Great, en ik leef nogquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey babe, how was your walk on the wildside?
ja dit topic schreeuwt om louter offtopic reacties. bring it on.
Moderators en ander tuig die "kwistig" omgaan met suicicidale-topics en er zelfs mee lachen !quote:
quote:Wullimpie schreef:
Je kunt daar toch gewoon wegblijven.
Als je daar nu zo wordt behandeld snap ik niet waarom je daar toch blijft komen.
1) Omdat ik die pestkoppen die lol misgun. Ik wil niet dat ze erin slagen om me voorgoed weg te jagen daar.
Bovendien 2) zijn er gelukkig heel wat users daar, die wel gewoon aardig zijn. En als derde reden een hele eenvoudige: 3) ik denk dat ik met mijn levensverhaal en persoonlijke ervaringen mensen een hart onder de riem kan steken. Ik bemoedig graag anderen.
En tot slot de laatste reden: 4) zij moeten toch ook het Evangelie horen daar?
En hier kan ik mij volledig in vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zou liever in Malgrat del Mar dood gevonden willen worden dan in Eindhoven. Al is het nipt.
Iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef EsDe het volgende:
Nog erger zijn mensen die zelfmoord plegen en dan "geheel per ongeluk" falen... en op die manier om aandacht vragen...![]()
Bedoel, als je echt dood wilt lukt je dat wel... maar mensen de stuipen op het lijf jagen en ze ook daarna nog in angst te laten zitten...bah![]()
![]()
beetje naastenliefde is teveel gevraagd? stel kutpubers dat jullie zijn...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef EsDe het volgende:
Nog erger zijn mensen die zelfmoord plegen en dan "geheel per ongeluk" falen... en op die manier om aandacht vragen...![]()
Bedoel, als je echt dood wilt lukt je dat wel... maar mensen de stuipen op het lijf jagen en ze ook daarna nog in angst te laten zitten...bah![]()
![]()
Naastenliefde voor mensen die jou een beetje de tievus laten schrikken? dacht het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje naastenliefde is teveel gevraagd? stel kutpubers dat jullie zijn...
Onee grapje hij heeft afscheidsbrieven geschreven. Nou goed, anders zou het een aardige optie zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Mensen laten we niet vergeten dat dit tragische voorval zich afspeelde in Malgrat de Mar. Bij uitstek hét walhalla voor jongeren die 24/7 dronken zijn en waar de alcohol- en voedselvergiftingen alom gerespecteerd zijn. Net als soa's e.d. die je er vaak nog gratis bij krijgt.
Ik gok op een avondje met iets te veel breezertjes ananas waarin meneer dacht dat hij kon vliegen.
Maargoed da's maar een wilde gok.
De wat laten schrikken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef EsDe het volgende:
[..]
Naastenliefde voor mensen die jou een beetje de tievus laten schrikken? dacht het niet.
het was gezellig toen je weg was. we hebben ons allemaal keurig gedragen zonder mama.quote:
Mensen met een bril doen hun bril af voordat ze zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef MacKniver het volgende:
Ik vraag me af of mensen die zelfmoord plegen er moeite voor doen om op het hoofd te landen of op het laatste moment proberen de val te breken..
Breezer Ananasquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Mensen laten we niet vergeten dat dit tragische voorval zich afspeelde in Malgrat de Mar. Bij uitstek hét walhalla voor jongeren die 24/7 dronken zijn en waar de alcohol- en voedselvergiftingen alom gerespecteerd zijn. Net als soa's e.d. die je er vaak nog gratis bij krijgt.
Ik gok op een avondje met iets te veel breezertjes ananas waarin meneer dacht dat hij kon vliegen.
Maargoed da's maar een wilde gok.
had 'ie die uitweg maar even moeten uitstellen tot na die vakantie, nu verpest hij het voor de rest, 't is gewoon een egoïst.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:39 schreef vronie het volgende:
Medeleven is hier ver te zoeken ,die jongen zag waarschijnlijk geen andere uitweg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |