken met haar voor als Natasia straks weg is....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat Amanda en Brian het goed hebben gemaakt. Laat ze ook maar snel gaan neuken. Dan is Natasia over de zeik. Die zou d'r handen van Brian aftrekken als dat gebeurt.
Net dat als ze nooit meer gaat koken voor de anderen of dat ze iedereen gaat negeren voor altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Heel veel, ik weet niet wat je precies bedoelt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef solara4 het volgende:
tjezus wat is er met snollie aan de hand???
het is wel een feit dat brian en natas in het huis met kleine backup van amanda erbij de sterkste groep in het huis hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Heh? Huub heeft angst voor Natas?
Volgens Aman dan.
een beetje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze inmiddels ook al weer een beetje op teruggekomen.![]()
Yeah en natasia dr uit, smerig gelach verpest m'n hele dagquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SAFAA MOET IN DE KOOI!![]()
nou wwer met Jaap, heb ff naar de TV gekeken, en net weer met Brainquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel veel, ik weet niet wat je precies bedoelt?
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Nee hoor, Natas zei zojuist tegen Aman in de kapsalone, dat ze heeeeel blij was, dat Aman en Brian weer vriendjes zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Daar geloof ik net zo weinig van als dat ze over 2 weken, 4 weken, 2 maanden, of weet ik veel wanner naar huis toe gaat. Als ze voor een pleziertje kan zorgen voor haar ratje versiert ze Amanda weer voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Dat is dat stukje 'ik heb ook zo mijn behoeftes'quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
nou wwer met Jaap, heb ff naar de TV gekeken, en net weer met Brain
Nou ja, we zien wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee hoor, Natas zei zojuist tegen Aman in de kapsalone, dat ze heeeeel blij was, dat Aman en Brian weer vriendjes zijn!
Amanda heeft al een aantal keren in gesprekken door laten schemeren dat ze precies weet hoe de vork in de steel zit. Ze is een gevoelsmens en heeft heel goed door hoe iedereen is in het huis. Zij gebruikt Brian net zo voor de sex als hij haar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Heh? Huub heeft angst voor Natas?
Volgens Aman dan.
Ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden.quote:
Die gaat over 4 maanden niet weg hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
een beetje?
ze heeft gewoon gezegd dat ie weer met aman moet anders heeft ie niemand als die lelijkerd over 4 maanden weg is
en het is bijna 22 uur. . .zou het zo zijn? zou de nieuwe miljonair dan eindelijk komen? Zo ja, ik gok op Nicolaasquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:56 schreef solara4 het volgende:
fakkels branden nog steeds
Een leuke vent pleasequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden.
Maar eh, ik ben nog niet over het vertrek van Nic heen.
Prima. is voor mij wel een reden om niet te verlengen < bedoel de streams , die ik overigens gratis heb gekregen, maaar ik ga dan niet verlengen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ja zn tweeling broerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
en het is bijna 22 uur. . .zou het zo zijn? zou de nieuwe miljonair dan eindelijk komen? Zo ja, ik gok op Nicolaas![]()
Brian fan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ff dimmen... Zeker als het aan mijn post is gerelateerd![]()
coole picquote:
Doen ratten ook....dus een bevestiging...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Brian en Lieke eten van 1 bordje.
Ik denk dat zij samen met Huub en Jaap wel een goed koppel zouden zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
eric heeft toen hij nog hoer was geweest een klant gehad die over de 80 jaar oud was, hij is eigenlijk nog gewoon hoerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef Borga het volgende:
[..]
ViezErrric gaat met alles in een bed liggen ( of in een steeg ) zolang het maar iets oplevert
![]()
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef Marrije het volgende:
Huub lult nu toch gewoon. Heeft Nic echt geprobeerd dekking te krijgen bij Huub?
Nou dan gaat Amanda er ook wel inquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Mitch eet garnaal met staart 'maakt niet uit'.
lekker crispy!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Mitch eet garnaal met staart 'maakt niet uit'.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef product het volgende:
[..]
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doen
Klopt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef product het volgende:
[..]
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doen
Was ook vast een stille hint van Mitch naar Amandaquote:
Hebben ze Amanda daar niet voor nodigquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef Marrije het volgende:
Huub moet naar achter.
Geen idee. Ik kan niet meer aan hoor. Ik zit nog in een dip door het vertrek van Nic.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
Huub naar achteren.
Zou er nog wat gebeuren vanavond?
quote:
Zolang hij zijn bek houd vindt ik het primaquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Writing is my passion to expression, aldus kwezel.
Ja de gouden kooi is hardquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niet meer aan hoor. Ik zit nog in een dip door het vertrek van Nic.
die zit hier achter de pcquote:
Na aanleiding van dat plaatje moest ik toch even naar dit kijken.quote:
Hee voetbal bijna vergeten, tnxquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef blomst het volgende:
Jan heeft geen uur vol gemaakt
[afbeelding]
Oooh writing... ik verstond weide ofzo, tenminste niet iets logisch ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Zijn levensmotto! Wil hij op zijn lichaam laten tatoeeren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Daar hebben de dames geen ruk aanquote:
Dacht eerder anaal penetreren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Scherp mesjequote:
Maar hij had geen nek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef easysatellite het volgende:
jammer nico is sexy nu is de enige sexy man de goude kooi uit :"( boehoe
Ze heeft iid rare tietenquote:
Die verschrikkelijke stem van die verschrikkelijke ViezErrricquote:
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets modelquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Taurus het volgende:
Waarom vinden veel mensen die Mitch knap trouwens. Ik vind 'm helemáál niet knap, 'n beetje 'n kneuzig persoon met volgens mij ook geen mooi gezicht![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Is ie ook nog model?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets model
Ik krijg ook ineens zin in frietjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Van zijn (nogal vage) website:quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is ie ook nog model?Nouja, 't modellenwereldje begrijp ik sowieso vaak niks van: ik vind 't in ieder geval 3 x niks.
Raken jij en je vriendin daar opgewonden van ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
pff,.. kom net weer ff achter de streams zitten zie ik dat Erica weer de travostoephoer Natrasha van stal haalt.
tijd om een biertje te drinken op de bank en een leuk filmpie aanzet (en mijn vriendin aandacht geven)
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze het niet kan maken tegenover haar gezin om zich als de rest te gaan gedragen.
Niet om het één of ander, maar haar gedrag deugt al helemaal voor geen meter. Maar dat vergeet ze maar even.![]()
nope, maar ze kan het wel waarderen als ik zo af en toe eens niet achter de streams hang!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Raken jij en je vriendin daar opgewonden van ?![]()
Ze heeft zichzelf niet horen en zien krijsen in de TV uitzending van vanavond, haar kindjes welquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef Varen het volgende:
Natasja vindt het niveau steeds lager worden, zij doet er niet aan mee, dat kan zij haar kindjes niet aan doen![]()
En dat zijn de avonden die het meest uit de hand lopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.![]()
Op zijn minstquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Eric mag van mij echt per direct vertrekken.![]()
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppuntquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Clank het volgende:
Waarom moet Natrasha nu weer op de proppen komen.. voor meer puntjes in de volgende popupoll ofzo??
Was heftig, juf Judith met de eitjes van Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Iemand de tv uitzending van Half 8 nog gezien?
Dom wijf, dat zei Nicolaas om zich te verantwoorden voor zijn passieve houdeingquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze het niet kan maken tegenover haar gezin om zich als de rest te gaan gedragen.
Niet om het één of ander, maar haar gedrag deugt al helemaal voor geen meter. Maar dat vergeet ze maar even.![]()
Maar Jaap heeft tenminste door dat het nogal 'ordinair en asociaal' is wat hij doet. Natasja denkt dat het allemaal heel normaal is, zolang ze maar dank u wel en goedemiddag zegt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppunt
Daar kan ik om lachen, maar Natasja vind ik niet om te lachenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppunt
+1quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft tenminste door dat het nogal 'ordinair en asociaal' is wat hij doet. Natasja denkt dat het allemaal heel normaal is, zolang ze maar dank u wel en goedemiddag zegt.![]()
Ik zou het eigenlijk ook best vervelend vinden als Brian van mooie muziek hield.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |