quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
Jonko's roken en achterwheelies poppen.
Omaatjes intimiderenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
Laten we dan op straat gaan hangen en overlast veroorzaken.
^^.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom man, die achterkant had 10x zo mooi gekunt![]()
past imo totaal niet bij de voorkant![]()
lijkt me toch een leuke sportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Na 4 fucking rondjes m'n koppeling kapot![]()
Italiaanse rommel![]()
Als je niet teveel pech hebt is het wel leuk jaquote:
Ik heb de zuiderstorm gemist?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en WEER 138 gereden
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenAls de stationwagon in kwestie niet had geremd had ik de 140 gehaald, daar ben ik van overtuigd!
A50 ter hoogte van Terlet bedoel je? Fijn stukje om te rijden, helaas weet de KLPD dat ook, ben op dat stuk 3x geflitst in 2 jaar tijd (elke dag Dtc - A'doorn) en zag minimaal 1x per week een controlequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Arnhem gaat het een heel stuk naar beneden, soort vals plat. Alsik daar de wind in de rug heb, het buiten heet is, ik een warme motor heb, en ik kan slipstreamen bij een rappe stationwagon kan ik daar 138 halenAls de stationwagon in kwestie niet had geremd had ik de 140 gehaald, daar ben ik van overtuigd!
Klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A50 ter hoogte van Terlet bedoel je? Fijn stukje om te rijden, helaas weet de KLPD dat ook, ben op dat stuk 3x geflitst in 2 jaar tijd (elke dag Dtc - A'doorn) en zag minimaal 1x per week een controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |