Ik denk dat ik ook maar aan de wijn ga, zo te zien groei je er goed vanquote:
Volgens mij BB5, ik herrinner me dat Mustapha meedeed in De Zwakste Schakel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De zwakste schakel, ja..... BB-3 geloof ik....
Omdat het niet klopte wat ze zag?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In háár ogen heeft ze gezien dat Brian de eieren (aan)gaf aan Jaap.
Waarom zou ze in haar ogen dan excuses aanbieden ????
Ik heb met mijn 1.89 een keer een vrouw meegemaakt die een kop groter was; rare ervaring.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:
Kolere..... 2.13 is wel een gruwelijk lang eind...
je mag dan anti Brain zijn maar in dit geval moet je Brain gewoon gelijk geven!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk stuk sukkel is Brianless toch. JJ wil komen praten en de rat heeft er geen zin in omdat JJ geen excuses heeft aangeboden. Alsof Brainless het slachtoffer is .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee... ik vind LWM alleen maar leuk bij de vragen boven de ¤ 16.000 dus de celeb afleveringen sla ik sowieso al over. Die hebben alleen maar ¤ 500 vragen, ongeacht de hoogte van het bedrag waar ze voor spelen.
Een freakshow in een freakshowquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
Die man wordt als een kermisattractie binnengehaald.
Ik wil een foto van allemaal op een rijtje, van groot naar klein!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dit is helemaal lachen ......
[afbeelding]
King Jaap zal zoals ooit Napoleon tegen een bediende zei, riposteren: langer, niet groterquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Wat moet dat geweldig zijn voor Jaap.... iemand die (een stuk) groter is dan hij
Vraag ik me ook al een tijdje af....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Day het volgende:
Over wijnproeverij gesproken. De bewoners zouden toch hun eigen wijn krijgen? Wat zijn die 2 mannen eigenlijk gebleven?
Maak dat JJ maar eens duidelijk.....quote:
Ik heb de foto's van Jaap gezien... geloof me, zelfs ongezien weet ik dat die man ook groter isquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:57 schreef FdW het volgende:
[..]
King Jaap zal zoals ooit Napoleon tegen een bediende zei, riposteren: langer, niet groter![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Kom op Jaapie ,niet in het bakje spugen straks maar vol voor je uit proesten
Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. Een paar keer troffen ze 'een slechte dag' met veel ruzie en bonje. Niemand had belangstelling. De wijnkenner zat de laatste keer de hele avond met 1 of 2 man aan tafel. Het zou dus best kunnen zijn dat ze gewoon bedankt hebben voor de eer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:54 schreef Day het volgende:
Over wijnproeverij gesproken. De bewoners zouden toch hun eigen wijn krijgen? Wat zijn die 2 mannen eigenlijk gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
Hij heeft gisteren al wel een plan met Japio besproken voor zijn vertrekquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft Nicolasas zn koffers al gepakt?
OMG die verschrikkelijk lelijke stoelen zijn niet eens Jaap-proof??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio op z'n aangepast zitje .....
[afbeelding]
Die jongen is echt een geweldige basis voor zijn leven na de kooi aan het leggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Japio wil het wel proberen, maar als het hem niet bevalt gaat hij weg. Hij zal uit respect de wijnmeneer niet in elkaar slaan.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wijnkenner : "Jullie mogen de wijn doorslikken, want jullie hoeven niet meer te rijden"
Huub : "Nicolaas moet vanavond nog wel rijden"
Permanente Expeditie Robinson ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die jongen is echt een geweldige basis voor zijn leven na de kooi aan het leggen![]()
Jaja, Lieke heeft hem weer scherp gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wijnkenner : "Jullie mogen de wijn doorslikken, want jullie hoeven niet meer te rijden"
Huub : "Nicolaas moet vanavond nog wel rijden"
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Nostalgist het volgende:
Ze mogen de wijn doorslikken..... De redactie wil meer herrie dus.....
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Doe mij maar een kunstmatig gezoet wit wijntje (die fles in Lepels vorige was ook zo lekker)
Psies. De bewoners pakken het signaal ook feilloos op, hoor.... Natasja begint al te pruttelen naar Jaap toe....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.
Wanneer geef jij een wijnproeverij ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wijnproeven spuug je de wijn uit. Lul verhaal dat je de afdronk niet proeft als je het niet doorslikt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |