Met foto'squote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?
Is er geweest , met foto's zelfs . Ik wil er ook wel weer eentje openen ,maar mijn gezelschap aldaar wil na de beledegingen van vorige keer niet meer dat de foto's worden gepost, meschien open ik vandaag of morgen dus een topic waarin ik het 1 en ander onherkenbaar maak.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om over jouw bezoek aan lepels een topic te openen ?
Prik een datum. Ik drink en jij legt uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wanneer geef jij een wijnproeverij ?
Ik dacht juist dat die meiden alleen maar complimentjes hadden gekregenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Is er geweest , met foto's zelfs . Ik wil er ook wel weer eentje openen ,maar mijn gezelschap aldaar wil na de beledegingen van vorige keer niet meer dat de foto's worden gepost, meschien open ik vandaag of morgen dus een topic waarin ik het 1 en ander onherkenbaar maak.
samengevat , topic komt eraan
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap heeft er genoeg van en loopt weg...
Doorslikken was toch niet verplicht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef FdW het volgende:
Jaap is tegen alcohol gebruik, en vertrekt.
Als man van principes maakt hij een statement.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doorslikken was toch niet verplicht?
Ik ben er tegen dat Jaap alcohol gebruikt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef FdW het volgende:
Jaap is tegen alcohol gebruik, en vertrekt.
Prinicpes ingegeven door een Goldstrike-moment??quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Als man van principes maakt hij een statement.![]()
Misschien het CORA effect?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prinicpes ingegeven door een Goldstrike-moment??
Misschien, maar waarschijnlijk gelul op zolder en complete desinteresse in alles waar hij wat aan zou kunnen hebben ')quote:
Haring en witte wijn, geen slechte combi.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:25 schreef Reza-impreza het volgende:
Die vent ziet er meer uit als een haringhandelaar
Dat was in 2005 al bekendquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:26 schreef Reza-impreza het volgende:
Nou , ik heb nog een fles beaujolais primeur uit 2005 in de kast staan, als ik hem moet geloven kan ik die dus in de vuilnisbak werpen
Jaap houdt niet van wijn... dus wat heeft hij daar te zoeken..quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap heeft er genoeg van en loopt weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |