quote:WheelBase 2718 mm / 107.0 in
Length 4288 mm / 168.8 in
Height 1140 mm / 44.9 in
Width 1821 mm / 71.7 in
Weight 1288 kg / 2840 lbs
Top Speed 242.9 mph / 391.0 kph
0 - 30 mph 1.7 seconds
0 - 60 mph 3.4 seconds
0 - 100 mph 7.7 seconds
0 - ¼ mile 11.6 seconds
Lateral Acceleration 0.86g
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
voor haar is alles nieuw natuurlijk dus na een reis van 2uur in de auto was het even snel slapen. En toen was het even rond snuffelen met mij in de buurt en toen weer slapen op schoot. Toen weer even verder onderzoeken heel even de muisjes vermoord ( moet ook gebeuren ) En opeens schiet ze in mijn broekspijp omhoog en schiet ze mijn vest in waar ze nu voor dood ligtquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
poesje
eergsiter is Timber bij me gekomen, gister Bastet, die zijn ook ales aan het ontdekken nu, alhoewel ze wel houvast hebben natuurlijk, ze kennen mij al, en een klein deel van de meubels.
Heb ik er zo lang over gedaan?quote:
Het lijkt leeuwarden welquote:
wat dan van die baby die een wapenvergunning krijgt... Dat kind is te jong om nog een gun beet te houdenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
MTV maffe tering amerikanen met hun geweldige wapenwet![]()
Zo'n wijf die zegt dat ze een shotgun heeft als teddybeer en dat ze zonder een pistool zich niet veilig voelt![]()
Wat een tifusland eh![]()
Ja had ik ook gelezen inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
wat dan van die baby die een wapenvergunning krijgt... Dat kind is te jong om nog een gun beet te houden
OF het is echt niet veilig OF zoveelste domme amerikaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
MTV maffe tering amerikanen met hun geweldige wapenwet![]()
Zo'n wijf die zegt dat ze een shotgun heeft als teddybeer en dat ze zonder een pistool zich niet veilig voelt![]()
Wat een tifusland eh![]()
Het is niet veilig door al die domme amerikanen die denken een wapen nodig te hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
OF het is echt niet veilig OF zoveelste domme amerikaanAlhoewel je ze het niet kwalijk kunt nemen, ze weten immers niet beter
Klopt, maar ik neem aan dat dat komt door die geweldige wapenwet van zequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:
in de ghetto lijkt het me uberhaupt niet veilig
Kan je BX-en nieuw kopen dan ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ten eerste omdat ik niet wil dat jij dood gaat, en ten tweede omdat ik niet wil dat ik dood ga.
En een meter vangrail van de ring is duurder dan een nieuwe BX
even wachten tot je je EHBO diploma hebtquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gdvr, rij jezlef dan maar dood ookMaar niet als ik er bij ben.
ik heb wel een EHBO doos in mn visa, maar als 2cv op de ring gaat hebben we meer een mn sneeuwschuiver om m wer mee naar huis te krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
even wachten tot je je EHBO diploma hebt
een alfa waar die hoortquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[img]http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00248.JPG]/img]
Verzekering betaalt transport en vangrail, dus ff de verzekering "upgraden" Maar goed een handremstop bij de afrit lijkt me ook geen goede actiequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wel een EHBO doos in mn visa, maar als 2cv op de ring gaat hebben we meer een mn sneeuwschuiver om m wer mee naar huis te krijgen
Durf je er niet meer mee te rijden?quote:
Is nooit een goede actie bij een BX ! Handrem werkt op de voorwielen !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Verzekering betaalt transport en vangrail, dus ff de verzekering "upgraden" Maar goed een handremstop bij de afrit lijkt me ook geen goede actie
maar is nog steeds een lease-lullo Golf zonder uitstralingquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
Golf 4 of 5 TDI rijdt hardstikke lekker![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Huug? Hoeveel kosten die repen daar bij jou ook alweer?
[afbeelding].
Mja dat boeit me geen fuck zolang het voor werk is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar is nog steeds een lease-lullo Golf zonder uitstraling
maar blijft tenminste wel rijden!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar is nog steeds een lease-lullo Golf zonder uitstraling
zolang je onder de 3000 toeren blijftquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar blijft tenminste wel rijden!!!!!![]()
Wel high quality. Vliegt goed op zich.quote:
VR6?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil nog steeds een Corrado
Oh ok! Dank je. Ik heb heel die site zelf niet gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:48 schreef ijsmeis het volgende:
Alex?
"De onderliggende pagina's geven een overzicht van de restauratie van de auto van mijn zoon."
Is dus niet van hemzelf eh. Maak er maar Bas van
.
je hebt een pb.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil de nieuwe aflevering van Heroes zien
Gaat de laatste 5% van de torrent met 1.6KB/s
Kut voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil de nieuwe aflevering van Heroes zien
Gaat de laatste 5% van de torrent met 1.6KB/s
Dan is ze futloos, dat neukt makkelijker voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
ben blij dat ik niet in NL ben, mn vriendin moet 6 bloedvaatjes aftappen
als k dat zie, ga ik zelf platquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dan is ze futloos, dat neukt makkelijker voor je.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef ThaFreak het volgende:
S8heerlijk ritje achter de rug
![]()
moet er maar een baan bijnemen![]()
![]()
daarom zeg ik ook BAAN ERBIJquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
De kans dat jij een rijke vriendin krijgt die zo'n beestje kan betalen lijkt me groter dan dat je met die fooi van de hema zo'n ding kunt betalen.
Bij normale mensen zou dat tenkoste gaan van een sociaal leven. Maar ik kan me toch al niet voorstellen dat jij dat hebt.quote:
Meegereden of zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef ThaFreak het volgende:
S8heerlijk ritje achter de rug
![]()
moet er maar een baan bijnemen![]()
![]()
zelfquote:
Nog steeds die ramppoloquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zelf![]()
moest even de polo van me pa brengen voor een beurt....
S8 stond er als demo en ik heb er vroeger gewerkt dus mocht ik hem even meenemen![]()
de R8 stond er ook al zag ik maar die was nog niet klaar, net woensdag afgeleverd "fap fap fap"
pffffff dat kun je wel zeggen van die polo ja maar gelukkig alles uiteindelijk onder garantie vervangen....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog steeds die ramppolo![]()
Je weet dat je rijbewijs nog steeds aan een draadje hangt he?
En jij durft mensen nog VAG aan te radenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pffffff dat kun je wel zeggen van die polo ja maar gelukkig alles uiteindelijk onder garantie vervangen....
2x nieuw blok, 1x brandstofrelais, 1x gasklep, 1x achterdemper, 1x achterbanden (beide)
quote:gelukkig weet ik iig in me eigen buurt waar ik kan doorrijdenrichting amsterdam en dergelijke doe ik ook altijd wel wat rustiger
![]()
jahoor, dit wel gewoon een geval apart, volgens mij is die op een maandag na feestweekend in elkaar gezet oidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En jij durft mensen nog VAG aan te raden![]()
[..]
Ik weet wel dat mocht ik volgende jaar een leaseauto mogen uitzoeken, de Polo buiten beschouwing blijftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jahoor, dit wel gewoon een geval apart, volgens mij is die op een maandag na feestweekend in elkaar gezet oid![]()
maar nu loopt die helemaal goedideaal stadsautotje
fabia en ibiza oke, maar de nieuwe polo is best te pruimen, de 1400 is alleen te traag ervoor, de 1400 16v kan er wel weer mee door.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mocht ik volgende jaar een leaseauto mogen uitzoeken, de Polo buiten beschouwing blijften de Fabia, en de Ibiza
Wanneer komt de geheel nieuwe eigenlijk?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fabia en ibiza oke, maar de nieuwe polo is best te pruimen, de 1400 is alleen te traag ervoor, de 1400 16v kan er wel weer mee door.....
Geen ideequote:blijf je bij kpmg![]()
nog geen aanbod gekregenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wanneer komt de geheel nieuwe eigenlijk?!
[..]
Geen idee
Eerst maar 'ns afstuderen en een paar maandjes weg....
bij KPMG rijden junior adviseurs een Golf of eenC30
Nope.quote:
Zou goed kunnenquote:als ik me niet vergis rijden ze de 1600 fsi![]()
tenminste ik ben der wel eens geweest vanuit pon![]()
quote:Lawinepijl oorzaak ontploffing in Rolls Royce Delft
Uitgegeven: 18 mei 2007 11:17
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 11:18
DELFT - Een lawinepijl is de oorzaak geweest van een ontploffing in een Rolls Royce die in Delft geparkeerd stond. Het explosief kwam donderdag kort na middernacht in de auto tot ontploffing.
De dure auto raakte daarbij zwaar beschadigd. Dat maakte de politie vrijdag bekend. Waardoor de lawinepijl ontplofte is nog onbekend.
De Rolls Royce stond op een parkeerplaats van hotel Campanile in Delft. Bij de ontploffing vielen geen gewonden, maar een hotelgast raakte door de schrik onwel en werd overgebracht naar het ziekenhuis.
Ongeveer 45 gasten van het hotel moesten uit voorzorg hun kamers verlaten. Zij werden opgevangen in het restaurant van het hotel. Later in de nacht konden alle gasten terug naar hun kamers.
vind het persoonlijk een lelijke auto de C30quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Zou goed kunnen
En de C30 is een 1.6 en/of 1.6D.... niet echt de brandweer, maar toch...
* Xtreem geeft een stuk zeepquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vind het persoonlijk een lelijke auto de C30dan nog liever opel
![]()
600000 euro vs 20 euroquote:
Tenzij de pijl er al in lagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
600000 euro vs 20 euro![]()
leuk voor de eigenaar![]()
kom man, die achterkant had 10x zo mooi gekuntquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem geeft een stuk zeep
Ga je mond spoelen.
Achterkant is wel heel kleur gevoelig.... in wit/creme/zilver lijkt -ie inderdaad niet mooi. Maar bij een donkere lakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom man, die achterkant had 10x zo mooi gekunt![]()
past imo totaal niet bij de voorkant![]()
foto's zeggen meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achterkant is wel heel kleur gevoelig.... in wit/creme/zilver lijkt -ie inderdaad niet mooi. Maar bij een donkere lak
ook bij een donkere lak blijven die ubergrote achterlichten die volgens mij rechtstreeks vanaf een xc90 afkomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achterkant is wel heel kleur gevoelig.... in wit/creme/zilver lijkt -ie inderdaad niet mooi. Maar bij een donkere lak
verkapte vuurwerkhandelaarquote:
dan neem je een rodequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook bij een donkere lak blijven die ubergrote achterlichten die volgens mij rechtstreeks vanaf een xc90 afkomen![]()
net zo lelijk als een 1st gen MX-5quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:36 schreef Fugie het volgende:
mazda 3 is ook wel alternatief voor een golf enzo
of een Corollaquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik zou eerder voor de mazda gaan dan voor een ford
dat zijn onderhuids dezelfde auto'squote:
oquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
dat zijn onderhuids dezelfde auto's
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
dat zijn onderhuids dezelfde auto's
Auris ofzo toch?quote:
Ik zou zo'n Mazda 3 MPS niet verkeerd vinden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Qua imago, positionering (en afwerking?) verschillen ze toch wel behoorlijk.
de nieuwe generatie is ook mooier. Maar ja deze mx5 is dan ook niet van mij. Ik maak er alleen maar dankbaar gebruik vanquote:
Nee, maar ik een kale 1.4 wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou zo'n Mazda 3 MPS niet verkeerd vinden...
Soms heb je daar niet zoveel over te vertellen als je gaat leasenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef Fugie het volgende:
kzou sowieso voor een auto gaan met veeeel opties
dan doe je het verkeerd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Soms heb je daar niet zoveel over te vertellen als je gaat leasen
Bij de grote bedrijven:quote:
Mij ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, ze hebben Corolla d00d gemaakt
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
Jonko's roken en achterwheelies poppen.
Omaatjes intimiderenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
Laten we dan op straat gaan hangen en overlast veroorzaken.
^^.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom man, die achterkant had 10x zo mooi gekunt![]()
past imo totaal niet bij de voorkant![]()
lijkt me toch een leuke sportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Na 4 fucking rondjes m'n koppeling kapot![]()
Italiaanse rommel![]()
Als je niet teveel pech hebt is het wel leuk jaquote:
Ik heb de zuiderstorm gemist?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en WEER 138 gereden
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenAls de stationwagon in kwestie niet had geremd had ik de 140 gehaald, daar ben ik van overtuigd!
A50 ter hoogte van Terlet bedoel je? Fijn stukje om te rijden, helaas weet de KLPD dat ook, ben op dat stuk 3x geflitst in 2 jaar tijd (elke dag Dtc - A'doorn) en zag minimaal 1x per week een controlequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenAls de stationwagon in kwestie niet had geremd had ik de 140 gehaald, daar ben ik van overtuigd!
Klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A50 ter hoogte van Terlet bedoel je? Fijn stukje om te rijden, helaas weet de KLPD dat ook, ben op dat stuk 3x geflitst in 2 jaar tijd (elke dag Dtc - A'doorn) en zag minimaal 1x per week een controle
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je de saté uit Malden aanraden
Nooit last van, ik ga er bij Terlet altijd af, stukje binnendoor knallen, als ik van Apeldoorn kom..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A50 ter hoogte van Terlet bedoel je? Fijn stukje om te rijden, helaas weet de KLPD dat ook, ben op dat stuk 3x geflitst in 2 jaar tijd (elke dag Dtc - A'doorn) en zag minimaal 1x per week een controle
12 inch maar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft een nieuw speeltje. Een 12" touch screen monitor voor aan de media center
Wil jij nog een keer een auto helemaal vol ducttapen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over BMW's hebben
[afbeelding]
Sorry meneer de Pool
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wil jij nog een keer een auto helemaal vol ducttapen?
Oke..quote:
Anders haal je 10000 rolletjes bij de Lidl, kost niets daar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Duct tape is onbetaalbaar. Als jij de URL en/of het e-mail adres van Duck (is een NL fabrikant) regelt, plus de oppervalkte van de auto aan me doorgeeft, ga ik proberen tape te regelen.
Zo er staan ook andere leuke auto's zegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:43 schreef Hugster het volgende:
http://www.mat.fi/project1984toyotacelicaturbo.htm
Sick!!!
Tommy, echt iets voor jouHELEMAAL afkijken!!
het is puur voor test en speelgoed meer nietquote:
prachtig inderdaad...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:43 schreef Hugster het volgende:
http://www.mat.fi/project1984toyotacelicaturbo.htm
Sick!!!
Tommy, echt iets voor jouHELEMAAL afkijken!!
Sorry hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik ga tapen, doe ik dat met GOEDE tape. Die van de Lidl is nog te min om mnoud papier doos mee dicht te plakken....
Ze rijden wel, maar voor hoelang; dat is altijd de vraag (zie Sierra....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik wil natuurlijk wel een rijdende auto tapen... wat is de lol van hettapen van en auto die vrijwle niemand te zien krijgt![]()
Schrik!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 05:58 schreef ijsmeis het volgende:
Boe!
kan je tenminste de lantarenpalen van de baan af rijdenquote:
und weiter gehtsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je tenminste de lantarenpalen van de baan af rijden
Snap er geen fuck vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:40 schreef lipje het volgende:
gooi dat italiaanse prutspul eruit en installeer eentje van de VAG groep
dan mis je er twee ehquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap er geen fuck vanOp de site staan er 6 van die schijven getekend
![]()
Ik heb er maar 4![]()
Ik had jou ook heel wat meer geslagen als je mijn kind was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14863/38845487/index.html
het zal je dochter maar zijn. Ik zou het gewoon slaan
dan had je nu al niet meer in leven geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had jou ook heel wat meer geslagen als je mijn kind was.![]()
Alsof jij je eigen vader zou vermoorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan had je nu al niet meer in leven geweest
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Alex? Mijn vader gaat bellen voor een afspraak![]()
.
Maandag dus!
RSI?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Oldtimer gebeuren was uiteraard weer gaaf, 450 foto's of zo gemaakt
Niets van gezien tijdens het toeren, had alleen last van een groot aantal josties die een roller-skate wedstrijd op de 80km-weg tussen akkrum-grou hadden zonder deze af te zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Oldtimer gebeuren was uiteraard weer gaaf, 450 foto's of zo gemaakt
Nog maar een week voor we m zlef gaan rijden, heb er zin in!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets van gezien tijdens het toeren, had alleen last van een groot aantal josties die een roller-skate wedstrijd op de 80km-weg tussen akkrum-grou hadden zonder deze af te zetten
Leuke filmpjes trouwens
Ik zal eens rond porren wie er bijrijder gaat zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog maar een week voor we m zlef gaan rijden, heb er zin in!
Bouwjaar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Iemand ervaring met Ford escorts?
die van 1987 schijnen het beste te zijn om Canadezen mee op te geilen. Finse meisjes vallen meer op Escorts uit 1996quote:
Damn, ik heb een 84-er en een 90-er gehad, totaal kansloos bij die 2 dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van 1987 schijnen het beste te zijn om Canadezen mee op te geilen. Finse meisjes vallen meer op Escorts uit 1996
Ik zou het in Paraguay proberen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, ik heb een 84-er en een 90-er gehad, totaal kansloos bij die 2 dus![]()
Nee manquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou het in Paraguay proberen als ik jou was.
Dan moet je een Alfa-33 kopen, Bo heeft wel connecties...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ik wil zo'n finse blonde waar Peu zo over opschept..
En dan krankjorum worden van de rammeltjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan moet je een Alfa-33 kopen, Bo heeft wel connecties...
Een Maserati 155 kan natuurlijk ook nog...
Ik meen dat Bo van mening is dat het erger dan 'een paar rammeltjes' wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan krankjorum worden van de rammeltjes?
Dan hou ik het wel bij m'n Civicje en blonde Brabantse schoonheden..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik meen dat Bo van mening is dat het erger dan 'een paar rammeltjes' was
Maar je moet wat voor de Finse, blonde schoonheden overhebben, nietwaar?
Mn computer internet is extreem traag als hij aan het uploaden isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:16 schreef Paladijn het volgende:
tsk lexxx, oldtimers foto's eerst in LWD posten en dan pas hier?
Uruguayquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou het in Paraguay proberen als ik jou was.
Dunne UPC-kabel naar Cornjum dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn computer internet is extreem traag als hij aan het uploaden is
En uploaden gaat ook als stront door een dunne trechter
Omdat je een voetganger daar keurig mee in twee stukken ritst.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Waarom hebben moderne auto's dit soort fraaie versierselen niet meer
[afbeelding]
Ben je in een prik van suicidale voetgangers en fietsers af
Oh, das beter dan matrixx reloaded, die hebik toch op DVDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dude where's my car op tvgeniale film
![]()
Het is al afgelopenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh, fatale fout, ik begon met zoeken op NL1
* Alexxxxx kijkt dit was het nieuws
Erg cool idd, dat was op een P3 zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Die van Rover was ook best OK
Gen idee, loopt na zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Erg cool idd, dat was op een P3 zeker?
Zo'n mafiabak:quote:
zelden zo'n slechte film gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dude where's my car op tvgeniale film
![]()
Nee volgens mij nog nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo kartexpert![]()
[afbeelding]
Zijn die op? Enig idee hoeveel mm deze moeten zijn als ze nieuw zijn?
Nul keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=8980 --> de eerste foto's van de elfstedentocht staan er al uiteraard
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=8927 had ik de foto's van de Holland Tour al gespammed btw? Weer ijsmeisjes op de achtergrond zoeken
Ik hing deze keer gewoon om je heenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, we hebben beide goed opgelet dit keer
Die kerel heeft in Hilversum mij een keer geholpen, om een beamer vast te houden toen ik er mee aan het kloten wasquote:Op zondag 20 mei 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Arie Boomsma schijnt bij mij uit het dorp te komen
Bo had er zin in zei hij net!quote:Op zondag 20 mei 2007 11:28 schreef lipje het volgende:
Iemand nog zin om te sjouwen?
Voorburg is om de hoekquote:Op zondag 20 mei 2007 11:44 schreef Alfisti het volgende:
Helaasch.........fristi gaat zo naar Voorburg toe maar anders had ik graag geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |