Klopt, maar ik neem aan dat dat komt door die geweldige wapenwet van zequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:
in de ghetto lijkt het me uberhaupt niet veilig
Kan je BX-en nieuw kopen dan ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ten eerste omdat ik niet wil dat jij dood gaat, en ten tweede omdat ik niet wil dat ik dood ga.
En een meter vangrail van de ring is duurder dan een nieuwe BX
even wachten tot je je EHBO diploma hebtquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gdvr, rij jezlef dan maar dood ookMaar niet als ik er bij ben.
ik heb wel een EHBO doos in mn visa, maar als 2cv op de ring gaat hebben we meer een mn sneeuwschuiver om m wer mee naar huis te krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
even wachten tot je je EHBO diploma hebt
een alfa waar die hoortquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[img]http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00248.JPG]/img]
Verzekering betaalt transport en vangrail, dus ff de verzekering "upgraden" Maar goed een handremstop bij de afrit lijkt me ook geen goede actiequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wel een EHBO doos in mn visa, maar als 2cv op de ring gaat hebben we meer een mn sneeuwschuiver om m wer mee naar huis te krijgen
Durf je er niet meer mee te rijden?quote:
Is nooit een goede actie bij een BX ! Handrem werkt op de voorwielen !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Verzekering betaalt transport en vangrail, dus ff de verzekering "upgraden" Maar goed een handremstop bij de afrit lijkt me ook geen goede actie
maar is nog steeds een lease-lullo Golf zonder uitstralingquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
Golf 4 of 5 TDI rijdt hardstikke lekker![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Huug? Hoeveel kosten die repen daar bij jou ook alweer?
[afbeelding].
Mja dat boeit me geen fuck zolang het voor werk is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar is nog steeds een lease-lullo Golf zonder uitstraling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |