Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?quote:Een 17-jarige scholier van het Stedelijk College aan de Henegouwenlaan in Eindhoven is gisteren tijdens een schoolreisje in Spanje om het leven gekomen. Het betreft naar alle waarschijnlijkheid een geval van zelfmoord. De vmbo-leerling sprong van een balkon op de vierde etage van Hotel Reymar in Malgrat de Mar. In de hotelkamer van het slachtoffer zijn afscheidsbrieven aangetroffen.
Aan de schoolreis deden zo'n 120 leerlingen mee. In verband met het politie-onderzoek moet de groep leerlingen nog even in Spanje blijven. In de loop van vrijdag keren ze terug naar Nederland. De leerlingen zijn flink aangeslagen door het gebeuren. Het programma voor de laatste dagen van het jaarlijkse schoolreisje naar Barcelona en omgeving is aangepast.
De rector van het Stedelijk College is meteen na het bekend worden van het drama met de moeder van de desbetreffende scholier naar Spanje afgereisd.
Joh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef zquing het volgende:
mensen die zelfmoord doen hebben geen recht op een darwin award![]()
die is alleen voor uitzonderlijk domme mensen die dood zijn gegaan ookal wilden ze dat niet
Waarom? Lekker met een MILF naar Spanje toe. Die vent zal genoten hebben! Stiekem dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Houtspeer het volgende:
Oe, was erg oncomfortabel voor de rector denk ik.
Dus jij zegt, systematisch aanpakken en wettelijk verplicht stellen dat er bij elke schoolreis een kutkind aangewezen wordt die op een bepaald moment zelfmoord moet plegen ten overstaan van de rest?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom? Lekker met een MILF naar Spanje toe. Die vent zal genoten hebben! Stiekem dan.
Inderdaad, we kunnen er niet over oordelen. En dat doe jij in je post net zo goed als ik, debiel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk he BrauNtje, oordelen? Misschien werd die jongen wel door diezelfde klas helemaal kapotgetreiterd. In dat geval is het niet meer dan hun verdiende loon dat dit schoolreisje verpest is.
We kennen het hele verhaal niet, dus we kunnen er ook niet over oordelen.
Piovan. Doh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
En misschien werd ie wel op Fok! gepest
Wie willen wij dan dat het zou zijn?
Inderdaad, maar dat weet je niet zeker. Hopelijk komt er nog een interview met de overledene.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Re het volgende:
4 verdiepingen, dat zal best pijn gedaan hebben toen hij de stoeprand kopte
Zelfmoordemigratie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Pool het volgende:
Ach, ik stel voor dat iedereen voortaan zelfmoord gaat plegen in Spanje!![]()
Dan heeft de NS tenminste minder vertraging, kan de brandweer gewoon branden blussen en kan de politie boeven vangen.
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat weet je niet zeker. Hopelijk komt er nog een interview met de overledene.
en wat doe je met de lijken in spanje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
Volgens mij staat er toch heel duidelijk 'In dat geval...'. Lezen blijft moeilijk merk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen er niet over oordelen. En dat doe jij in je post net zo goed als ik, debiel.
is weer eens wat anders hequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef imported_sphinx het volgende:
Maar waarom zelfmoord plegen in spanje?![]()
is hier de grond te vlak ofzo?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:
"RIP aan Los Nabestandos"
Beschikbaar stellen aan de wetenschap.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en wat doe je met de lijken in spanje?
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zelfmoordemigratie.Ik zie d'r op zich nog wel een handeltje in ook. Touringcars vol wanhopigen af en aan laten rijden naar Spanje. Of nee, alleen aan, want af dan zijn ze leeg natuurlijk.
wetenschappelijke-paella-zelfmoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beschikbaar stellen aan de wetenschap.
Of verkopen aan de paella-industrie.
Goed idee! Want die werken lekker hard en kunnen alle Turkenklusjes in Nederland doen die de Turken nu niet willen doen. En je kunt ze lekker uitschelden en de schuld geven van onopgeloste misdaden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
nee, buitenlanders pikken banen in, VMBOers nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn vast wel aangespoelde Afrikanen die willen betalen om met de terugreis mee te kunnen. In principe is dat ook geen probleem. Voor elke immigrant extra zijn we namelijk ook een depressieve VMBO'er kwijt. Per saldo zijn we dan beter af.
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Was het een emo? zal wel weer...
Oh ja, leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dude, dit is Fok!. Hoe choquerender en respectlozer de reacties, hoe beter.
Ga jij je lekker hier uitleven ofzo: http://forum.refoweb.nl/quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen man van principes, maar wat een trieste reacties in dit topic.
Okee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BrauN blijf je een beetje ontopic
Erg triest van die figuur dat hij zijn klasgenoten hier mee ge confronteerd heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |