Ze heeft veel normen en waaaaardenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef Gigageil het volgende:
Natasia's slijmerige gesprekjes met Juf Judith waar het slijm vanaf druipt.....![]()
![]()
![]()
Ze doet het voor de bewoners hè... niet voor zichzelfquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eerst praten.....
Maar de toon was erg positief...... Jaap zal wel weer gaan zieken.....
Gaat goed komen met JJ.... She likes the camera too much....![]()
Geweldig. Je hebt mijn stoutste dromen wederom overtoffen.quote:
In deze heeft hij wel gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
De waarheid is hard hè Brian? Je bent gewoon een klootzak.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Heel goed Brian, blijf maar lekker boos op juffie judith.
Ik zeg Jaap: een ei voor een eiquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eerst praten.....
Maar de toon was erg positief...... Jaap zal wel weer gaan zieken.....
Gaat goed komen met JJ.... She likes the camera too much....![]()
Oh ja, wask even vergeten.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet het voor de bewoners hè... niet voor zichzelf![]()
Hij heeft zijn afstraffing uit het verleden nog niet vergeten, nu is het payback-time voor hemquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian hoeft geen zangles meer van Judith.
Judith heeft geen dank woord naar hem toe gesproken.
De pammetjes zijn op en de apotheek is geslotenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Varen het volgende:
Wat is er gebeurt dat Brian vandaag iemand in elkaar wou slaan?
Daar gaat het niet om, jj beschuldigd e hem dat hij die eieren aan jaap heeft gegeven, terwijl dat niet zo is ze heeft hem die bewuste avond uitgescholden voor iets wat hij niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian hoeft geen zangles meer van Judith.
Judith heeft geen dank woord naar hem toe gesproken.
Hij voelt zich miskend in zijn overwhelming goedheid....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik heb iets gemist, Brian heeft toch geen enkele reden om boos te zijn op Judith? Judith en Jaap hadden toch alleen gezeik?
JJ kwam terug die bewuste avond om met Japie te praten maar met Brian heeft ze geen woord meer gewisseld. En dat terwijl Brian Japie nog wel heeft bekogeld met modder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik heb iets gemist, Brian heeft toch geen enkele reden om boos te zijn op Judith? Judith en Jaap hadden toch alleen gezeik?
Dat is dagelijkse kost voor wifebeater. Hij heeft geen aanleiding nodig, vandaar de pammetjes.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Varen het volgende:
wil ik ook wel eens weten.....help us.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Kaleddis het volgende:
Brian is boos dat hij niet bedankt wordt dat hij zo beschermend heeft opgetreden![]()
En een paar eieren op Jaap heeft gegooid! Wat is het toch een beschermer......quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
JJ kwam terug die bewuste avond om met Japie te praten maar met Brian heeft ze geen woord meer gewisseld. En dat terwijl Brian Japie nog wel heeft bekogeld met modder.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De pammetjes zijn op en de apotheek is gesloten![]()
Denk het ook.... "Ik weet dat mij onrecht is aangedaan, brother "quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hij heeft zijn afstraffing uit het verleden nog niet vergeten, nu is het payback-time voor hem
Oja dat was 't, was ik vergeten. De marshmellow-eieren-verwarringquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, jj beschuldigd e hem dat hij die eieren aan jaap heeft gegeven, terwijl dat niet zo is ze heeft hem die bewuste avond uitgescholden voor iets wat hij niet heeft gedaan.
Als Natas vorige week Donderdag Jaap in elkaar had geslagen en dat was ze van plan maar Brain hield haar tegen(kijk vanavond op tv) dan was Natas nu thuis geweest en zat Brain vanavond op de stoel van Nicolaas.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Varen het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom roep je mij er weer bij
Schattig hè, junior gaat haar verloren jeugd inhalen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Starlie het volgende:
is amanda een kleurplaat aan het maken???
Wanneer sleept hij zijn moeder voor de rechter wegens het niet ondergaan van een abortus??quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk het ook.... "Ik weet dat mij onrecht is aangedaan, brother "
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Schattig hè, de junior gaat haar verloren jeugd inhalen....![]()
Hij durfde niet dichterbij Jaap te komen, de kickbox-held-op-sokken-met-een-haardos-waar-zelfs-mijn-pleeborstel-van-zou-kotsen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
JJ kwam terug die bewuste avond om met Japie te praten maar met Brian heeft ze geen woord meer gewisseld. En dat terwijl Brian Japie nog wel heeft bekogeld met modder.
Brian heeft Japio heel bewust en uiterst sneaky op de eieren gewezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, jj beschuldigd e hem dat hij die eieren aan jaap heeft gegeven, terwijl dat niet zo is ze heeft hem die bewuste avond uitgescholden voor iets wat hij niet heeft gedaan.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer sleept hij zijn moeder voor de rechter wegens het niet ondergaan van een abortus??![]()
Haar verweer is dan dat ze hem toch brainless gemaakt heeft. Wat zeurt dat klotekind nou...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer sleept hij zijn moeder voor de rechter wegens het niet ondergaan van een abortus??![]()
en wie gaat hij dan in elkaar slaan aiaiaiaiaiaia ......dreigt maar door...ik kom hem echt wel eens tegen!....................quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:25 schreef maril het volgende:
[..]
Als Natas vorige week Donderdag Jaap in elkaar had geslagen en dat was ze van plan maar Brain hield haar tegen(kijk vanavond op tv) dan was Natas nu thuis geweest en zat Brain vanavond op de stoel van Nicolaas.
Niet in zijn realiteit. Daarin heeft een ander altijd schuld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarbij: Als Brian de volle laag krijgt is dat altijd terecht. Met zijn walgelijke optreden in DGK heeft die sukkel levenslange diepe ellende verdiend.
Omdat jij een dragende kracht bent voor dit forumquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom roep je mij er weer bij
Marshamellos of hoe heten die krengen, trouwens als we toch ff kijken Huub zag watquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brian heeft Japio heel bewust en uiterst sneaky op de eieren gewezen.
Judith gaf aan dat gezien te hebben, en daarom kreeg Brian van haar de volle laag.
En daarbij: Als Brian de volle laag krijgt is dat altijd terecht. Met zijn walgelijke optreden in DGK heeft die sukkel levenslange diepe ellende verdiend.
Oefennagels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
Waar zit Amanda in hemelsnaam die nagellak op de smeren??
Tegen zoveel domheid kan zelfs ik niet op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
en wie gaat hij dan in elkaar slaan aiaiaiaiaiaia ......dreigt maar door...ik kom hem echt wel eens tegen!....................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iederéén zag het, en níemand deed iets.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef maril het volgende:
[..]
Marshamellos of hoe heten die krengen, trouwens als we toch ff kijken Huub zag wat
Jaap ging doen (kijk vanavond maat tv) en deed geen flikker. dat heeft JJ ook gezien gisteren op tv.
Ik ben overigens wel benieuwd wat er zou gebeuren als er nu weer zó'n bedrag unaniem te verdelen valt...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar verweer is dan dat ze hem toch brainless gemaakt heeft. Wat zeurt dat klotekind nou...
"Oh; By the way, de 50K zijn opgeshopped, wanneer krijg ik weer nieuw ? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |