Ze heeft iid rare tietenquote:
Die verschrikkelijke stem van die verschrikkelijke ViezErrricquote:
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets modelquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Taurus het volgende:
Waarom vinden veel mensen die Mitch knap trouwens. Ik vind 'm helemáál niet knap, 'n beetje 'n kneuzig persoon met volgens mij ook geen mooi gezicht![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Is ie ook nog model?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets model
Ik krijg ook ineens zin in frietjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Van zijn (nogal vage) website:quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is ie ook nog model?Nouja, 't modellenwereldje begrijp ik sowieso vaak niks van: ik vind 't in ieder geval 3 x niks.
Raken jij en je vriendin daar opgewonden van ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
pff,.. kom net weer ff achter de streams zitten zie ik dat Erica weer de travostoephoer Natrasha van stal haalt.
tijd om een biertje te drinken op de bank en een leuk filmpie aanzet (en mijn vriendin aandacht geven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |