quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, de reclame special voor Jan Des Bouvries.
*Brian modus aan* Vuile racisten!quote:
Doe je kwasten maar weer afquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
Dat Eric in 1 bed wil liggen met Jaap. Onvoorstelbaar.
Zeg maar een soort van reclameblok van een uur voor Jan de Bouvrie.quote:
Daar is ze inmiddels ook al weer een beetje op teruggekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat Amanda en Brian het goed hebben gemaakt. Laat ze ook maar snel gaan neuken. Dan is Natasia over de zeik. Die zou d'r handen van Brian aftrekken als dat gebeurt.
Ik heb de neiging om haar te beschermen tegen Brian en Natasia, mijn man is het hier niet mee eens, die zegt dat Amanda best heel goed op zichzelf kan passen en mannen naar haar hand zet zoals zij dat wil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:47 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Amanda doet wat ze wil. Zij en Jaap zijn de enige twee die niet zo panisch om back up zitten te azen en gewoon lekker doen waar ze zin in hebben waardoor de anderen constant achter hun aan moeten lopen....
Hee ff dimmen... Zeker als het aan mijn post is gerelateerdquote:
Da's allang geleden. Nu moet hij het juist weer goed maken met haar voor als Natasia straks weg is....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat Amanda en Brian het goed hebben gemaakt. Laat ze ook maar snel gaan neuken. Dan is Natasia over de zeik. Die zou d'r handen van Brian aftrekken als dat gebeurt.
Net dat als ze nooit meer gaat koken voor de anderen of dat ze iedereen gaat negeren voor altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Heel veel, ik weet niet wat je precies bedoelt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef solara4 het volgende:
tjezus wat is er met snollie aan de hand???
het is wel een feit dat brian en natas in het huis met kleine backup van amanda erbij de sterkste groep in het huis hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Heh? Huub heeft angst voor Natas?
Volgens Aman dan.
een beetje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze inmiddels ook al weer een beetje op teruggekomen.![]()
Yeah en natasia dr uit, smerig gelach verpest m'n hele dagquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SAFAA MOET IN DE KOOI!![]()
nou wwer met Jaap, heb ff naar de TV gekeken, en net weer met Brainquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel veel, ik weet niet wat je precies bedoelt?
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Nee hoor, Natas zei zojuist tegen Aman in de kapsalone, dat ze heeeeel blij was, dat Aman en Brian weer vriendjes zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Daar geloof ik net zo weinig van als dat ze over 2 weken, 4 weken, 2 maanden, of weet ik veel wanner naar huis toe gaat. Als ze voor een pleziertje kan zorgen voor haar ratje versiert ze Amanda weer voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
Dat is dat stukje 'ik heb ook zo mijn behoeftes'quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef solara4 het volgende:
[..]
nou wwer met Jaap, heb ff naar de TV gekeken, en net weer met Brain
Nou ja, we zien wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee hoor, Natas zei zojuist tegen Aman in de kapsalone, dat ze heeeeel blij was, dat Aman en Brian weer vriendjes zijn!
Amanda heeft al een aantal keren in gesprekken door laten schemeren dat ze precies weet hoe de vork in de steel zit. Ze is een gevoelsmens en heeft heel goed door hoe iedereen is in het huis. Zij gebruikt Brian net zo voor de sex als hij haar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Heh? Huub heeft angst voor Natas?
Volgens Aman dan.
Ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden.quote:
Die gaat over 4 maanden niet weg hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
een beetje?
ze heeft gewoon gezegd dat ie weer met aman moet anders heeft ie niemand als die lelijkerd over 4 maanden weg is
en het is bijna 22 uur. . .zou het zo zijn? zou de nieuwe miljonair dan eindelijk komen? Zo ja, ik gok op Nicolaasquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:56 schreef solara4 het volgende:
fakkels branden nog steeds
Een leuke vent pleasequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden.
Maar eh, ik ben nog niet over het vertrek van Nic heen.
Prima. is voor mij wel een reden om niet te verlengen < bedoel de streams , die ik overigens gratis heb gekregen, maaar ik ga dan niet verlengen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ja zn tweeling broerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
en het is bijna 22 uur. . .zou het zo zijn? zou de nieuwe miljonair dan eindelijk komen? Zo ja, ik gok op Nicolaas![]()
Brian fan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ff dimmen... Zeker als het aan mijn post is gerelateerd![]()
coole picquote:
Doen ratten ook....dus een bevestiging...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Brian en Lieke eten van 1 bordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |