Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?quote:Een 17-jarige scholier van het Stedelijk College aan de Henegouwenlaan in Eindhoven is gisteren tijdens een schoolreisje in Spanje om het leven gekomen. Het betreft naar alle waarschijnlijkheid een geval van zelfmoord. De vmbo-leerling sprong van een balkon op de vierde etage van Hotel Reymar in Malgrat de Mar. In de hotelkamer van het slachtoffer zijn afscheidsbrieven aangetroffen.
Aan de schoolreis deden zo'n 120 leerlingen mee. In verband met het politie-onderzoek moet de groep leerlingen nog even in Spanje blijven. In de loop van vrijdag keren ze terug naar Nederland. De leerlingen zijn flink aangeslagen door het gebeuren. Het programma voor de laatste dagen van het jaarlijkse schoolreisje naar Barcelona en omgeving is aangepast.
De rector van het Stedelijk College is meteen na het bekend worden van het drama met de moeder van de desbetreffende scholier naar Spanje afgereisd.
Joh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef zquing het volgende:
mensen die zelfmoord doen hebben geen recht op een darwin award![]()
die is alleen voor uitzonderlijk domme mensen die dood zijn gegaan ookal wilden ze dat niet
Waarom? Lekker met een MILF naar Spanje toe. Die vent zal genoten hebben! Stiekem dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Houtspeer het volgende:
Oe, was erg oncomfortabel voor de rector denk ik.
Dus jij zegt, systematisch aanpakken en wettelijk verplicht stellen dat er bij elke schoolreis een kutkind aangewezen wordt die op een bepaald moment zelfmoord moet plegen ten overstaan van de rest?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom? Lekker met een MILF naar Spanje toe. Die vent zal genoten hebben! Stiekem dan.
Inderdaad, we kunnen er niet over oordelen. En dat doe jij in je post net zo goed als ik, debiel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk he BrauNtje, oordelen? Misschien werd die jongen wel door diezelfde klas helemaal kapotgetreiterd. In dat geval is het niet meer dan hun verdiende loon dat dit schoolreisje verpest is.
We kennen het hele verhaal niet, dus we kunnen er ook niet over oordelen.
Piovan. Doh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
En misschien werd ie wel op Fok! gepest
Wie willen wij dan dat het zou zijn?
Inderdaad, maar dat weet je niet zeker. Hopelijk komt er nog een interview met de overledene.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Re het volgende:
4 verdiepingen, dat zal best pijn gedaan hebben toen hij de stoeprand kopte
Zelfmoordemigratie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Pool het volgende:
Ach, ik stel voor dat iedereen voortaan zelfmoord gaat plegen in Spanje!![]()
Dan heeft de NS tenminste minder vertraging, kan de brandweer gewoon branden blussen en kan de politie boeven vangen.
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat weet je niet zeker. Hopelijk komt er nog een interview met de overledene.
en wat doe je met de lijken in spanje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
Volgens mij staat er toch heel duidelijk 'In dat geval...'. Lezen blijft moeilijk merk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen er niet over oordelen. En dat doe jij in je post net zo goed als ik, debiel.
is weer eens wat anders hequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef imported_sphinx het volgende:
Maar waarom zelfmoord plegen in spanje?![]()
is hier de grond te vlak ofzo?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:
"RIP aan Los Nabestandos"
Beschikbaar stellen aan de wetenschap.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en wat doe je met de lijken in spanje?
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
wetenschappelijke-paella-zelfmoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beschikbaar stellen aan de wetenschap.
Of verkopen aan de paella-industrie.
Goed idee! Want die werken lekker hard en kunnen alle Turkenklusjes in Nederland doen die de Turken nu niet willen doen. En je kunt ze lekker uitschelden en de schuld geven van onopgeloste misdaden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
nee, buitenlanders pikken banen in, VMBOers nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Was het een emo? zal wel weer...
Oh ja, leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.
Ga jij je lekker hier uitleven ofzo: http://forum.refoweb.nl/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
Okee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BrauN blijf je een beetje ontopic
Erg triest van die figuur dat hij zijn klasgenoten hier mee ge confronteerd heeft.
My point exactly. En zodra er iemand wat van zegt op de man gaan spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga jij je lekker hier uitleven ofzo: http://forum.refoweb.nl/
INDERDAAD!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef hoM3r het volgende:
Ik moet me ook aanpassen, sorry:
Het was vast een gothic:P:'):') En hij had toch geen toekomst want hij deed VMBO, pauper.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Seneca het volgende:
Nou ja, if you can't beat them...
Als ik VMBO'er was zou ik ook van een balkon afspringen
Dan ben je al laat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Seneca het volgende:
Nou ja, if you can't beat them...
Als ik VMBO'er was zou ik ook van een balkon afspringen
Ik zou als spontaan zelfmoordplegen bij het zien van dat gebouw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[hersengolving]
Bij het Amstelstation in Amsterdam, daar zit in dat hele hoge gebouw toch een afdeling van de HvA? Zouden die niet hun bovenste verdieping (20 hoog ofzo) ter beschikking kunnen stellen aan een VMBO afdeling?
[/hersengolving]
Strak plan, ik voorzie een bloeiende business.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat de VMBO-jeugd later een zielig baantje krijgt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Lees dan.
[..]
Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?
VMBO-jeugd heeft toch al een somber toekomstbeeld, omdat ze uitzicht hebben op een leven als vuilnisbakschrobber, bouwvakker of nagelstyliste.En dan flikt zo'n joch het om hen dat ene pleziertje - een reisje naar het buitenland - af te nemen door zich van een balkon te werpen. Wat een kneus!
Ja, ik maak me hier druk om. Ik vind het zielig voor die medescholieren van 'm, die nu getekend zijn voor het leven omdat ze 's ochtends hun klasgenootje zo plat als een pannekoek aantroffen op het ondergekotste trottoir voor hun hotel.
Dit is een duidelijke gevalletje: "RIP aan de nabestaanden!". Tevens Darwin Award.
Zelfs dan, wachten tot hij terug in Eindhoven was was teveel gevraagd?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:51 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
On-topic: Idd een treurig geval.. Maar je weet niet wat de beste jongen heeft meegemaakt.
Zo'n beste jongen is het niet, het is een klootzakquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:51 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
On-topic: Idd een treurig geval.. Maar je weet niet wat de beste jongen heeft meegemaakt.
Misschien wilde hij wel pér se niet meer terug naar Eindhovenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dan, wachten tot hij terug in Eindhoven was was teveel gevraagd?!
En dan pleeg je maar zelfmoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel pér se niet meer terug naar Eindhoven
Daar kan ik me dan ook wel weer wat bij indenken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel pér se niet meer terug naar Eindhoven
Hap!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:51 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat de VMBO-jeugd later een zielig baantje krijgt?![]()
Meeste vmbo'ers studeren gewoon door, en bereiken vaak nog meer dan menige havo-klant.![]()
KanSl00S 4EVuuh!!~quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hap!
Gast, vmbo-jeugd is kansloos for life! Die studeren niet door hoor.
Hap!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de context niet helemaal van deze term.
Je bedoelt dat ik de betekenis van de term niet in de juiste context kan plaatsen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de context niet helemaal van deze term.
Houtspeerquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:27 schreef Houtspeer het volgende:
VMBOérs zijn zeker kansloos, de Polenaren komen hierheen en nemen hun baantjes over.
Maar de meeste havoérs en vwoérs krijgen een hooggeschoold baantje kunnen lekker verder leven.
VBMOérs
En dan over mij zeuren dat ik me te goed voelquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:27 schreef Houtspeer het volgende:
VMBOérs zijn zeker kansloos, de Polenaren komen hierheen en nemen hun baantjes over.
Maar de meeste havoérs en vwoérs krijgen een hooggeschoold baantje kunnen lekker verder leven.
VBMOérs
is goesting een woord?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik de betekenis van de term niet in de juiste context kan plaatsen?
Ja, dat begrijp ik wel. Maar daar had ik geen goesting in.
In Utrecht steken ze in zo'n geval gewoon hun hoofd uit het dakluikjequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:36 schreef BologneseChips het volgende:
Ik denk dat die jongen gewoon geen zin had om ook nog eens 20 uur naar Nederland te rijden, dus daarom zal hij wel gewoon zelfmoord gepleegd hebben.
Ze zaten in het Soddom van Spanje... lloret, ik kan me voorstellen tussen als die decatente vrijgevochten geile pubertjes dat het moeilijk toeven isquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Pool het volgende:
Ik was die Gaudi-"kunst" na een dag of twee trouwens ook wel zat hoor. Ik kan me voorstellen dat die jongen zich een week lang in het Land van Laaf waande en daarna van een gebouw sprong om zelf in mozaïekjes te eindigen.![]()
Of sprongen van de mixtafel natuurlijk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind het nog meevallen dat die VMBO'er wist dat je van een sprong van de 4e etage kon overlijden. Vind het meer types voor sprongen van de keukenladder.
Ik ga overmorgen naar Rome met een schoolreisje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Paran0id het volgende:
Een schoolreisje naar Malgrat de mar. WTF
Wij gingen hooguit naar Amsterdam voor een excursie over het jodendom oid
Dat is echt tof!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:05 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen naar Rome met een schoolreisje.![]()
Je hebt wel wat om over te praten ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:09 schreef Zrtlrnc het volgende:
Zo'n zelfmoord geeft wel een extra dimensie aan de reis
Eigenlijk moet er gewoon bij iedere groepsreis iemand zijn die zelfmoord pleegt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je hebt wel wat om over te praten ja.
En mensen die elkaar eerst niet konden luchten vallen elkaar nu snikkend in de armen.
En voor de zelfmoordenaar die bij leven nog door de groep werd uitgekotst* werd worden nu X-jes in MSN-namen gezet.
Hoe mooi verdriet in groepsverband kan zijn![]()
* Disclaimer: dit is slechts een aanname
hey babe, how was your walk on the wildside?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dan, wachten tot hij terug in Eindhoven was was teveel gevraagd?!
Great, en ik leef nogquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey babe, how was your walk on the wildside?
ja dit topic schreeuwt om louter offtopic reacties. bring it on.
Moderators en ander tuig die "kwistig" omgaan met suicicidale-topics en er zelfs mee lachen !quote:
quote:Wullimpie schreef:
Je kunt daar toch gewoon wegblijven.
Als je daar nu zo wordt behandeld snap ik niet waarom je daar toch blijft komen.
1) Omdat ik die pestkoppen die lol misgun. Ik wil niet dat ze erin slagen om me voorgoed weg te jagen daar.
Bovendien 2) zijn er gelukkig heel wat users daar, die wel gewoon aardig zijn. En als derde reden een hele eenvoudige: 3) ik denk dat ik met mijn levensverhaal en persoonlijke ervaringen mensen een hart onder de riem kan steken. Ik bemoedig graag anderen.
En tot slot de laatste reden: 4) zij moeten toch ook het Evangelie horen daar?
En hier kan ik mij volledig in vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zou liever in Malgrat del Mar dood gevonden willen worden dan in Eindhoven. Al is het nipt.
Iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef EsDe het volgende:
Nog erger zijn mensen die zelfmoord plegen en dan "geheel per ongeluk" falen... en op die manier om aandacht vragen...![]()
Bedoel, als je echt dood wilt lukt je dat wel... maar mensen de stuipen op het lijf jagen en ze ook daarna nog in angst te laten zitten...bah![]()
![]()
beetje naastenliefde is teveel gevraagd? stel kutpubers dat jullie zijn...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef EsDe het volgende:
Nog erger zijn mensen die zelfmoord plegen en dan "geheel per ongeluk" falen... en op die manier om aandacht vragen...![]()
Bedoel, als je echt dood wilt lukt je dat wel... maar mensen de stuipen op het lijf jagen en ze ook daarna nog in angst te laten zitten...bah![]()
![]()
Naastenliefde voor mensen die jou een beetje de tievus laten schrikken? dacht het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje naastenliefde is teveel gevraagd? stel kutpubers dat jullie zijn...
Onee grapje hij heeft afscheidsbrieven geschreven. Nou goed, anders zou het een aardige optie zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Mensen laten we niet vergeten dat dit tragische voorval zich afspeelde in Malgrat de Mar. Bij uitstek hét walhalla voor jongeren die 24/7 dronken zijn en waar de alcohol- en voedselvergiftingen alom gerespecteerd zijn. Net als soa's e.d. die je er vaak nog gratis bij krijgt.
Ik gok op een avondje met iets te veel breezertjes ananas waarin meneer dacht dat hij kon vliegen.
Maargoed da's maar een wilde gok.
De wat laten schrikken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Naastenliefde voor mensen die jou een beetje de tievus laten schrikken? dacht het niet.
het was gezellig toen je weg was. we hebben ons allemaal keurig gedragen zonder mama.quote:
Mensen met een bril doen hun bril af voordat ze zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef MacKniver het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zelfmoord plegen er moeite voor doen om op het hoofd te landen of op het laatste moment proberen de val te breken..
Breezer Ananasquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Mensen laten we niet vergeten dat dit tragische voorval zich afspeelde in Malgrat de Mar. Bij uitstek hét walhalla voor jongeren die 24/7 dronken zijn en waar de alcohol- en voedselvergiftingen alom gerespecteerd zijn. Net als soa's e.d. die je er vaak nog gratis bij krijgt.
Ik gok op een avondje met iets te veel breezertjes ananas waarin meneer dacht dat hij kon vliegen.
Maargoed da's maar een wilde gok.
had 'ie die uitweg maar even moeten uitstellen tot na die vakantie, nu verpest hij het voor de rest, 't is gewoon een egoïst.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:39 schreef vronie het volgende:
Medeleven is hier ver te zoeken ,die jongen zag waarschijnlijk geen andere uitweg.
Dat linkje naar refoweb van miendobbelsteen zag ik net pasquote:
Ado speelt niet elke week thuis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:59 schreef steeg het volgende:
HAHA een schoolreis naar MALGRAT de MAR. Dat is voor VMBO'ers natuurlijk de enige cultuur die ze ooit zullen meemaken. Waarschijnlijk is hun wekelijkse gymles ook een thuiswedstrijd van ADO den haag.
Dat is niet waar, ze gingen een dag eerder naar huis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef Apfel. het volgende:
Ze mogen wle lekker langer in Spanje blijven. Doe mij ook zo'n leerling in mn klas
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHTquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze gingen een dag eerder naar huis.
Ze zouden als het mogelijk was geweest NOG eerder naar huis zijn gegaan, maar dat kon niet omdat de politie nog wilde praten met sommige klasgenoten.
Die jongen was trouwens autistisch geloof ik.
gaat eens platen mixen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHT
Het gaat toch over MBO?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHT
Lees het topic doorquote:
Dat het een engerd was ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef JamesBrowny het volgende:
Wat zou ze daar mee bedoelen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ach, die valt in ieder geval nooit meer iemand lastig.
BrauN zei dat het een VMBO aap wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lees het topic door![]()
Die gast deed gaar neet VMBO
Ik denk dat hij daar inmiddels niet meer voor in aanmerking komtquote:
Enn VMBO'er heeft geen vitale organen in het hoofd zitten, dus veel zal het niet uitmaken. Maar waarschijnlijk snappen ze dat toch niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef MacKniver het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zelfmoord plegen er moeite voor doen om op het hoofd te landen of op het laatste moment proberen de val te breken..
Ik snap dat jij, al is het ten koste van anderen, "grappig" wilt overkomen op de usertjes in een forum maar dit vind ik toch wel echt een dieptepunt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Lees dan.
[..]
Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?
VMBO-jeugd heeft toch al een somber toekomstbeeld, omdat ze uitzicht hebben op een leven als vuilnisbakschrobber, bouwvakker of nagelstyliste.En dan flikt zo'n joch het om hen dat ene pleziertje - een reisje naar het buitenland - af te nemen door zich van een balkon te werpen. Wat een kneus!
Ja, ik maak me hier druk om. Ik vind het zielig voor die medescholieren van 'm, die nu getekend zijn voor het leven omdat ze 's ochtends hun klasgenootje zo plat als een pannekoek aantroffen op het ondergekotste trottoir voor hun hotel.
Dit is een duidelijke gevalletje: "RIP aan de nabestaanden!". Tevens Darwin Award.
je moeder heeft een dieptepunt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij, al is het ten koste van anderen, "grappig" wilt overkomen op de usertjes in een forum maar dit vind ik toch wel echt een dieptepunt.
nou nou, helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moeder heeft een dieptepunt...
Mocht het nou eens zo zijn dat je zelf in een penibele mentale problemen verkeert geraakt, zou het jou dan werkelijk iets schelen wat de impact is op anderen?, persoonlijk vind ik het uiterst arrogant om snel te oordelen over iets waar je totaal geen inzicht op hebt, want laten we eerlijk zijn, zo te lezen verkeer je zelf niet in depressieve mentale problemen (met nadruk op depressieve).quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Verdiende loon dat het slachtoffer dood is?, dat is nou niet persé mijn gedachte over verdiende loon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk he BrauNtje, oordelen? Misschien werd die jongen wel door diezelfde klas helemaal kapotgetreiterd. In dat geval is het niet meer dan hun verdiende loon dat dit schoolreisje verpest is.
We kennen het hele verhaal niet, dus we kunnen er ook niet over oordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |