Ik denk dat zij samen met Huub en Jaap wel een goed koppel zouden zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SAFAA MOET IN DE KOOI!![]()
eric heeft toen hij nog hoer was geweest een klant gehad die over de 80 jaar oud was, hij is eigenlijk nog gewoon hoerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef Borga het volgende:
[..]
ViezErrric gaat met alles in een bed liggen ( of in een steeg ) zolang het maar iets oplevert
![]()
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef Marrije het volgende:
Huub lult nu toch gewoon. Heeft Nic echt geprobeerd dekking te krijgen bij Huub?
Nou dan gaat Amanda er ook wel inquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Mitch eet garnaal met staart 'maakt niet uit'.
lekker crispy!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Mitch eet garnaal met staart 'maakt niet uit'.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef product het volgende:
[..]
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doen
Klopt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef product het volgende:
[..]
Nicolaas heeft aan niemand ooit dekking gevraagd behalve aan Jaap,daar had ie een deal mee gesloten. Huubje moet weer even stoer doen
Was ook vast een stille hint van Mitch naar Amandaquote:
Hebben ze Amanda daar niet voor nodigquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef Marrije het volgende:
Huub moet naar achter.
Geen idee. Ik kan niet meer aan hoor. Ik zit nog in een dip door het vertrek van Nic.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
Huub naar achteren.
Zou er nog wat gebeuren vanavond?
quote:
Zolang hij zijn bek houd vindt ik het primaquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Writing is my passion to expression, aldus kwezel.
Ja de gouden kooi is hardquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niet meer aan hoor. Ik zit nog in een dip door het vertrek van Nic.
die zit hier achter de pcquote:
Na aanleiding van dat plaatje moest ik toch even naar dit kijken.quote:
Hee voetbal bijna vergeten, tnxquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef blomst het volgende:
Jan heeft geen uur vol gemaakt
[afbeelding]
Oooh writing... ik verstond weide ofzo, tenminste niet iets logisch ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Zijn levensmotto! Wil hij op zijn lichaam laten tatoeeren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Daar hebben de dames geen ruk aanquote:
Dacht eerder anaal penetreren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Scherp mesjequote:
Maar hij had geen nek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef easysatellite het volgende:
jammer nico is sexy nu is de enige sexy man de goude kooi uit :"( boehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |