Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
wetenschappelijke-paella-zelfmoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beschikbaar stellen aan de wetenschap.
Of verkopen aan de paella-industrie.
Goed idee! Want die werken lekker hard en kunnen alle Turkenklusjes in Nederland doen die de Turken nu niet willen doen. En je kunt ze lekker uitschelden en de schuld geven van onopgeloste misdaden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
nee, buitenlanders pikken banen in, VMBOers nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Was het een emo? zal wel weer...
Oh ja, leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.
Ga jij je lekker hier uitleven ofzo: http://forum.refoweb.nl/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
Okee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BrauN blijf je een beetje ontopic
Erg triest van die figuur dat hij zijn klasgenoten hier mee ge confronteerd heeft.
My point exactly. En zodra er iemand wat van zegt op de man gaan spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga jij je lekker hier uitleven ofzo: http://forum.refoweb.nl/
INDERDAAD!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef hoM3r het volgende:
Ik moet me ook aanpassen, sorry:
Het was vast een gothic:P:'):') En hij had toch geen toekomst want hij deed VMBO, pauper.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Seneca het volgende:
Nou ja, if you can't beat them...
Als ik VMBO'er was zou ik ook van een balkon afspringen
Dan ben je al laat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Seneca het volgende:
Nou ja, if you can't beat them...
Als ik VMBO'er was zou ik ook van een balkon afspringen
Ik zou als spontaan zelfmoordplegen bij het zien van dat gebouw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[hersengolving]
Bij het Amstelstation in Amsterdam, daar zit in dat hele hoge gebouw toch een afdeling van de HvA? Zouden die niet hun bovenste verdieping (20 hoog ofzo) ter beschikking kunnen stellen aan een VMBO afdeling?
[/hersengolving]
Strak plan, ik voorzie een bloeiende business.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat de VMBO-jeugd later een zielig baantje krijgt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Lees dan.
[..]
Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?
VMBO-jeugd heeft toch al een somber toekomstbeeld, omdat ze uitzicht hebben op een leven als vuilnisbakschrobber, bouwvakker of nagelstyliste.En dan flikt zo'n joch het om hen dat ene pleziertje - een reisje naar het buitenland - af te nemen door zich van een balkon te werpen. Wat een kneus!
Ja, ik maak me hier druk om. Ik vind het zielig voor die medescholieren van 'm, die nu getekend zijn voor het leven omdat ze 's ochtends hun klasgenootje zo plat als een pannekoek aantroffen op het ondergekotste trottoir voor hun hotel.
Dit is een duidelijke gevalletje: "RIP aan de nabestaanden!". Tevens Darwin Award.
Zelfs dan, wachten tot hij terug in Eindhoven was was teveel gevraagd?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:51 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
On-topic: Idd een treurig geval.. Maar je weet niet wat de beste jongen heeft meegemaakt.
Zo'n beste jongen is het niet, het is een klootzakquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:51 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
On-topic: Idd een treurig geval.. Maar je weet niet wat de beste jongen heeft meegemaakt.
Misschien wilde hij wel pér se niet meer terug naar Eindhovenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dan, wachten tot hij terug in Eindhoven was was teveel gevraagd?!
En dan pleeg je maar zelfmoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel pér se niet meer terug naar Eindhoven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |