Interessante vraag.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd wat er zou gebeuren als er nu weer zó'n bedrag unaniem te verdelen valt...
Zou die etterbak het dan weer binnenslepen?
Desertwijn!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Houtspeer het volgende:
Wat voor wijn vinden jullie lekker?
Een mooie, droge, witte Chardonnayquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Houtspeer het volgende:
Ben jij Iraans?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:34 schreef Reza-impreza het volgende:
Dream as if you'll live for ever , live as if you'll die today
staat op de poster achter Brian
[afbeelding]
Ze wíl dronken worden, dan kan ze gemakkelijker haar frustratie eruit schreeuwen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Toch jammer dat Natas denkt dat ze dronken fgaat worden terwijl als ze doet hoe het hoort ze niet dronken wordt, omdat ze het moet uitspuwen.
nope ,maar mijn naam welquote:
Thnx...quote:
Kersenbrandewijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Houtspeer het volgende:
Doe mij maar een kunstmatig gezoet wit wijntje (die fles in Lepels vorige was ook zo lekker)quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kersenbrandewijn![]()
maar dit word mijn 3e opéénvolgende dag zonder
Die was idd geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat de wijnproefmeneer net zo leuk is als de whiskeymeneer.![]()
Pas nou op wat je schrijft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx...
Redactie leest u mee??
Kan er weer eens een flink bedrag dmv een unanieme stemming weggegeven worden?? Wat mij betreft mag er per uur ¤ 2.000 van het bedrag af![]()
Het zou ze sieren als ze unaniem tot de beslissing komen dat het bedrag naar Kika gaat ofzo, maar ik ben bang dat er zelfs niemand aan denkt het bedrag naar een niet-bewoner te laten gaan.
In de eerste week trapten de bewoners in het zielige verhaal van Brian. Inmiddels weet men wel beter......quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx...
Redactie leest u mee??
Kan er weer eens een flink bedrag dmv een unanieme stemming weggegeven worden?? Wat mij betreft mag er per uur ¤ 2.000 van het bedrag af![]()
Het zou ze sieren als ze unaniem tot de beslissing komen dat het bedrag naar Kika gaat ofzo, maar ik ben bang dat er zelfs niemand aan denkt het bedrag naar een niet-bewoner te laten gaan.
hoefde i.i.g. niet in dienstquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wijnman is 2.13 meter. !!!
Langer dan Jaap dus..... !quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wijnman is 2.13 meter. !!!
Mooie capquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De lamp van Jan des Boef is niet berekend op mensen van 2.13 meter ...... Onthoofd !
[afbeelding]
Iets in mijn aangetaste geheugen zegt mij dat diverse bewoners het toentertijd ook al een lulverhaal vonden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de eerste week trapten de bewoners in het zielige verhaal van Brian. Inmiddels weet men wel beter......Ik vermoed dat het een middel zal zijn om Natasja uit de kooi te krijgen.... Maar dan moeten haar boobs wél gedaan zijn....
OMG... zit ik me ineens te bedenken dat we over een half jaar natuurlijk weer een of andere celebrity aflevering van Lotto Weekend Milionairs hebben waarin Brian en Natasia dan samen de antwoorden op de meest simpele vragen nog niet zitten te weten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas nou op wat je schrijft.
'Achter' speelt jou idee zo, door naar voren, en kan Natasia weer met de eer strijken.
Was van de week nog op de bovenste verdieping van het AMC, maar hing geen tribute aan Natasia
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De lamp van Jan des Boef is niet berekend op mensen van 2.13 meter ...... Onthoofd !
[afbeelding]
Wat een verschrikkelijke namenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef Nostalgist het volgende:
Vanity Palma en Dexter Konrad heten de kinderen van Palma.
Palma komt van Palma Mallorca. Palma is haar roepnaam....
LOL, jij denkt aan BB. Wat was dat een afgang zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... zit ik me ineens te bedenken dat we over een half jaar natuurlijk weer een of andere celebrity aflevering van Lotto Weekend Milionairs hebben waarin Brian en Natasia dan samen de antwoorden op de meest simpele vragen nog niet zitten te weten...![]()
Gisteren werd hier een een artikeltje geplaatst. Daar werd het zelfs gespeld als VanitHy..........quote:
Passend bij haar "style".....quote:
Ik meen idd dat het de zwakste schakel wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, jij denkt aan BB. Wat was dat een afgang zeg.![]()
Of was dat : De zwakste schakel?![]()
In dit geval vind ik het terecht dat hij excuses wil. Zij heeft hem beschuldigd en uitgescholden voor iets wat hij niet gedaan heeft. Ze eiste (terecht) excuses van Jaap. Als ze 'mans' genoeg was, had ze ook haar excuses aangeboden aan Brian.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk stuk sukkel is Brianless toch. JJ wil komen praten en de rat heeft er geen zin in omdat JJ geen excuses heeft aangeboden. Alsof Brainless het slachtoffer is .....
[afbeelding]
De zwakste schakel, ja..... BB-3 geloof ik....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen flauw idee... ik vind LWM alleen maar leuk bij de vragen boven de ¤ 16.000 dus de celeb afleveringen sla ik sowieso al over. Die hebben alleen maar ¤ 500 vragen, ongeacht de hoogte van het bedrag waar ze voor spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
In háár ogen heeft ze gezien dat Brian de eieren (aan)gaf aan Jaap.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:49 schreef Day het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat hij excuses wil. Zij heeft hem beschuldigd en uitgescholden voor iets wat hij niet gedaan heeft. Ze eiste (terecht) excuses van Jaap. Als ze 'mans' genoeg was, had ze ook haar excuses aangeboden aan Brian.
Ik denk dat ik ook maar aan de wijn ga, zo te zien groei je er goed vanquote:
Volgens mij BB5, ik herrinner me dat Mustapha meedeed in De Zwakste Schakel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De zwakste schakel, ja..... BB-3 geloof ik....
Omdat het niet klopte wat ze zag?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In háár ogen heeft ze gezien dat Brian de eieren (aan)gaf aan Jaap.
Waarom zou ze in haar ogen dan excuses aanbieden ????
Ik heb met mijn 1.89 een keer een vrouw meegemaakt die een kop groter was; rare ervaring.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
Kolere..... 2.13 is wel een gruwelijk lang eind...
je mag dan anti Brain zijn maar in dit geval moet je Brain gewoon gelijk geven!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk stuk sukkel is Brianless toch. JJ wil komen praten en de rat heeft er geen zin in omdat JJ geen excuses heeft aangeboden. Alsof Brainless het slachtoffer is .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee... ik vind LWM alleen maar leuk bij de vragen boven de ¤ 16.000 dus de celeb afleveringen sla ik sowieso al over. Die hebben alleen maar ¤ 500 vragen, ongeacht de hoogte van het bedrag waar ze voor spelen.
Een freakshow in een freakshowquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
Die man wordt als een kermisattractie binnengehaald.
Ik wil een foto van allemaal op een rijtje, van groot naar klein!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dit is helemaal lachen ......
[afbeelding]
King Jaap zal zoals ooit Napoleon tegen een bediende zei, riposteren: langer, niet groterquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Wat moet dat geweldig zijn voor Jaap.... iemand die (een stuk) groter is dan hij
Vraag ik me ook al een tijdje af....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Day het volgende:
Over wijnproeverij gesproken. De bewoners zouden toch hun eigen wijn krijgen? Wat zijn die 2 mannen eigenlijk gebleven?
Maak dat JJ maar eens duidelijk.....quote:
Ik heb de foto's van Jaap gezien... geloof me, zelfs ongezien weet ik dat die man ook groter isquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:57 schreef FdW het volgende:
[..]
King Jaap zal zoals ooit Napoleon tegen een bediende zei, riposteren: langer, niet groter![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Kom op Jaapie ,niet in het bakje spugen straks maar vol voor je uit proesten
Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. Een paar keer troffen ze 'een slechte dag' met veel ruzie en bonje. Niemand had belangstelling. De wijnkenner zat de laatste keer de hele avond met 1 of 2 man aan tafel. Het zou dus best kunnen zijn dat ze gewoon bedankt hebben voor de eer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Day het volgende:
Over wijnproeverij gesproken. De bewoners zouden toch hun eigen wijn krijgen? Wat zijn die 2 mannen eigenlijk gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
Hij heeft gisteren al wel een plan met Japio besproken voor zijn vertrekquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Nicolasas zn koffers al gepakt?
OMG die verschrikkelijk lelijke stoelen zijn niet eens Jaap-proof??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio op z'n aangepast zitje .....
[afbeelding]
Die jongen is echt een geweldige basis voor zijn leven na de kooi aan het leggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Japio wil het wel proberen, maar als het hem niet bevalt gaat hij weg. Hij zal uit respect de wijnmeneer niet in elkaar slaan.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wijnkenner : "Jullie mogen de wijn doorslikken, want jullie hoeven niet meer te rijden"
Huub : "Nicolaas moet vanavond nog wel rijden"
Permanente Expeditie Robinson ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die jongen is echt een geweldige basis voor zijn leven na de kooi aan het leggen![]()
Jaja, Lieke heeft hem weer scherp gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wijnkenner : "Jullie mogen de wijn doorslikken, want jullie hoeven niet meer te rijden"
Huub : "Nicolaas moet vanavond nog wel rijden"
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Nostalgist het volgende:
Ze mogen de wijn doorslikken..... De redactie wil meer herrie dus.....
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Doe mij maar een kunstmatig gezoet wit wijntje (die fles in Lepels vorige was ook zo lekker)
Psies. De bewoners pakken het signaal ook feilloos op, hoor.... Natasja begint al te pruttelen naar Jaap toe....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.
Wanneer geef jij een wijnproeverij ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?
Met foto'squote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is er geweest , met foto's zelfs . Ik wil er ook wel weer eentje openen ,maar mijn gezelschap aldaar wil na de beledegingen van vorige keer niet meer dat de foto's worden gepost, meschien open ik vandaag of morgen dus een topic waarin ik het 1 en ander onherkenbaar maak.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prik een datum. Ik drink en jij legt uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wanneer geef jij een wijnproeverij ?
Ik dacht juist dat die meiden alleen maar complimentjes hadden gekregenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Is er geweest , met foto's zelfs . Ik wil er ook wel weer eentje openen ,maar mijn gezelschap aldaar wil na de beledegingen van vorige keer niet meer dat de foto's worden gepost, meschien open ik vandaag of morgen dus een topic waarin ik het 1 en ander onherkenbaar maak.
samengevat , topic komt eraan
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap heeft er genoeg van en loopt weg...
Doorslikken was toch niet verplicht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef FdW het volgende:
Jaap is tegen alcohol gebruik, en vertrekt.
Als man van principes maakt hij een statement.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doorslikken was toch niet verplicht?
Ik ben er tegen dat Jaap alcohol gebruikt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef FdW het volgende:
Jaap is tegen alcohol gebruik, en vertrekt.
Prinicpes ingegeven door een Goldstrike-moment??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Als man van principes maakt hij een statement.![]()
Misschien het CORA effect?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prinicpes ingegeven door een Goldstrike-moment??
Misschien, maar waarschijnlijk gelul op zolder en complete desinteresse in alles waar hij wat aan zou kunnen hebben ')quote:
Haring en witte wijn, geen slechte combi.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef Reza-impreza het volgende:
Die vent ziet er meer uit als een haringhandelaar
Dat was in 2005 al bekendquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Reza-impreza het volgende:
Nou , ik heb nog een fles beaujolais primeur uit 2005 in de kast staan, als ik hem moet geloven kan ik die dus in de vuilnisbak werpen
Jaap houdt niet van wijn... dus wat heeft hij daar te zoeken..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap heeft er genoeg van en loopt weg...
Beaujolais: Bergachtige landstreek in Frankrijk tussen Loire en Saône beslaat in totaal 22.000 hectare. De breedte is zo'n 15 km en strekt zich uit over 90 km. De opbrengst is ongeveer 1,4 miljoen hectoliter. Bekend wijnbouwgebied met beaujolaiswijnen, lichte Bourgogne.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Reza-impreza het volgende:
Nou , ik heb nog een fles beaujolais primeur uit 2005 in de kast staan, als ik hem moet geloven kan ik die dus in de vuilnisbak werpen
Bij haring hoort een glaasje Corenwijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haring en witte wijn, geen slechte combi.![]()
Of hij leert het drinken, hij heeft nu iig wel de kans om eens wat anders te proeven dan de bagger die hij waarschijnljk normaal voor zijn neus krijgt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap houdt niet van wijn... dus wat heeft hij daar te zoeken..![]()
FF de fles erbij gehaald, t'is een : Domaine des Bourbons Beaujolais Villages Primeur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Beaujolais Village en de Cru's du Beaujolais zijn verfijnder en hebben meer kans om ouder te worden.
Door de gootsteen dus....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
FF de fles erbij gehaald, t'is een : Domaine des Bourbons Beaujolais Villages Primeur.
Er is vast wel iemand jarig binnenkortquote:
Beaujolais Primeur 2005 was heel slecht. Is echt per jaar anders imho.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Tissik het volgende:
Ik houd van wijn, maar van een beujolais primeur word ik steevast kotsziek.
Een fles uit 2005 kun je maar beter heel snel weggooien, beujolais primeur is een jonge wijn die meteen gedronken moet worden.
Ik heb ook nog een 2006 staanquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beaujolais Primeur 2005 was heel slecht. Is echt per jaar anders imho.
Ookal was 2005 een topjaar, dan nog is die wijn in 2007 niet meer te zuipen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beaujolais Primeur 2005 was heel slecht. Is echt per jaar anders imho.
Jaap heeft gezegd gasten minder lastig te vallenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat Jaap weg is, word er altijd héél kriegel van als gasten met disrespect behandeld worden worden....
ik zou hem niet geven aan iemand die de wijnkennis van Huub heeft.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand jarig binnenkort![]()
Het mag beide.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef FdW het volgende:
Wordt het tegenwoordig niet Beaujolais Nouveau genoemd?
En die mag ook doorgespoeld worden. Neem 1 slokje en je zult dat advies meteen opvolgen ......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |