Ze heeft iid rare tietenquote:
Die verschrikkelijke stem van die verschrikkelijke ViezErrricquote:
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets modelquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Taurus het volgende:
Waarom vinden veel mensen die Mitch knap trouwens. Ik vind 'm helemáál niet knap, 'n beetje 'n kneuzig persoon met volgens mij ook geen mooi gezicht![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Is ie ook nog model?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is denk ik wel fotogeniek, hij is niet voor niets model
Ik krijg ook ineens zin in frietjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ded koffiefilters van Natasia hangen er ook weer lekker bij.
Van zijn (nogal vage) website:quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is ie ook nog model?Nouja, 't modellenwereldje begrijp ik sowieso vaak niks van: ik vind 't in ieder geval 3 x niks.
Raken jij en je vriendin daar opgewonden van ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
pff,.. kom net weer ff achter de streams zitten zie ik dat Erica weer de travostoephoer Natrasha van stal haalt.
tijd om een biertje te drinken op de bank en een leuk filmpie aanzet (en mijn vriendin aandacht geven)
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze het niet kan maken tegenover haar gezin om zich als de rest te gaan gedragen.
Niet om het één of ander, maar haar gedrag deugt al helemaal voor geen meter. Maar dat vergeet ze maar even.![]()
nope, maar ze kan het wel waarderen als ik zo af en toe eens niet achter de streams hang!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Raken jij en je vriendin daar opgewonden van ?![]()
Ze heeft zichzelf niet horen en zien krijsen in de TV uitzending van vanavond, haar kindjes welquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef Varen het volgende:
Natasja vindt het niveau steeds lager worden, zij doet er niet aan mee, dat kan zij haar kindjes niet aan doen![]()
En dat zijn de avonden die het meest uit de hand lopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.![]()
Op zijn minstquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Eric mag van mij echt per direct vertrekken.![]()
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppuntquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia gedrag is wel ongeveer het ergste wat er te vinden is in huis.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Clank het volgende:
Waarom moet Natrasha nu weer op de proppen komen.. voor meer puntjes in de volgende popupoll ofzo??
Was heftig, juf Judith met de eitjes van Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Iemand de tv uitzending van Half 8 nog gezien?
Dom wijf, dat zei Nicolaas om zich te verantwoorden voor zijn passieve houdeingquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef ruby het volgende:
Natasia zegt dat ze het niet kan maken tegenover haar gezin om zich als de rest te gaan gedragen.
Niet om het één of ander, maar haar gedrag deugt al helemaal voor geen meter. Maar dat vergeet ze maar even.![]()
Maar Jaap heeft tenminste door dat het nogal 'ordinair en asociaal' is wat hij doet. Natasja denkt dat het allemaal heel normaal is, zolang ze maar dank u wel en goedemiddag zegt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppunt
Daar kan ik om lachen, maar Natasja vind ik niet om te lachenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, jaap is het toppunt
+1quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft tenminste door dat het nogal 'ordinair en asociaal' is wat hij doet. Natasja denkt dat het allemaal heel normaal is, zolang ze maar dank u wel en goedemiddag zegt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |