Dat linkje naar refoweb van miendobbelsteen zag ik net pasquote:
Ado speelt niet elke week thuis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:59 schreef steeg het volgende:
HAHA een schoolreis naar MALGRAT de MAR. Dat is voor VMBO'ers natuurlijk de enige cultuur die ze ooit zullen meemaken. Waarschijnlijk is hun wekelijkse gymles ook een thuiswedstrijd van ADO den haag.
Dat is niet waar, ze gingen een dag eerder naar huis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef Apfel. het volgende:
Ze mogen wle lekker langer in Spanje blijven. Doe mij ook zo'n leerling in mn klas
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHTquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze gingen een dag eerder naar huis.
Ze zouden als het mogelijk was geweest NOG eerder naar huis zijn gegaan, maar dat kon niet omdat de politie nog wilde praten met sommige klasgenoten.
Die jongen was trouwens autistisch geloof ik.
gaat eens platen mixen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHT
Het gaat toch over MBO?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een autist die VWO doet. YEAH RIGHT
Lees het topic doorquote:
Dat het een engerd was ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef JamesBrowny het volgende:
Wat zou ze daar mee bedoelen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ach, die valt in ieder geval nooit meer iemand lastig.
BrauN zei dat het een VMBO aap wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lees het topic door![]()
Die gast deed gaar neet VMBO
Ik denk dat hij daar inmiddels niet meer voor in aanmerking komtquote:
Enn VMBO'er heeft geen vitale organen in het hoofd zitten, dus veel zal het niet uitmaken. Maar waarschijnlijk snappen ze dat toch niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef MacKniver het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zelfmoord plegen er moeite voor doen om op het hoofd te landen of op het laatste moment proberen de val te breken..
Ik snap dat jij, al is het ten koste van anderen, "grappig" wilt overkomen op de usertjes in een forum maar dit vind ik toch wel echt een dieptepunt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Lees dan.
[..]
Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?
VMBO-jeugd heeft toch al een somber toekomstbeeld, omdat ze uitzicht hebben op een leven als vuilnisbakschrobber, bouwvakker of nagelstyliste.En dan flikt zo'n joch het om hen dat ene pleziertje - een reisje naar het buitenland - af te nemen door zich van een balkon te werpen. Wat een kneus!
Ja, ik maak me hier druk om. Ik vind het zielig voor die medescholieren van 'm, die nu getekend zijn voor het leven omdat ze 's ochtends hun klasgenootje zo plat als een pannekoek aantroffen op het ondergekotste trottoir voor hun hotel.
Dit is een duidelijke gevalletje: "RIP aan de nabestaanden!". Tevens Darwin Award.
je moeder heeft een dieptepunt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij, al is het ten koste van anderen, "grappig" wilt overkomen op de usertjes in een forum maar dit vind ik toch wel echt een dieptepunt.
nou nou, helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moeder heeft een dieptepunt...
Mocht het nou eens zo zijn dat je zelf in een penibele mentale problemen verkeert geraakt, zou het jou dan werkelijk iets schelen wat de impact is op anderen?, persoonlijk vind ik het uiterst arrogant om snel te oordelen over iets waar je totaal geen inzicht op hebt, want laten we eerlijk zijn, zo te lezen verkeer je zelf niet in depressieve mentale problemen (met nadruk op depressieve).quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
Nu vraag ik je, is het werkelijk zoveel gevraagd om zelfmoord gewoon thuis in Eindhoven te plegen, in plaats van op een leuke reis naar Spanje?
VMBO-jeugd heeft toch al een somber toekomstbeeld, omdat ze uitzicht hebben op een leven als vuilnisbakschrobber, bouwvakker of nagelstyliste.En dan flikt zo'n joch het om hen dat ene pleziertje - een reisje naar het buitenland - af te nemen door zich van een balkon te werpen. Wat een kneus!
Ja, ik maak me hier druk om. Ik vind het zielig voor die medescholieren van 'm, die nu getekend zijn voor het leven omdat ze 's ochtends hun klasgenootje zo plat als een pannekoek aantroffen op het ondergekotste trottoir voor hun hotel.
Dit is een duidelijke gevalletje: "RIP aan de nabestaanden!". Tevens Darwin Award.
Verdiende loon dat het slachtoffer dood is?, dat is nou niet persé mijn gedachte over verdiende loon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk he BrauNtje, oordelen? Misschien werd die jongen wel door diezelfde klas helemaal kapotgetreiterd. In dat geval is het niet meer dan hun verdiende loon dat dit schoolreisje verpest is.
We kennen het hele verhaal niet, dus we kunnen er ook niet over oordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |