Ik heb die andere maar gesloten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef mazaru het volgende:
Straks staan er twee cossen vol met berichten over welke cos we moeten hebben![]()
is ook een synoniem voor teringwijf...quote:
Hopelijk Lieke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Twee mannen tot nu toe geelimineerd dus. Wie volgt?
Alles bij elkaar 11 weken zei hij net.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Hoelang zat Nicolaas in DGK?
Het valt me op dat die twee toch over kwamen als sterke spelers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Twee mannen tot nu toe geelimineerd dus. Wie volgt?
De vorige keer 6 weken min 2 dagen en deze keer 6 weken min 4 dagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 11 weken zei hij net.
Ja, en na Lieke moet er maar eens een vrouw uitquote:
Volgens mij eentje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat Nicolaas eruit is gestemd, hebben we toch sowieso nog twee nieuwen te goed? Of ben ik nu te optimistisch?
Nee 10, 2 x 5.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Hij zit echt geen 11 weken!
ik hoop 't.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat Nicolaas eruit is gestemd, hebben we toch sowieso nog twee nieuwen te goed? Of ben ik nu te optimistisch?
Het is dus aan Brian om haar met respect te behandelen. Dat hij haar een slet, een hoer of een sloerie vindt en daarom ge(mis)bruik van haar maakt, wat zegt dat dan van Brian?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda dringt zich op aan Brian. Brian moet haar eigenlijk niet meer, vindt haar een slet, maar is helaas wel het type man die daar ge(mis)bruik van maakt. Amanda behoort dat te weten, ze weet het misschien ook wel maar dringt zich toch aan hem op. Dat noem ik vragen om disrespect. Ze weet het....en toch doet ze het..dat is toch dom? Dat is er toch om vragen?
Voor de rest vind ik haar ook wel lief...maar zooooo dom..ik zou haar wel door elkaar willen schudden..![]()
1 volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
In totaal, dus met de eerste periode meegerekend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Hij zit echt geen 11 weken!
Zucht ja we zijn nu hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef mazaru het volgende:
Hebben we nou twee cossen?
10-2=8 ze zitten nu met 7.. reken maar uitquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het echte einde voor Nicolaas
[afbeelding]
Meer dan genoeg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is dus aan Brian om haar met respect te behandelen. Dat hij haar een slet, een hoer of een sloerie vindt en daarom ge(mis)bruik van haar maakt, wat zegt dat dan van Brian?
Je kunt natuurlijk ook morgenavond bij Lepels gaan etenquote:
Ja, zal wel weer lachen, gieren, brullen wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Eric zegt dat het vanavond nog veel stouter wordt vanavond.
Die achterlijke Natrasha komt weer opdagen begrijp ik?
Sweet dreamsquote:
Ik lach me rot als hij dat geintje bij Jaap denkt te kunnen flikken, ik denk dat het dan Natrasha gaat worden die gegrepen wordt op plekken waar "ze" niet aangeraakt wil worden door Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Eric zegt dat het vanavond nog veel stouter wordt vanavond.
Die achterlijke Natrasha komt weer opdagen begrijp ik?
Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef solara4 het volgende:
Palma naar binnen?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |